Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 10:51

Had ie dan eerder moeten bedenken.. zodra je serieus ah daten bent vind ik het not done om nog actief te Tinderen :n of dat nu een maand of 1 date is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:01

Ik wil hem wel face to face zien morgen, ik weet verder nog niet hoe of wat, hij wil er wat over zeggen dus.
Hij weet ook niet precies wat ik weet dus we shall see.

Hij zei net al wel; je bent kortaf...
joh!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:31

Wendy15 schreef:
Ik had ook weer een gezellige
Hij: hoi
Ik: goed verhaal, lekker kort
Hij: laten we dat zo houden
Ik: ok doei
En toen ben ik ontmatcht, zo flauw :')

Dat snap ik best. Niet echt aardig wel?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:39

Jeetje Robijntjah wat poedersuiker... ik snap wel dat je dit echt poedersuiker vind.... ik hoop dat jullie er samen uitkomen :(:)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:40

Sarcasme iets.. ;) :')
Die hoi hoe is t gesprekken vind ik mweh

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:42

Aah wat rot Robijntjah.. Heb je echt screenshots gezien? Ik hoop dat jullie er samen uit komen, klinkt echt alsof je gek op hem bent. Ben benieuwd naar zijn reactie.

Ik begin ook van genoeg met "Hey!" Oid, je moet toch wat als ze niks in hun profiel hebben staan.

Ik heb nu een leuke match, zit nog te wachten op het addertje :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:48

Als er niks in het profiel staat vraag ik vaak iets van hoe was je dag. Als ze dan zeggen wat ze hebben gedaan die dag heb je meteen gesprekje op gang :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:51

Ik heb screenshots gezien ja. Uit zeer betrouwbare hoek.

Hij lijkt ‘t echt te menen, heeft al 6 x sorry gezegd en komt morgen dus meteen naar me toe.
Ik vind dit wel een lastige... weet van mezelf dat als ik echt gek op iemand ben mijn grenzen nogal snel kunnen vervagen en daar ben ik nu dan ook heel alert op...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:52

Geef hem het voordeel van de twijfel, laat hem zn verhaaltje doen en neem dan even tijd voor jezelf om te bedenken wat je gelooft en hoe en of je verder wil

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:00

Jeetje wat balen Jolijn.. Zou voor mij heel duidelijk not done zijn. Als hij er na een maand nog steeds niet achter is dat hij jou leuk genoeg vindt en zijn lijntjes open houdt, vind ik dat een gigantische afknapper. Vooral nadat je natuurlijk ook al het één en ander mee hebt gemaakt met je ex vind ik dat je iemand verdient die volledig voor je gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:05

Ik ga dat laatste ook heel duidelijk zeggen in ieder geval. Alles of niets en niet zo er tussen in. Dan ben ik sowieso weg!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:06

1234 schreef:
Ik kreeg een superlike van iemand die 2246 km verderop zit :? Wel heel vreemd haha.

Zo kregen ik eentje uit Brazilië..

Dan hebben ze met Tinder gold de locatie veranderd, en na de like aan jou deze weer terug gezet. Of hij is op vakantie :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:57

Da's op zich best banketstaaf Robijn, zeker als het wat jou betreft echt serieus is/begint te worden. Kan het zijn dat hij het toch een beetje benauwd begint te krijgen? Je zei zelf dat afgelopen weekend ook even anders verliep, misschien heeft hij dat (nu) ook?

Meer algemeen en ook zeer zeker zonder oordeel: Maar gaan sommige van jullie niet heel erg snel? Een paar keer afspreken en dan al vrienden v.d. ander ontmoeten? Binnen een erg korte tijd al voorstellen aan ouders? Vanaf date 1 al regelmatig bij elkaar slapen?

Ik kan me indenken dat dit bij sommige mensen verkeerd kan vallen. Ik had dat afgelopen zomer met een meid, stond opeens binnen 2 weken met haar ouders op de stoep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:00

Ik doe dat normaal dus nooit en heb alles overlegd, was meer dat het zo uitkwam, hij zei dan oh dan ga ik wel ff mee hoor.

Ik weet het niet, zal het morgen wel horen.
Hij zei ook dat ie er niets mee deed, alleen ff keek terwijl ik zeker weet dat hij iemand aangesproken heeft...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:04

Zelfs als iets zo uitkomt kan het toch een andere inwerking hebben. Nogmaals, ik zeg absoluut niet dat dit nu het geval is, ik probeer enkel mee te denken.

Ik vond het afgelopen zomer ook niet erg dat ze met haar ouders voor de deur stond en ze had er nog een goede reden voor ook. Mentaal had ik alleen we ff zoiets huh en daar reageer ik sterk op.

Feit blijft dat ie gewoon open en transparant moet zijn, dat sowieso.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:06

Precies, krijgt hij morgen een kans toe en dan zien we wel verder.

Ben vanochtend ook niet verwijtend begonnen, meer of er iets speelde qua twijfels of iets dergelijks. Reactie: ‘nee hoor, hoezo?’

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:08

Dat hij tindert is denk ik niet eens het echte struikelblok, meer dat hij erover liegt. Als hij daar al over liegt waar liegt hij dan misschien nog meer over? Liegen is echt een not-done...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:11

Dat ja, heb bij mijn ex in de eerste weken wat kleine leugentjes laten gaan.
En we weten allemaal wat dat me opgeleverd heeft.

Ik hoop dan ook van hem zelf te horen dat hij mensen aangesproken heeft.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:14

Robijntjah wat vervelend, hoop dat hij dit morgen kan verklaren al is er in mijn ogen geen goed excuus, vooral als jullie al even daten en hij ook al je familie ect heeft ontmoet.

Ik praat nu 7 weken met dezelfde jongen, elke dag en best intensief. Wel over instagram, want ik was op vakantie en had mijn tinder er even afgegooid dus we zouden daar verder praten.
Als mensen onze gesprekken lezen zouden ze echt denken dat we een stelletje zijn, alleen voelt het zo onpersoonlijk dan op whatsapp ofzo :o

Had wel direct het gevoel dat ik bij hem het allemaal rustig aan moet pakken, maar na zo’n tijd heb ik toch wel enorm de behoefte hem te ontmoeten en dat ook wel duidelijk gemaakt.. vorige week had hij het erover dat hij binnenkort wel wil afspreken maar ik hoor er niks meer over en ik wil niks forceren en het dus van zijn kant af laten komen. Maar ergens denk ik dat hij bang is dat hij tegenvalt en dat dit wat wij hebben (qua gesprekken en gevoelens die ervan beide kanten toch duidelijk al zijn) dan voorbij is. Maarja op deze manier is iets opbouwen wel lastig en ik wil niet maanden zo typen met iemand zonder dat er stappen gemaakt worden, ben er ook echt aantoe om iets serieus op te bouwen. Maar hoeveel geduld is normaal om te wachten tot hij jet initiatief neemt of hoe kan ik subtiel brengen dat ik nu toch wel een stapje verder wil omdat ik het op deze manier ook niet wil voortzetten?

Ik merk ook dat ik echt al rekening met hem hou, ik date niemand anders, ook al had ik sinds dezelfde tijd ook contact met een andere potentiële kandidaat die ook echt graag wil afspreken en ook iets serieus wol opbouwen. Maar zelfs als ik met deze jongen praat (wel op de app) voelt het alsof ik ontrouw ben en ik probeer het afspreken met deze jongen dan ook uit te stellen. Ook wil ik deze jongen niet ‘weggooien’ omdat ik dus helemaal niet weet hoe en wat met de jongen waar ik dus wel al gevoelens voor heb.

Pff lastig.
Stel ik me nou gewoon aan of is het logisch dat ik verwacht dat het nu wel tijd word om elkaar te zien?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:27

Niet leuk robijntjah! Wel goed dat je nu je hoofd lekker leegmaakt, ff uitwaaien. Als hij morgen vaag blijft en erom heen blijft draaien weet je genoeg. En als hij meteen straight forward eerlijk is kun je het altijd nog laten bezinken toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:56

Ik kon het even niet laten om deze hier te delen... _O- :')

Afbeelding

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:59

_O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:00

Lastige situatie Robijntjah, veel sterkte :(:)

Guess ik zou gewoon zeggen wat je dwars zit. Ik zou mezelf niet on hold zetten voor iemand die ik nog nooit ontmoet heb, maar dat ben ik :')

Haha Resistance :')

Ik had laatst gesprek met een sugardaddy en een andere die 'anoniem was vanwege zijn werk' :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:49

Ailill schreef:
Da's op zich best banketstaaf Robijn, zeker als het wat jou betreft echt serieus is/begint te worden. Kan het zijn dat hij het toch een beetje benauwd begint te krijgen? Je zei zelf dat afgelopen weekend ook even anders verliep, misschien heeft hij dat (nu) ook?

Meer algemeen en ook zeer zeker zonder oordeel: Maar gaan sommige van jullie niet heel erg snel? Een paar keer afspreken en dan al vrienden v.d. ander ontmoeten? Binnen een erg korte tijd al voorstellen aan ouders? Vanaf date 1 al regelmatig bij elkaar slapen?

Ik kan me indenken dat dit bij sommige mensen verkeerd kan vallen. Ik had dat afgelopen zomer met een meid, stond opeens binnen 2 weken met haar ouders op de stoep.

Eens :j Ik had na enkele maanden daten zelfs nog geen rondje vrienden/ouders gedaan :)) Aan de andere kant, als het goed zit/voelt.. waarom zou je dan wachten. Een maand is ook relatief. Zie je elkaar 1-2x in de week dan ken je elkaar net een klein beetje, maar als je elke week zo'n beetje elke dag bij elkaar bent.. Dan ben je met een maand al verder dan anderen met een half jaar.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:52

Als je helemaal gek op elkaar bent en het zit goed dan ga je toch niet zeggen: vanaf 3 juni mag je mijn ouders ontmoeten want dan zijn we 6 maanden samen.

Als het goed voelt zit het goed, als het te snel voelt gaat het te snel.