Janinevv schreef:Hihi hij houd de spanning er goed in ja, en ik zit met een super misselijk gevoel.
Eigenlijk al vanaf zaterdag
haha o jeetje
ja dan is het inderdaad lekker de spanning erin houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Haha nee ik ben absoluut niet voor hem geemigreerd gelukkig, we waren zelfs nog niet samen toen ik besloot hierheen te verhuizenEulogy schreef:Jaaa mag ik me melden?
Ik heb het 2 maanden geleden uit gemaakt met m'n vriend, we waren 4 jaar samen dus heb nogal het idee dat ik wat moet inhalen
Wooow what? Dapper zeg! Jullie hadden ook een huis gekocht en je was voor hem geëmigreerd toch?
StableDoor schreef:Hoe zien jullie dat, moet er vanaf de eerste date al iets van gevoel zijn?
Yv_ schreef:StableDoor schreef:Hoe zien jullie dat, moet er vanaf de eerste date al iets van gevoel zijn?
Hier wel, als ik er geen klik mee heb ga ik sowieso niet wat leuks met diegene doen.
Wat jammer lovelyfiefy.
Ik vind dat "die moet initiatief nemen" altijd zoiets geks.. Als het klikt, klikt het en dan wil je allebei toch van alles doen en kletsen enzo? Maarja, dat kan ook aan mij liggen hoor! Verlegen zit niet zo in mijn genen.
Hier nog steeds met Chick. Die klik is gewoon zo onweerstaanbaar, ook al zegt mijn verstand nog steeds dat we allesbehalve handig bezig zijn.
Neverland schreef:Ik denk dat hij gewoon andere bedoelingen had dan hij. Ik had er ook eentje die veel zat te flirten op snapchat en in een keer was hij verdwenen. Het is wel even poedersuiker maar ja, dan weet je direct waar je staat toch?