Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:19

Janinevv schreef:
Hihi hij houd de spanning er goed in ja, en ik zit met een super misselijk gevoel.
Eigenlijk al vanaf zaterdag :+

haha o jeetje
ja dan is het inderdaad lekker de spanning erin houden

Janinevv

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:21

Haha ja, en gister deed hij best "kortaf" dus ik was het beu vandaag, en dacht ik stuur hem een appje met gelijk dat ik zelf duidelijkheid heb. Dan hoef ik niet een hele tijd in spanning te zitten voor niks.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 00:25

MarlindeRooz schreef:
Eulogy schreef:
Jaaa mag ik me melden? :D

Ik heb het 2 maanden geleden uit gemaakt met m'n vriend, we waren 4 jaar samen dus heb nogal het idee dat ik wat moet inhalen :')

Wooow what? Dapper zeg! Jullie hadden ook een huis gekocht en je was voor hem geëmigreerd toch? :oo
Haha nee ik ben absoluut niet voor hem geemigreerd gelukkig, we waren zelfs nog niet samen toen ik besloot hierheen te verhuizen :P We hebben wel inderdaad samen een appartement gekocht maar gaan daar nu bij verkoop financieel alleen maar allebei flink op vooruit dus ook dat is geen ramp.

Was inderdaad wel een vrij serieuze relatie ja := Maar ben wel erg blij met m'n keuze, we gaan momenteel ook echt nog heel goed met elkaar om. Voor mij was het trouwens echt al een hele tijd min of meer "over" dus heb ook vrijwel geen tijd nodig gehad om over hem heen te komen.

Heeeeel herkenbaar Janine :P Heb je al reactie inmiddels? Ik zet dan inderdaad ook vaak heel dramatisch m'n telefoon een paar uur op vliegtuigstand haha, alleen zo'n teleurstelling als je dan nog niks terug hebt als je hem weer aan zet :')

Mijn huidige date is aan het afstuderen dus heel druk en gestrest en kan daar echt moeilijk mee omgaan :+ Zijn laatste tentamen is volgende week maandag dus tot die tijd even proberen niets van hem te verwachten.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 05:15

Nou yay hij wil dus niet.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 05:43

En ik heb echt geen idee wat ik nu moet zeggen?

Oke geen probleem of wat?
Ik heb echt verkeerde singalen opgevangen..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 06:40

Toen ik werd afgewezen heb ik gewoon gezegd: 'oh jammer!' of iets in die richting. Heb er geen heel verhaal van gemaakt in ieder geval. :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:07

Oke ik zeg wel zo iets hahah

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:14

o dat is jammer dan :(
dan weet je wel weer genoeg voor de volgende keer..

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:18

Ah dat is balen :(:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:19

StableDoor schreef:
Hoe zien jullie dat, moet er vanaf de eerste date al iets van gevoel zijn?

Hier wel, als ik er geen klik mee heb ga ik sowieso niet wat leuks met diegene doen :n.

Wat jammer lovelyfiefy.

Ik vind dat "die moet initiatief nemen" altijd zoiets geks.. Als het klikt, klikt het en dan wil je allebei toch van alles doen en kletsen enzo? Maarja, dat kan ook aan mij liggen hoor! Verlegen zit niet zo in mijn genen _O-.

Hier nog steeds met Chick. Die klik is gewoon zo onweerstaanbaar, ook al zegt mijn verstand nog steeds dat we allesbehalve handig bezig zijn.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:24

Yv_ schreef:
StableDoor schreef:
Hoe zien jullie dat, moet er vanaf de eerste date al iets van gevoel zijn?

Hier wel, als ik er geen klik mee heb ga ik sowieso niet wat leuks met diegene doen :n.

Wat jammer lovelyfiefy.

Ik vind dat "die moet initiatief nemen" altijd zoiets geks.. Als het klikt, klikt het en dan wil je allebei toch van alles doen en kletsen enzo? Maarja, dat kan ook aan mij liggen hoor! Verlegen zit niet zo in mijn genen _O-.

Hier nog steeds met Chick. Die klik is gewoon zo onweerstaanbaar, ook al zegt mijn verstand nog steeds dat we allesbehalve handig bezig zijn.

ik denk dat je iemand anders bedoeld?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:45

Excuses, ik bedoelde Janinevv inderdaad!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:48

Jaa echt wel zuur!
Hij heeft gewoon echt hele verkeerde singalen door gegeven aan mij.

Maar goed.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:51

Misschien was hij gewoon wat onschuldig aan het flirten. Ik moet zeggen dat ik dat ook vaker doe. Maar met de meeste wil ik ook niet mee op date. :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:57

Haha jaa maar dan moet hij niet vaker naar mij toekomen tijdens uitgaan. Met me dansen of snapp chatten.
En vervolgens zoenen :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:21

Oh maar dat doe ik ook wel eens tijdens het uitgaan _O- Meestal heb ik daar de volgende dag spijt van. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:22

Heb even teruggezocht op je berichten omdat il het niet helemaal snapte. Nu moet ik zeggen dat ik vroeger ooknzoals hem was. Het flirten tijdens het stappen was het leukst. En dan alleen een kus, laat hem verder maar jagen. Zeg maar dat idee. Is denk ik ook wel een beetje het risico van discotheek/kroeg in combi met alcolhol. Maar maakt het er voor jou miet leuker op ondat je wel kriebels had :(. Maar zou er niet te diep over na gaan denken.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 14:39

Haha jaa maar dit was niet iets van 1 avond want we hadden wel wat flirt via de snap.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 15:56

Ik denk dat hij gewoon andere bedoelingen had dan hij. Ik had er ook eentje die veel zat te flirten op snapchat en in een keer was hij verdwenen. Het is wel even poedersuiker maar ja, dan weet je direct waar je staat toch?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:29

Mag ik me ook melden? Ben vrijgezel en de wereld gaat weer voor me open! Het lijkt me echt ‘raar’ om straks weer op date te gaan. _O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:55

Wat leuk, een jongen uit de andere klas heeft me mee gevraagd naar het galabal, heb ja gezegd }>

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:10

Neverland schreef:
Ik denk dat hij gewoon andere bedoelingen had dan hij. Ik had er ook eentje die veel zat te flirten op snapchat en in een keer was hij verdwenen. Het is wel even poedersuiker maar ja, dan weet je direct waar je staat toch?

Klopt! Ik denk van zijn kant det het gewoon voor leuk was alleen omdat hij vaker in het weekend als we elkaar zagen hij wel weer bij me ging staan of wat dan ook, nu hadden we dus gezoend dus ik hoopte dat hij ook wel x wou afspreken.

Maar ik dacht nu ik wil het weten we hebben gezoend en wat was zijn intentie daarvan? Ik wilde die duidelijkheid wel en als ik het niet had gedaan... dan was ik nu nog niks wijzer :o

Helaas, maar ik laat me niet aan de kant slaan!
Wie weet kom ik volgend weekend wel weer een leuke gozer tegen die ik op date ga vragen _O-
Nee grapje.

Oeh leuk calipso lover!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:17

CalipsoLover schreef:
Wat leuk, een jongen uit de andere klas heeft me mee gevraagd naar het galabal, heb ja gezegd }>

kijk dat is leuk! :D
veel plezier alvast :)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:47

Ahh leuk calipsolover!

Zuur janine!

Iedereen waar ik nog niet op gereageerd heb en 'nieuw' is, welkom!

Ik hoor hopelijk straks of morgen of zaterdag wat drinken doorgaat! Komt wel vanuit mijn kant, alle contact enzo, maar hij reageert wel. En vond een x wat drinken ook "altijd gezellig", dus ik ben benieuwd.
En als t awkward is, ik zie m toch niet vaak meer op t werk, hoop ik dan :,)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 20:28

Trouwens wij hebben een hele leuke nieuwe collega op t werk :D