Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:50

senna21 schreef:
Ik zoek een tweede exemplaar van dit tafeltje.
[ [url=m/wXmPef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een paar jaar geleden gekocht bij Formido.
Afmetingen 58x58
Alvast bedankt.


hij heet: bistroset sloophoutlook

ook uit het asortiment, dus je zou op marktplaats kunnen zoeken.

Sarah_Elise

Berichten: 887
Geregistreerd: 17-10-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 07:13

pimaude schreef:
Sarah_Elise schreef:
Tot nu toe niet gevonden, en ook wel logisch want zelfs via google is het lastig.

Dit bedoel ik:

[ [url=m/wSgQbn.jpg]Afbeelding[/url] ]


ach kind zei dat eerder! de zwolse mosterd van mijn oude werk werd daar altijd in geleverd, dus ik had zo oude bakken kunnen sparen!


Ah jammer!
@Veulen84 Ik zoek echt vierkant en niet rechthoekig. Daar kun je natuurlijk ook prima op googlen, maar vrijwel alles is van een groothandel oid, kan ik niet zomaar 4 emmertjes bestellen helaas..

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10492
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 08:48

Misschien dat je er een paar als samples aan kan vragen ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18058
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 08:51

Met groothandel, bedoel je dan iets als de Sligro? Of meer agrarische groothandel? Sligro zou ik eventueel wel voor je kunnen halen en dan opsturen, maar ik weet niet of die ze heeft. En per hoeveel ze dan gaan.....

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 09:28

Djeradalover schreef:
M_D_H schreef:

Ja dat is precies die ik bedoel.

Hmm... Dan wordt het hem niet denk ik.
Tweedehands weet je nooit wat er mee gebeurt is, straks heeft de hond er in gekotst en dan doe ik daarna mijn theezakjes er in... :wow: :')


Als het morgen past in mn planning dan wil ik wel even voor je naar de stad lopen om te kijken. Er zit hier 1 winkel die riverdale verkoopt.

Oh dat zou heel lief zijn <3

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26794
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 09:29

lenaa_tje schreef:
Ik ben opzoek naar dit bord. We hebbeb er 3 gekocht bij de blokker met het idee dat we de 4e dan wel online zouden kopen. Daar helaas uitverkocht maar ook alle blokkers hier in de omgeving. Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken.[ [url=m/f5eysL.jpg]Afbeelding[/url] ] het is een bord van Churchill


Moet nog boodschappen doen vandaag en loop hier dan langs blokker. Wip daar wel ff binnen om te kijken. Wat is de maat van het bord?

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:57

Leuk topic! Ik zoek al enige tijd kleine ijsjes die wij vroeger kregen.

Het zijn echt kleine ijsjes met een p lastic plat stokje met gaatjes erin. Er zit een zachte vulling in van een beetje fruit smaak en eroverheen zit een laagje (zoals chocola bij een magnum) maar dan fruit smaak. In pastel kleurtjes. Een beetje de (plattere) vorm van een mini magnum hadden ze, echt leuk voor kids... Help!

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:02

Urion schreef:
Leuk topic! Ik zoek al enige tijd kleine ijsjes die wij vroeger kregen.

Het zijn echt kleine ijsjes met een p lastic plat stokje met gaatjes erin. Er zit een zachte vulling in van een beetje fruit smaak en eroverheen zit een laagje (zoals chocola bij een magnum) maar dan fruit smaak. In pastel kleurtjes. Een beetje de (plattere) vorm van een mini magnum hadden ze, echt leuk voor kids... Help!

Ik weet precies welke je bedoelt, zag ze laatst nog ergens op tv! Als ik het weer tegenkom denk ik aan je

Edit: even goed gezocht: fantasmikos?

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:36

Theadora ik kwam ook op fsntosmikos maar die zijn heel anders van vorm en kleur. Dus of mijn geheugen is slechter geworden of ze zijn veranderd. Ik kan niet zien of ze massief zijn zeg maar of er zon laagje op zit..

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:46

Urion schreef:
Theadora ik kwam ook op fsntosmikos maar die zijn heel anders van vorm en kleur. Dus of mijn geheugen is slechter geworden of ze zijn veranderd. Ik kan niet zien of ze massief zijn zeg maar of er zon laagje op zit..


Je bedoelt cool bits! Weinig fotos meer van te vinden helaas maar ze zijn er wel en ben vrij zeker dat je die bedoelt!

meintje

Berichten: 1836
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:55

lenaa_tje schreef:
Ik ben opzoek naar dit bord. We hebbeb er 3 gekocht bij de blokker met het idee dat we de 4e dan wel online zouden kopen. Daar helaas uitverkocht maar ook alle blokkers hier in de omgeving. Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken.[ [url=m/f5eysL.jpg]Afbeelding[/url] ] het is een bord van Churchill


Marskramer heeft deze nog. In oostburg iig. 20cm/26cm diameter plus diepe borden ook 20 cm diameter.

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:07

Alwiene schreef:
Urion schreef:
Theadora ik kwam ook op fsntosmikos maar die zijn heel anders van vorm en kleur. Dus of mijn geheugen is slechter geworden of ze zijn veranderd. Ik kan niet zien of ze massief zijn zeg maar of er zon laagje op zit..


Je bedoelt cool bits! Weinig fotos meer van te vinden helaas maar ze zijn er wel en ben vrij zeker dat je die bedoelt!


Net even opgezocht maar dat zijn niet degene die ik ken, ik weet denk ik wel welke alwiene bedoelt (als we dezelfde bedoelen) en dat zijn niet voolbits

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:17

theadora99 schreef:
Alwiene schreef:

Theadora ik kwam ook op fsntosmikos maar die zijn heel anders van vorm en kleur. Dus of mijn geheugen is slechter geworden of ze zijn veranderd. Ik kan niet zien of ze massief zijn zeg maar of er zon laagje op zit..


Net even opgezocht maar dat zijn niet degene die ik ken, ik weet denk ik wel welke alwiene bedoelt (als we dezelfde bedoelen) en dat zijn niet voolbits


mini movers ?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:47

Cool bits hebben zowel met als zonder stokje bestaan en hier waarschijnlijk iets als yummies geheten.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:57

Goed topic!
Ik zag laatst schoenen,en ik ben echt VERLIEFD! <3
Alleen,ik kan ze online wel vinden,maar alleen als voorbeeld van de producten die de winkel verkoopt,niet als bestelbaar item...
Mijn laatste optie is om naar Duitsland te reizen voor deze juweeltjes,maar het liefst vind ik ze gewoon online!
Als ik zoek op Google krijg ik vooral Bugatti herenschoenen, of damesschoenen in het verkeerde model.
Welke speurneusbokker krijgt deze muiltjes in mijn kast getoverd? :D

Afbeelding

zandvangers

Berichten: 1207
Geregistreerd: 13-08-06
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:01

,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-07-22 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:15

Ik wil echt specifiek die kleur,heb net een jas gekocht in die kleur <3
Bedankt,ik ga eens op de tweede link kijken!

Edit: ahhh, ik heb een creditcard nodig voor Amazon :o
Laatst bijgewerkt door Tivoli op 07-09-17 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:21

Amazon is prima betrouwbaar :j Het is een soort van engelse bol.com!
(kruipt weer onder haar meeleessteen)

joyce_eddy
Berichten: 4016
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:22

De oude Campina snoepjes waten zalig!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:40

Hier had iemand gevraagd voor die rode bakjes van de zeeman, maar helaas hadden ze die niet meer.
Sorry...

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:54

meintje schreef:
lenaa_tje schreef:
Ik ben opzoek naar dit bord. We hebbeb er 3 gekocht bij de blokker met het idee dat we de 4e dan wel online zouden kopen. Daar helaas uitverkocht maar ook alle blokkers hier in de omgeving. Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken.[ [url=m/f5eysL.jpg]Afbeelding[/url] ] het is een bord van Churchill


Marskramer heeft deze nog. In oostburg iig. 20cm/26cm diameter plus diepe borden ook 20 cm diameter.

Oeh bedankt! Erg ver weg haha maar ik ga wel hier ik de omgeving bij de marskramer kijken. Daar nooit aan gedacht :o

kimmie1

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:26

Misschien ook bij de Bigbazar kijken, dat is geloof ik ook onderdeel van Blokker.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:36

Ik zoek een soort van to do bord, alleen vind die krijtborden niet altijd heel mooi dus weet iemand iets? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:42

Lieshorses schreef:
Ik zoek een soort van to do bord, alleen vind die krijtborden niet altijd heel mooi dus weet iemand iets? :D


Een whiteboard? :)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:43

Bij de xenos heb je die whiteboards