Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:56

Goede keus Sanne, sterkte met alles, maar ook veel plezier de aankomende maanden! :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:58

Ik denk ook dat je een goede keuze maakt. Deuren definitief dichtgooien, kan later nog. Je hebt hier zo veel voor opgegeven dat ik ook kan begrijpen dat je niet nu plots dat terug zou omkeren.

Dit is een oplossing waar alle 'partijen' zich wellicht ergens wel in kunnen vinden en waarmee jij jezelf toch op de eerste plaats zet. Goed gedaan!

En is het over een half jaar duidelijk dat je een andere keuze moet maken, dan kan je dat op dat moment nog bekijken. Een half jaar is niets op een heel mensenleven. En dan kan je maar beter al je mogelijkheden aftasten dan later met spijt te zitten.

Kuggur

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:01

Klinkt inderdaad niet gek. Je houdt veel opties open, en kunt dan rustig bekijken wat je wil.
Veel succes ermee.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:12

Heel goed en verstandig, denk ik! Je trekt je eigen plan, maar trekt nog niet definitief de deur dicht. Teruggaan kan altijd nog.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:14

Verstandige keus!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:14

Volgens mij de beste keuze die je kon maken, daarmee hou je alle opties open en kan je op zijn minst een mooie punt aan je Australische avontuur draaien +:)+

Maar baan daar is dus toch nog niet zeker? Hopelijk gaat het gewoon lukken en heb je nog een paar heerlijke maanden en is het over een poosje veel duidelijker welke welke weg je zal gaan volgen :)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:18

Wat ontzettend moeilijk voor je. Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt in Canada. Maar ik was zo gek op het land dat ik toen ben gebleven. Nu al een tijd een relatie met een Australiër. We zijn twee weken geleden in Adelaide aangekomen. Als je een keer een kop koffie wilt doen of wat dan ook, laat het me weten.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:35

Wat een verstandige beslissing! Fijn dat je ook niet helemaal alleen bent in Melbourne. Misschien kun je in de beslissing van je ouders proberen te zien dat zij je niet een ultimatum stellen maar een grens voor zichzelf trekken?
Ik wens je alle geluk en veel wijsheid de komende tijd en ik hoop,dat je daar wat rust vindt! En een leuke baan, dat ook :(:)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:36

Hele verstandige beslissing Sanne!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:36

Wat een verstandige beslissing!

Fijn dat je een plek heb bij een vriendin.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:15

Ik denk dat je een goede keuze maakt. Wat fijn dat je bij je vriendin mag verblijven.
Ik wens je heel veel succes in Melbourne en sterkte met de situatie.

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:18

Dit is volgens mij de beste keuze.
Zo kies je toch meer voorj ezelf en kunt meteen financieel iets opbouwen omdat daar het loon beter is.
Goede keuze.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:23

Stoere vrouw!
Fijn dat je bij je beste vriendin kan blijven. Kom je even tot rust, creëer je afstand en kan je dingen in perspectief zien. En.. kletsen, huilen, lachen en wijntjes drinken met je vriendin is sowieso het fijnste nu denk ik <<)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:34

Sanne, ik heb vannacht alles zittwn lezen en ben trots op hoe je toch voor jezelf opkomt! Geen makkelijke keus maar wellicht de gene die je nodig hebt! Dapper van je! Sterkte met het verhuizen, dat zal nog wel een dingetje worden maar you can do it!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:43

antje_vip schreef:
Sorry maar ik denk dat je nog steeds je kop in het zand steekt. Als je naar NL gaat wil hij geen contact meer? Ben jij dan wel zijn droomvrouw, net zoals hij jouw droomman is? Ik ken jullie helemaal niet, maar als buitenstaander zou ik alsnog zeggen einde verhaal. Je blijft het maar goedpraten voor hem... Als hij echt van je houdt, moet hij achter jou aan komen.

Idem. Wat een banketstaaf je zo voor het blok te zetten. Wederom ikke ikke ikke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:44

Sanne je bent een bikkel!
Ik wens je een heel mooie tijd in Melbourne. Wie weet vind je in je vrijheid tóch nog wel wat meer in Australië dan alleen je vriend. :)

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:46

Klinkt als een goeie optie. Gezellig met vriendinnen en kans op een betere en leukere baan. Ik zou zelf wel het contact even laten zodat je zelf ook alles kan verwerken en een plekje kan geven. Want als je verder gaat met hem zal ook jij dit allemaal moeten verwerken. Nogmaals heel veel sterkte

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:48

Wbt je laatste bericht: Yo go girl!
Je keuze klinkt helemaal top!
Jij komt er wel.
Nu hoop ik voor jou dat je gemoedstoestand en emoties snel weer wat opklaren, dat er weer rust komt en genieten bij je vriendinnen en hopelijk ook een leuke job. Wie weet is Melbourne wel leuker dan je denkt, en blijf je daar nog 3 jaar hangen, gewoon voor jezelf.

Nu even loslaten. Nagini op nummero 1. Matt kan ongestoord aan zichzelf werken en jij hebt ademruimte.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:01

Ik denk ook een goede keus.

Je kiest voor jezelf en je eigen toekomst zonder rigoureus een 'einde' te maken aan Australië.

Je bent een bikkel!

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:08

Wat knap van je dat je dit hebt kunnen beslissen, denk dat er zat mensen zijn die dit graag zouden willen/durven om zo voor zichzelf te kiezen. Heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je een mooie toekomst tegemoet gaat in Mellbourne :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:04

Nog snel gemaakt die keuze maar dat is soms maar beter ook anders blijf je denken en twijfelen. Ik vind je echt dapper mag ik dat zeggen +:)+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:33

Hij wil nog wel contact als je naar Melbourne gaat? Maar niet als je naar NL zou gaan? Ik weet eigenlijk even niet wat ik daarvan vind. Ik zou eerlijk gezegd even geen rekening meer met hem houden en doen wat je hart je ingeeft. Als dat Melbourne is prima maar hij is totaal niet in de positie om jou voor het blok te zetten. Ik begrijp je ouders wel. Ik zou die gast ook zat zijn als hij mijn dochter zo behandelde.
Maar je klinkt sterk en wijs dus ik vertrouw erop dat je jezelf wel red. Succes in Melbourne.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:36

Wat goed van je Nagini :)
Ik denk ook dat dit voor nu de beste keuze is die je kan maken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:40

Hele wijze keuze Sanne! Kan niet anders zeggen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:43

Wat goed van je! Dit klinkt als iets wat eigeblijk sowieso wel leuk gaat met in ieder geval al twee vriendinnen die je kent!

Ik snap je ouders wel eigenlijk, ik bedoel netjes is het niet, maar volgens mij wat ik over je ouders heb gelezen zijn het hele lieve mensen die je de wereld willen geven. Je vader vond het überhaupt heel moeilijk dat je weg ging toch? En dan hebben ze al twee keer eerder gehoord dat Matt je zo veel pijn heeft gedaan en dan komt er nu nóg een keer. Ze zullen waarschijnlijk wel gewoon bijdraaien maar ook voor hen is dit ontzettend pijnlijk en dan gaan ze soms gekke dingen zeggen. Met name papa's en mama's :))

Matt zijn reactie vind ik wel heel erg jammer. Maar dat zal voor hem ook een soort van laatste kreet zijn. Helaas dwingt hij je daar ook een soort van een keuze mee af. Je hebt hier niet naar geluisterd en dat is heel goed van je! Maar blijf wel 'allert' over hoe vaak dit soort situaties 'als jij... dan ik....' eventueel nog voorkomen.

Het komt sowieso helemaal goed met jou, wat heb je toch een lef!