Ik vind het grappig om te lezen dat de meningen soms zo verdeeld zijn over de vraag hoe kleren vallen. Ik denk eerder dat de pasvorm van kinderen niet zo uniform is. Zal toch per kind kijken zijn wat past en wat niet.
Dat zeker Mir. Julia is echt wel smal, en vaak slobbert ook Noppies nog wel iets, maar het valt wel klein. En zelf hoeven leggings van mij niet strak strak te zitten. Beetje los zit ook wel fijn denk ik.
Ze heeft nu een slimfit tumble n dry jeans aan. Die zijn echt wel smal. Maar het slobbert toch. Zakt iig niet van dr bibs af
lizy29
Siri misschien even kijken of je ergens drie kwart leggings kan vinden. Kort vallende broekjes kan ik je verder niet aan helpen. Hier is het al snel te kort
Vind ik niet. Als ik daar een broek zou kopen ligt hij zo weer aan zijn enkels en passen er 2 benen in een pijp.
Shirts zijn ook breed en vallen echt recht naar beneden. Zelfde als hema.
Ik heb het wel over jongens trouwens.
pmarena
Geplaatst: 01-07-17 15:32
Ik denk dat een kreet als smal of breed ook erg afhankelijk is van je referentie-kader. Ik zie wel mensen die zeggen dat ze een heel smal kind hebben en dat ik dan toch denk nou daar zit nog aardig wat spek op
Maar als je zo'n licht spekkig kindje vergelijkt met van die buddhaatjes met -tig vetrolletjes overal ja dan is het een smal kindje
Daarom: de 1 ziet bij de omschrijving "smal" iets heel anders voor zich dan de ander. Heb je zo'n schrielkipje dan vind je andere kindjes die als smal neergezet worden helemaal niet zo smal
Of een spekkig exemplaar helemaal niet zo dik als je er zelf de overtreffende trap van hebt die je kan rollen
simongek
Geplaatst: 01-07-17 15:49
Sorry maar pasvorm smal snapt iemand toch wel als je een buikig kindje heb of van die stevige bovenbenen dat je die niet in slim fit of skinny kan hijsen.
lizy29
Geplaatst: 01-07-17 16:00
simongek schreef:
Sorry maar pasvorm smal snapt iemand toch wel als je een buikig kindje heb of van die stevige bovenbenen dat je die niet in slim fit of skinny kan hijsen.
Nou dat idd. Ik heb een schrielkip maar kan prima onderscheid maken tussen dingen die smal vallen en breed vallen terwijl het beide te breed is voor die van mij.
Inderdaad en er zullen vast mensen zijn die T bijvoorbeeld op het eerste oog niet smal vinden, maar als een skinnyjeans hem los om de benen zit zegt dat ook genoeg
Michelle77
Geplaatst: 01-07-17 17:38
Zo... Op verjaardag bij mn nichtje even langs Pinc Sale geweest. Soort outlet, maar vond er weinig aan. De dingen die ik leuk vond waren van Vingino en nog te duur en van noppies.
Wel leuk shirtje meegenomen.
Daarna bij een winkeltje jumpsuitje gescoord
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-17 17:41
Was het niet veel? Ik kan er altijd super slagen aan Cakewalk. Is dan altijd flink afgeprijsd van 40 voor 15 ofzo.
Leuke dingen zie ik voorbij komen!! Heeft iemand een tip voor een leuk babyjasje? (Zomer) heb nu een schattig vestje van Noppies, maar dat is te klein aan het worden. Dochterlief is 6 weken. Vandaag bij prenatal niks kunnen vinden en online kan ik ook nog niet slagen.