Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:En ach, dat soort situaties zijn altijd makkelijker te veroordelen als je er buiten staat. Mijn vriend zat nog in een relatie dat wij elkaar leerden kennen. Hij heeft zijn ex toen met een week wel op straat gezet maar het verdient alsnog geen schoonheidsprijs.
F_Orumster schreef:VONS, haha geniaal! Hier nu bijna 6 maanden single en op een klein foutje na een paar weken na niets meer gedaan.Guess_
Een keer sex met je ex gebeurt vaker. Heeft wat te maken met het proces van losmaken en af en toe verlangen naar het vertrouwde. Zolang het je niet de kop op hol laat slaan, lekker zien als een VONS (vertrouwde one night stand?). Laat het geen patroon worden waarbij je op kan draven als hij jeuk heeft.
DNIEZE schreef:lieveli schreef:En ach, dat soort situaties zijn altijd makkelijker te veroordelen als je er buiten staat. Mijn vriend zat nog in een relatie dat wij elkaar leerden kennen. Hij heeft zijn ex toen met een week wel op straat gezet maar het verdient alsnog geen schoonheidsprijs.
Dit is mij ook overkomen alleen was ik de persoon die uit huis gezet werd, alleen in 1 weekend.
Wie je dit laat overkomen is echt een kl**tzak eerste klas en vindt het verschrikkelijk hoe je zo met iemand kan omgaan.
Voor de mensen die er buiten staan is het heel anders als voor de persoon die er de dupe van is, geloof me.
Ik stond op straat en had niks meer... Gelukkig kon ik bij mijn ouders terecht, anders stond ik nu nog op straat...
Ailill schreef:F_Orumster schreef:VONS, haha geniaal! Hier nu bijna 6 maanden single en op een klein foutje na een paar weken na niets meer gedaan.Guess_
Een keer sex met je ex gebeurt vaker. Heeft wat te maken met het proces van losmaken en af en toe verlangen naar het vertrouwde. Zolang het je niet de kop op hol laat slaan, lekker zien als een VONS (vertrouwde one night stand?). Laat het geen patroon worden waarbij je op kan draven als hij jeuk heeft.
Eigenlijk best shocking.
lieveli schreef:En ach, dat soort situaties zijn altijd makkelijker te veroordelen als je er buiten staat. Mijn vriend zat nog in een relatie dat wij elkaar leerden kennen. Hij heeft zijn ex toen met een week wel op straat gezet maar het verdient alsnog geen schoonheidsprijs.
Desty schreef:lieveli schreef:En ach, dat soort situaties zijn altijd makkelijker te veroordelen als je er buiten staat. Mijn vriend zat nog in een relatie dat wij elkaar leerden kennen. Hij heeft zijn ex toen met een week wel op straat gezet maar het verdient alsnog geen schoonheidsprijs.
Heeft mijn exvriend ook gedaan en dus later ook weer bij mij
DanielleB schreef:Lieveli... tot hij over een paar jaar bij je komt van ik moet je wat vertellen.... Hahha nee grapje hoor!
Kijk dat scheelt, dan kan jij hem tenminste uit huis zetten
Silver_Fox schreef:Flessuh schreef:
Ik wacht niet tot zij wat zegt
Nou mijn matches dus wel
Flessuh schreef:En als ze nu over 4/5 maanden besluit te reagere?Silver_Fox schreef:Nou mijn matches dus wel
Wees blij.. de match die ik nog altijd heb staan zegt gewoon niks.. net alsof ik match heb met inactief persoon... Maar de match kwam terwijl ik op m'n werk zat dus je zou dan zeggen dat dat aan de hand van haar like was![]()
Ik laat haar lekker staan voor het geval ze toch eens wat zegt
Had laatst iemand die in haar profiel had staan "slecht in goede openingszinnen"
Dus eerste wat ik vroeg was of ze dan goed was in foute openingszinnen