Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:23

Wattus?!? Nee dus, inderdaad NIET doen! Is ze helemaal... Dan had ze, als ze zo graag geld had gehad voor het daar wonen, vóórdat je daar ging wonen een huurprijs af moeten spreken. Ik vind het echt ongelofelijk dat ze dat DURFT te vragen!

Gewoon niet reageren.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:26

Oh God, ze is dus net zo erg als haar zoon. Dat verklaart direct waar het gedrag van je ex vandaan komt; iets met een appel en een boom. :=
Ik ben benieuwd of het nog steeds in haar opkomt om dit aan je te vragen als ze wist hoeveel hij daadwerkelijk in totaal van jou heeft 'geleend'.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:27

CurlyCoat schreef:
Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder.. :+
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.
"Zie het als tegemoetkoming voor het 8 maanden hier wonen."

No way dat ik dat ga doen dus.

Gewoon heel netjes een mail terug sturen. Maak even de balans op wat haar zoontje van jou "geleend" heeft al die maanden en vertel dat je prima die 600 wil betalen maar dat zij dan even de helft van zijn schuld aan jou betaald. Denk maar zo dat de balans dan ver in je voordeel uitslaat. Wel doen hoor want als ze zo reageert zal ze nog wel vreemdere streken kunnen hebben. En dan heb je dit op papier staan.
Maar nu weet je wel meteen wat je aan madam hebt.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:28

Ik geloof dat ik mijn vorige post gedeeltelijk terugneem :x

*edit bigone was mij voor*
Laatst bijgewerkt door NoGo op 20-04-17 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:29

Ga er niet inhoudelijk op in. Dan kom je in een gesprek waar je geen deel van uit wilt of moet maken.
Néé is voldoende.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:29

Zat al een tijdje stilletjes mee te lezen. Allereerst wat goed dat je die uitzuiger aan de kant hebt gezet.
Je kan natuurlijk ook een mail terugsturen dat je het al gecompenseerd hebt door hem te voorzien in z'n drugsverslaving :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:30

CurlyCoat schreef:
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.

Wahahah :')

TS ik zou even gaan graven in je bankoverzichten en dan een bericht terugsturen "maar natuurlijk, zodra hij eerst even mijn rekening heeft vereffend van al het geld dat hij ongevraagd heeft "geleend", namelijk x euro" :+ .

Wat kansloos zeg :') .

En wat ben jij goed bezig!
Enne je ex? Is hij al bij je langs geweest omdat jij de liefde van zijn leven bent en hij alles zal doen om je terug te winnen?

En veel succes met je sollicitatie!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:30

TS, je bent 20 dagen te laat :+

ik weet echt nog niet of ik in lachen moet uitbarsten of in huilen.

Dit soort reacties zouden mij (als ik in jouw schoenen stond) alleen maar meer staven in mijn blijdschap daar weg te zijn.

Laat ze zoonlief maar een rotschop onder zijn reet geven, zodat ie ervoor gaat zorgen dat ie wel geld verdient.

Ik zou doen wat Bigone voorstelt, en dan ook al je spaargeld dat er door gejast is opgeven.

Typisch gevalletje, zoals je ze maakt, zo krijg je ze...

Anoniem

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:34

Wat een giller zeg :')

Maar ik zou idd ook reageren met het antwoord dat je de schulden van jouw vriend ook graag afbetaald wilt hebben. Kijken hoe ze dan reageert. Lijkt me nog grappig ook :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:41

bigone schreef:
Wel doen hoor want als ze zo reageert zal ze nog wel vreemdere streken kunnen hebben. En dan heb je dit op papier staan.

ze heeft geen poot om op te staan, voor evt. vreemdere streken. Niks op papier wat TS zou moeten (betalen of doen) en ze was (godzijdank) niet met die lamlul getrouwd. Gewoon vriendje/vriendinnetje die nu uit elkaar zijn dus helemaal NIETS meer met elkaar te maken hebben. Dus ik zou dat helemaal niet doen. Ik denk dat het een uitlokker is voor het doorgaan van berichten en discussies.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:41

:wow: Ok die spoort net zo goed niet :') in plaats dat ze hem t huis uit flikkert..

Ts super goed bezig en zou haar ook terug sturen dat jij eerst het geld terug wil dat hij van jou gestolen heeft en dat jij er dan misschien over na wil denken.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:42

Ik gok dat ze gaat zeggen dat zij er niets aan kan doen dat haar zoon dat geld heeft genomen en dat je dat maar met haar zoon moet uitvechten, maar voor de huurkosten bedacht ze toch ineens dat jij toch een beetje had mogen betalen voor haar "goodwill" om jou een dak boven je hoofd te geven. In ieder geval als ze dat echt van plan is, om je een beetje een schuldgevoel aan te praten alsof je een profiteur bent geweest, niét intrappen. Dat ben je niet, had ze op voorhand maar moeten zeggen dat je kostgeld moest betalen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:42

GamblersCup schreef:
bigone schreef:
Wel doen hoor want als ze zo reageert zal ze nog wel vreemdere streken kunnen hebben. En dan heb je dit op papier staan.

ze heeft geen poot om op te staan, voor evt. vreemdere streken. Niks op papier wat TS zou moeten (betalen of doen) en ze was (godzijdank) niet met die lamlul getrouwd. Gewoon vriendje/vriendinnetje die nu uit elkaar zijn dus helemaal NIETS meer met elkaar te maken hebben. Dus ik zou dat helemaal niet doen. Ik denk dat het een uitlokker is voor het doorgaan van berichten en discussies.

Natuurlijk heeft ze geen poot om op te staan maar even zo'n mailtje er tegenaan gooien om haar even fijntjes te laten merken hoe het zit en dan is het ook gewoon klaar.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:48

whaaat _O- wat een belachelijke reactie haha. Ze moest eens weten (of weet ze dat al) hoe haar zoon bij jou heeft lopen jatten.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:49

bigone, met die laatste reden, ja, dat is wat meer mensen voorstellen (en ik waarschijnlijk zelf ook zou doen :j ). Met jouw eerder opgegeven reden, nee, daarvoor werkt het niet.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:53

"Ik heb de afgelopen X maanden de financiele zorg voor jouw zoon op me genomen, dus als jij even €1500 naar mij wilt overmaken? Dankjewel!"

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:54

CurlyCoat schreef:

BIZAR!

Ben echt flabbergasted over wat ik zojuist allemaal heb gelezen. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt het dus alsnog erger! 8)7
Lieve TS ik wil je veel sterkte wensen met dit verwerken, je ex-schoonmoeder van je rug af krijgen en vooral; jezelf weer volledig op de eerste plek te krijgen :*

Oja en ben wel benieuwd wat je je ex-schoonmoeder laat weten qua antwoord.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:58

Hahahaa wauw is die even gek.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:10

Wauw. :wow: Meer kan ik er niet over zeggen, door verbazing.

Blij dat je uit Fort Bizarrestein bent vertrokken?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:27

Maartje1990 schreef:
"Ik heb de afgelopen X maanden de financiele zorg voor jouw zoon op me genomen, dus als jij even €1500 naar mij wilt overmaken? Dankjewel!"

Dit inderdaad. Wat een moeder en zoon :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:29

Koekkoek. Die is niet wijs! Ook dat het zou zijn ivm zijn schulden..

Hoewel ik de humor inzie van het reageren met een tegenrekening zou ik het houden op een korte nette reactie dat jij in de afgelopen maanden genoeg van zijn financiële verplichtingen gedragen hebt. Verder nergens meer op in gaan is in dit verhaal vrees ik het verstandigst.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:31

Ik zou er ook niet inhoudelijk op gaan reageren. Je wilt die discussie eigenlijk helemaal niet aan gaan. Ik zou netjes terug reageren dat dit niet redelijk is om zo achteraf mee aan te komen en dat jullie relatie over is, dus dat je ook niet wenst om nog voor hem op te draaien.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:34

Ik denk dat je hem wel genoeg hebt gesponsord :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:35

Die is gek!

Ik zou erom lachen en helemaal niks terug sturen. Ten eerste komt daar toch alleen discussie van, ten tweede zijn die mensen je tijd en energie niet waard.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:35

Ik vind het zo ontzettend knap van je dat je toch bij hem bent weggegaan, dat je die super lastige stap hebt genomen om toch eerlijk te vertellen dat je het niet meer ziet zitten met hem! :)
Liefde is iets ontzettend raars, en per persoon verschilt het natuurlijk hoe makkelijk of moeilijk je met dit soort dingen omgaat, maar ik vind het totaal niet dom of heel apart dat het zo lang heeft geduurd voordat je de stap kon nemen en dat je zo vaak zijn fratsen door de vingers zag.
Liefde maakt blind om maar even plat te zeggen, maar het kan je gehele doen en laten beïnvloeden zonder dat jij dit wilt, ik herken mij namelijk enorm in jou.
Als je het lastig vind om zulke beslissingen te maken en je houd van dat persoon dan is dat een grote macht over jou, waar het echt moeilijk is om de waarheid tegen te zeggen.
Want we weten allemaal dat wat hij heeft gezegd en geflikt bij jou totaal respectloos en onacceptabel is.
Ik moet zeggen dat ik sommige reacties wel heftig vond, heb een aantal keer het woord junk voorbij zien komen.
Wat hij deed is not done maar iemand die blowt is niet op het eerste gezicht gelijk een junk.
De smoezen die hij er om heen verzon vond ik wel echt ongangbaar.

Ik hoop dat je je echt beter gaat voelen meid! Ik gun het je zo, want je bent volgensmij een ontzettend lief en zachtaardig persoon die geen obstakel wil vormen voor anderen.
Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet krijgt en hopelijk een leuke kerel want die verdien je! :)