Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CurlyCoat schreef:Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder..
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.
"Zie het als tegemoetkoming voor het 8 maanden hier wonen."
No way dat ik dat ga doen dus.
CurlyCoat schreef:Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder..
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.

.
. 

bigone schreef:Wel doen hoor want als ze zo reageert zal ze nog wel vreemdere streken kunnen hebben. En dan heb je dit op papier staan.
Maar nu weet je wel meteen wat je aan madam hebt.
GamblersCup schreef:bigone schreef:Wel doen hoor want als ze zo reageert zal ze nog wel vreemdere streken kunnen hebben. En dan heb je dit op papier staan.
Maar nu weet je wel meteen wat je aan madam hebt.
ze heeft geen poot om op te staan, voor evt. vreemdere streken. Niks op papier wat TS zou moeten (betalen of doen) en ze was (godzijdank) niet met die lamlul getrouwd. Gewoon vriendje/vriendinnetje die nu uit elkaar zijn dus helemaal NIETS meer met elkaar te maken hebben. Dus ik zou dat helemaal niet doen. Ik denk dat het een uitlokker is voor het doorgaan van berichten en discussies.
wat een belachelijke reactie haha. Ze moest eens weten (of weet ze dat al) hoe haar zoon bij jou heeft lopen jatten. CurlyCoat schreef:BIZAR!Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder..
Meer kan ik er niet over zeggen, door verbazing.