marleen_usar schreef:Komt dit echt uit de lucht vallen,dus dat je niet mee mag overdag? Of is er wat voor gevallen?
Lees anders TS haar berichten even

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Wennii schreef:Ja dat dus![]()
geniaal!! Ik kom momenteel eigenlijk speciaal hiervoor ff uit mijn meeleeshoek... Kan niet wachten om die een keer live in te zetten
![]()
Zou ik niet doen, werd me niet in dank afgenomen![]()
Sammie schreef:Hoezo moet die vriendengroep partij kiezen?? Dat moet helemaal niet en ik weet ook haast wel zeker dat er geen 'partij' gekozen gaat worden.
Nog wat gehoord ts?
Margee schreef:Lezen, er staat nergens moet. Maar net zoals hier de meningen verdeelt zijn, zal dat hier ook gebeuren. Het verhaal gaat snel genoeg rond als de TS er overdag niet bij is en de vriend wel, die krijgt vragen. Of moet hij er om gaan liegen?
Shalimar schreef:Als jouw vriend had ik hier meer stelling over ingenomen naar zijn beste vriend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik zou het niet accepteren als mijn beste vriendin mijn partner op die manier behandelt.
Olympia schreef:Na de bruiloft lag er een kaartje in de bus van het stel met ook mijn naam erop. Bedankt voor de mooie dag.