Mallow schreef:Broccoli soms is het fijn om even tot 10 te tellen voor je hier wat neerzet, voor beide partijen denk ik. Discussiëren is leuk een vooral leerzaam maar het moet wel vriendelijk blijven gaan.
Nogmaals, ik heb helemaal niets tegen boeren zelf, ik heb wat tegen de grenzen die de overheid stelt waarbinnen 'geboert' moet worden.
Dit ja, ik heb ook wel gezien hoe boeren bijkans gedwongen worden daarin mee te doen. Ik neem dit vooral de overheid kwalijk die deze regels opgesteld heeft, die heeft gesteld dat dit allemaal ok is.
Bv de "kippenzuiger", ontwikkeling gefinancieerd door onze overheid. Ziek is het gewoon.
Tuurlijk weet ik nog hoe het was voor die kippenzuiger, de enige keer dat ik kippen heb gevangen met de hand ben ik letterlijk over mijn nek gegaan van ellende (dat terwijl ik redelijk zonder blikken of blozen biggen heb gecastreerd om even een referentiekader te geven). Poten en vleugels die braken waar niemand zijn wenkbrouwen van optrok. Maar mijn god zeg, een veredelde stofzuiger om kippen op te zuigen en in een krat uit te spugen?????