Ik heb het nu in mijn hoofd gehaald dat ik een Grijze Jager cosplay wil, maar dat is echt mega duur, en zelf maken is ook niet zo mijn ding. Het dilemma is heel heftig
Nala
Geplaatst: 24-08-16 07:53
Hahaha Werecat, herkenbaar! Zo zit ik soms met de gedachte een fallen angel te maken met mega mechanische vleugels, dat wordt m ook niet zo
Summerfly
Geplaatst: 24-08-16 19:31
Nou, geen tweede cosplay voor mij zaterdag ik vond het idee van de patch toch niks dus dacht ik haal wat extra lint en maak het op de achterkant van mn kraag. Kom ik er niet doorheen met mijn naaimachine.. Lijmen gaat ook niet want dat zie je er doorheen. Dus nouja, dan maar een andere keer. Enige is dat ik nu niet enorm hoef te haasten met alles afmaken en heb ik nog lekker de tijd om een costest te doen en me mentaal voor te bereiden
Hier bijna klaar met mn jurk voor Marron, (houdt denk ik in, nog 2-3 uur naaiwerk op de hand ). Maar moet op de rits na, af komen vandaag! Oh en tgeen waarvoor ik naar Amsterdam zou reizen zaterdag, heb ik afgezegd...geld is leuk, maar met die hitte en mijn wagenziekte, niet t beste idee om 10 uur te reizen in totaal Tel daar chronische vermoeidheid bij op en..tja...gezondheid gaat ff voor
Das dan een goed besluit Yamasaki! Mijn cosplay moet morgen ook wel af komen. Vakantie is officieel begonnen en de Osteopaat die morgen zou komen heeft afgezegd ivm kapotte auto dus heb de hele dag
Jij gaat echt zo smelten Ik ben op dit moment makeup tutorials aan het kijken, maar het lijkt nogal nutteloos... Ik ben écht slecht met makeup en wil dan nu opeens het gezicht van murasakibara (okay female version) creëren... Help
make-up is idd echt lastig kan der ook niet van. Heb mezelf het afgelopen jaar aangeleerd hoe ik mezelf enigsinds om kan toveren tot de mannelijke characters maar om nou te zeggen dat dat altijd zo'n geweldig succes is
Nog een reden waarom ik van mijn Chat cosplay hou. Weinig makeup
das bij ons in noord holland inderdaad het geval. in veldhoven zitten ze volgens mij nog steeds op 30+
Nala
Geplaatst: 25-08-16 17:59
Haha, vooral een heel strak plan om dat nu nog voor 3 September met deze temperaturen te willen ja xD
Wat zijn jouw tips and tricks daarvoor dan, saviera?
savieralover
Geplaatst: 25-08-16 21:22
heel erg veel oefenen. tutorials opzoeken en oefenen oefenene oefenen. uiteindelijk heb je een beetje door hoe je het moet doen en dan lukt het uiteindelijk wel aardig.
ik doe btw heel veel met mijn vingers ipv met een kwastje dat werkt voor mij net wat makkelijker (je krijgt er wel erg vieze vingers van )
Werecat
Geplaatst: 25-08-16 22:32
Ik heb een nieuw projectje gevonden: Pijl en boog! Ik hoop dat ik het ook zo kan maken
Summerfly
Geplaatst: 25-08-16 22:39
Cool!
Ik ga kijken of het voor DCC lukt om dit monster te creëeren voor Aloy
Werecat
Vertel mij wat haha, ik heb echt nog geen idee hoe ik het uberhaupt aan ga pakken denk ook niet dat ik het af ga krijgen voor DCC, maar het zou wel leuk zijn
lolotjeh
Geplaatst: 26-08-16 21:54
zo als ik al zei zit bij abunai regelmatig bij de karaoke leed vrolijk toe te kijken hoe mensen aan het vals zingen zijn. moet toch zeggen er zitten ook goede tussen. hier een klein stukje.