Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:57

Iemand die een sport doet vind ik toch ook wel belangrijk. Of anders een andere hobby waar diegene tijd aan spendeerd. Kan namelijk niet tegen mensen die de hele dag niks doen, gaat niet samen met mij aangezien ik altijd veel te doen heb.

Haha hier even een grappig momentje.
Gisteren was ik divorce aan het kijken en daar kwam daley blind een stukje in. Een vriendin en ik zijn helemaal fan van hem omdat die zo fancy en knap is :')
Dus we waren gisteren al eriver bezig op de app en waarom die niet gewoon op Tinder zou zitten enzo.

Kom ik net iemand op Tinder tegen die op de foto staat met Daley. Ik al gillen 'haha daar heb je hem!!' :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:04

Yentl, jeetje.. Ik snap jouw reactie om hem te negeren heel goed. Hij heeft het per slot van rekening uitgemaakt via de Whatsapp. En ik snap ook zeker waarom je zo emotioneel werd. Het is niet niks! Lekker rustig aan doen en wellicht gewoon lekker wat tinderen! Ik ga een soort van pasta pesto maken, maar dan anders. Met courgette, ui, tomaatjes en zo!

Ik was vooral in het begin van mijn tinderavontuur heel zenuwachtig. Alleen voor de afspraakjes met huidige tinderman niet echt. Misschien ook omdat het de vierde jongen was met wie ik afsprak na de ontmoeting op Tinder.

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:28

Ik vond het zo moeilijk om hem te zien. We gingen bijna 3 jaar en dan opeens voelt het als een totale vreemde met een ander meisje aan zn zij. Gelukkig heb ik leuk contact met mn tinderdate van vrijdagavond, maar het kan toch niet helemaal de lege plek opvullen.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:48

Yeentll: Dat zou bij mij ook verkeerd schieten hoor en al helemaal als het zo plotselig gegaan is.. :(:)

Klinkt lekker CCCC!

Ben nu met nog 3 man aan het praten, waarvan er eentje wel leuk lijkt! met de ander heb ik over twee weken een date.. maar vermoed dat hij gaat tegen vallen in het echt...

Gisteren wel een grappig gesprek! :')

hij wenste me succes met terug rijden vanuit de beekse bergen. Waarop ik vertelde dat dat niet nodig was.. Ik bedoel hallo!! ik kan wel een beetje rijden :+
Heb verdorie vorige week voor de 3e x met een aanhangwagen gereden en moest enkele reis al 1 uur rijden waarop ik hem eenmaal thuis zo in zijn achteruit parkeerde _O-

of dat ik ooit een ongeluk/boetes gehad heb. Heb een paar ongelukken gehad buiten mijn schuld om en één snelheidsboete á 5 km per uur te hard :+ in 6 jaar tijd.

Vraagt hij het volgende ineens:

Hij: en als er nou een eendje was overgestoken?
Wat dan?
Wat dan?!

Ik: Dan had ik vlug achter me gekeken en col op de rem gegaan.
Die dingen zijn beschermd :')

Hij: jaja
Die had je nooit meer ontweken!
Kwak
op de voorruit

Ik: Echt niet :oo
Eendenhater!

let op hij was onder een boete uit gekomen waar hij 165 km/h op de snelweg reed

Hij: Nou, met die snelheid is ie in ieder geval dwars door midden. Bij jouw snelheid niet! Dan moet hij de rest ban zijn leven in een rolstoel.
Kreupele eend
Keizielig
Zelfs de chinees wilt hem niet meer voor de verkoop

Ik: Geen probleem! Ik ben verzorgende :D
Verzorg ik hem de rest van mijn leven met liefde :+:

Hij: haha, boft die eend even
Rij je hem eerst kreupel, moet hij de rest van zijn leven met de aanstichter doorbrengen :P

Ik bedoel, dude? :+ een eend???

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:44

_O- _O-

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:16

yeentll schreef:
Ik vond het zo moeilijk om hem te zien. We gingen bijna 3 jaar en dan opeens voelt het als een totale vreemde met een ander meisje aan zn zij. Gelukkig heb ik leuk contact met mn tinderdate van vrijdagavond, maar het kan toch niet helemaal de lege plek opvullen.

Bah wat naar zeg dat je hem tegenkwam. Kan me echt goed voorstelken dat dan alle emoties weer loskomen!!!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:58

@Queleens haha nice! Hij is echt leuk, maar vond hem toch wel tegen vallen zo zonder voetbal outfit :+ Hij was wel super schattig trouwens haha.

@yeentil balen zeg... en ik snap goed dat dat lege gevoel er nog is. Maar het heeft tijd nodig en gaat wel weer over. Vrijdag gewoon plezier hebben en wie weet krimpt dat lege plekje steeds beetje bij beetje :)

@MissBami haha geniaal _O- Vind dat ie wel humor heeft... Eendjes zijn leuk !

Smelt smelt... kreeg net een berichtje van mn Zweed die in Australië zit: "I miss your body, your beautiful face and your wonderful mind" Well.. zo blijf ik natuurlijk wel hangen he eikel :')

Kom de laatste tijd niet zo heel veel leuks meer tegen tinder.. Lat ligt inmiddels aardig hoog denk ik.. Komt bijna nergens wat uit of Engels is crap bah..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:20

Oh wat een leuke verhalen hier! Lees al een hele tijd mee en heb vorig week ook Tinder er weer eens opgezet. Ik ben er vaak na een halve dag alweer mee klaar en gooi het dan ook weer van mijn telefoon.

Alleen nu had ik best wel een leuke match, leuk gesprek en niet iemand die gelijk te persoonlijk werd en me al gelijk mij op date vroeg. Na 3 dagen besloot ik om hem mijn nummer te geven en helaas vroeg hij meteen via de app of ik eens wat leuke foto's wilde sturen. Ik vind dat zo'n enorme dumper. Of ben ik dan moeilijk?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:23

@DewiRox Ik zou er het beste van maken. Dus in dit geval even googlen naar een foto van het woord "leuk" en variaties en die doorsturen :Y)
Foto's sturen vind ik zelf trouwens niet zo.. een snapchatje vind ik dan weer fijner omdat ze die maar heel even kunnen bekijken en dus niet op kunnen slaan oid.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:26

KellyR: _O- Die ga ik onthouden!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:30

Ja meestal als ze snel om foto's veagen zijn ze op wat anders uit dan enkel een leuk gesprek en eventueel een date. Tenminste dat is mijn ervaring!
Vanmiddag had ik er ook zo eentje op de chat..
Heb nu wel drie leuke gesprekken lopen....

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:00

Kenyada schreef:
Ja meestal als ze snel om foto's veagen zijn ze op wat anders uit dan enkel een leuk gesprek en eventueel een date. Tenminste dat is mijn ervaring!
Vanmiddag had ik er ook zo eentje op de chat..
Heb nu wel drie leuke gesprekken lopen....

Ja dat vind ik dus zo jammer. Had al 3 dagen gewoon een heel gezellig gesprek en had dit dan ook totaal niet verwacht. Was ook al gelijk het 4e berichtje op de app.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:02

Afbeelding

Ik voel mij wel aangesproken... ~~}>

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:14

Argai _O- :') doen dan! Wel vragen of je je eigen zweep mee mag nemen!

Dewirox het hoeft natuurlijk niet zo te zijn he. Het kan ook gewoon zijn dat ie een leuke foto van je wilt hebben gewoon omdat ie dat leuk vind.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:24

hahah, en sporen niet vergeten :')

Zo heb ik ook duizend printscreen van tinder, alleen daarom zit ik er momenteel op :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:51

Hahahaha zo eentje kwam ik van de week ook tegen!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 22:41

argai :')
neem idd je eigen zweep en sporen mee!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:33

Furrow schreef:
hahah, en sporen niet vergeten :')

Zo heb ik ook duizend printscreen van tinder, alleen daarom zit ik er momenteel op :')

Haha precies ja. Heb een hele verzameling

Dewi, beetje apart indd. Zou gewoon duidelijk aangeven dat je dat nog niet zo ziet zitten

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:58

Hahah, super grappig Argai. Ik ben benieuwd!

Knuffel voor Yeentll.

400 matches jeetje mina, dat zijn er een boel! Zoveel mannen zie ik niet eens voorbij komen volgens mij haha.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:50

Argai schreef:
[ [url=m/9sAQXQ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik voel mij wel aangesproken... ~~}>

Daar kan je wel lol mee hebben, even al je zwepen uit de kast *\o/*

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:51

Ik heb niet eens een zweep :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:02

Ik ken mijn huidige vriend via tinder.
Het was uit met mijn ex, en vriendinnen hebben toen voor de grap tinder aan gemaakt meteen op de eerste avond een leuke match.. Overmorgen is onze eerste tinder date een half jaar geleden en wonen we ondertussen alweer 2 maanden samen. Dus tinder het kan wel degelijk werken.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:12

Ik heb inmiddels ook bijna 300 matches. Zit er sinds november ofzo op :')

Zondag misschien weer een date (nieuwe) :')
Die kwam zondag toevallig mijn kant op dus dan gaan we even wat lunchen, dus ben benieuwd. Op de app is het erg gezellig iig haha. Is trouwens die ene die zoveel sporten doet :9

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:25

300?! :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:31

ik wordt onrustig van veel verschillende chats en verschillende matches.
Heb nu alles terug gebracht naar iets van 10 ofzo. Waarvan ik er een paar ook op de app heb