Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:22

Zij die nou gay of niet dan? Ik ben eigenlijk al anti- 1D/Justin Bieber vanwege de fans :+ sorrygeensorry

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:22

Ik vind dingen als Justin Biebel, Taylor Swift, 1D en dat soort soft gedoe altijd zo vreselijk. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:23

aman2002 schreef:
Was het bij jullie ook dat als je ongesteld was op de basisschool je er alles aan deed om te zorgen dat de klas niet zag dat je een maandverbandje pakte :')

Op de middelbare ook nog tot de 4e!
Al waren het toen tampons geworden ondertussen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:23

Gelukkig is mijn moeder niet zo _O-
En op het moment is een van mijn beste vrienden de pil, daaaag emotionele stemmingswisselinde bitch met heel veel pijn :+:

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:25

Ik gebruik eigenlijk ook pas tampons sinds ik op kamers studeer/woon, sinds vorig jaar dus. Ik heb het ook lang verzwegen voor m'n moeder, en uiteindelijk met een rode kop haar verteld dat ik 'overgestapt' ben op tampons. Geen idee waarom, maar ik schaam me altijd om hierover te praten met m'n moeder :')

En dan kom ik ook ineens bij een andere confessions, ik zou graag een spiraaltje willen laten zetten, maar weet dus ook niet hoe ik dit bij mijn moeder moet aankaarten. En ik ben nog nooit naar een geneacoloog geweest.. :')

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:29

Ik werd al heel snel gek van die maandverbandjes en ben toen overgestapt. Er ging echt een wereld voor me open hahaha.

Snollygoster, ik zou er gewoon met je moeder over praten tijdens het eten ofzo. Als het goede moment er is!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:30

Ik vind tampony's echt vreselijk, maandverband vind ik veiliger ofzo. _O-
Ik doe nog steeds spastisch met maandverband en ik word straks 20... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:31

Ik vind tampons nog steeds niet ideaal. Ben na een paar jaar gekloot op de middelbare school erachter gekomen dat meisjes die daadwerkelijk 'mini' dragen uitzoneringen zijn en geen regel, en sinds ik maten tampons draag die wel gewoon passen gaat het ook prima. Als ik gewoon de hele dag thuis zit gebruik ik nog steeds wel maandverband, gewoon uit pure luiheid ofzo.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:33

Ik gebruik tampons alleen als ik op vakantie ben en ga zwemmen... vind vooral het eruit halen niet zo prettig :')

Minoes

Tampons doen bij mij vaak pijn omdat ik weinig bloed..
Heb de ob pro comfort mini's, maar zelfs dan nog..
En ik heb een hekel aan maandverband dus ik sla het feestje liever over :7

_Yasmine_

Emmaa_ schreef:
Ik vind tampons nog steeds niet ideaal. Ben na een paar jaar gekloot op de middelbare school erachter gekomen dat meisjes die daadwerkelijk 'mini' dragen uitzoneringen zijn en geen regel, en sinds ik maten tampons draag die wel gewoon passen gaat het ook prima. Als ik gewoon de hele dag thuis zit gebruik ik nog steeds wel maandverband, gewoon uit pure luiheid ofzo.

Alleen op de laatste dag mini *\o/* als het net nog iets is, maar niet genoeg voor meer

ik bedenk me nog een confession, maar die komt morgen omdat ik nu niet kan/durf :o

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:35

Ik lees dit topic echt met veel liefde. De ongesteldverhalen, prachtig. :')

Mijn eerste keer was onder een gymles, waar we (natuurlijk) salto's gingen doen.... :+ Gelukkig was mijn sportbroekje zwart en met een stapel wc-papier heb ik het overleefd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:39

Die mini's komen er bij mij zo weer uit hoor :') Vooral op de hevige dagen. Heb toch echt nog geen kinderen gebaard maar bij mij zitten super's het meest comfortabel.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:43

Ik vind juist het inbrengen afentoe heel zeer doen.... De boel blokkeert dan ofzo :o
Oehhhh Yasmine, ik ben benieuwd!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:45

Het schuurt bij mij vreselijk om ze in en uit te doen, vooral de laatste 2 dagen omdat het dan echt bijna niks meer is..

Confession: Redelijk 'jaloers' op mensen die daar geen last van hebben..

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:45

Ik was 15/16 ofzo toen ik voor het eerst ongesteld werd.

Einde schooldag maar ik ging dood van de rug en buikpijn.
En had een vermoede maar durfde niet te kijken.

Na 3kwartier naar huis fietsen belde ik aan.
Geen idee waarom had een huis sleutel.

Mn mam deed open eenig sinds verbaasd.

En ik dus.

Mam ik denk dat ik ongesteld ben.
Boven in de badkamer er achterkomen dat alles door weekt was.
Kreeg een dik maand verband en mn mam deed de douche aan.

Terwijl ik douchte heeft ze mn eigen maandverband en tampons gekocht.
Alles uit gelegd en savonds aten we wat ik wilde.
Mn pap wist gelijk wat er was want mn mam had me iets met drank gegeven wat ik normaal nooit kreeg thuis hihi.

Ik zweer nog steeds bij tampons op de een of andere manier draait maandverband altijd op of kruipt tussen mn bips.

Hihi

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:50

Toen ik voor het eerst ongesteld werd, was ik 13. Op het strand in Turkije. In mn wit/zachtgeel gestreepte bikini. _O-
K heb er dus direct een tampon in gelanceerd, want ik moest en zou zwemmen. :D
Confession: Nu gebruik ik eigenlijk nooit maandverband. Zelfs niet snachts, echt heel slecht eigenlijk.. ik vind het zo'n vies gevoel om het te voelen "lekken". :=

Confession: ik ben echt strontjaloers op meiden met een grotere cupmaat. Ik heb zelf maar een kleine B, en ik kan er echt héél chaggarijnig van worden als ik een meisje zie met mooie, grote borsten die bij haar figuur passen. :')
Laatst bijgewerkt door Silenna op 24-08-15 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:52

Sommige verhalen zijn wel een beetje tmi :P. Kunnen we terug naar de confessions?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:59

x
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:00

MarlindeRooz schreef:
Ik vind dingen als Justin Biebel, Taylor Swift, 1D en dat soort soft gedoe altijd zo vreselijk. :')

Ik snap sowieso niet hoe je nou ergens echt fan van kunt zijn. Als ik eerlijk ben zou ik niets op kunnen noemen waarvan ik niet minstens 50% van de muziek niet te pruimen vind.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:08

Hmm ongesteld zijn, vreselijk :')
Ik was 10 toen ik voor het eerst ongesteld werd, gelukkig is mijn moeder heel nuchter en vertelde ze het ook aan niemand, behalve mijn vader maar dat vond ik nog niet zo'n ramp.
En maandverband pakken zodat niemand het ziet doe ik ook nog steeds, hoeven anderen niet te weten :')

Ook zo leuk, wij mogen op t werk niet alleen naar het magazijn lopen om een kratje te pakken, moeten we aan de teamleider vragen (kost anders te veel tijd).
Dus ik was laatst aan het werk (tijdens de gezelligste week van de vrouwenmaand helaas), en ff naar het toilet geweest en een kratje gehaald (ben er dan toch :+ ). Loop ik terug de winkel in, TL keek al naar mijn kratje dus ik voelde m al aankomen. Nee ik was niet alleen een kratje gaan halen, wat dan nog meer? En dat moeten zeggen terwijl het hartstikke druk in de winkel was. "Eeuhhh.. moet ik dat hardop zeggen?" Vrouwke in de winkel keek me al heel meelevend aan, die voelde m al aankomen haha. "Ja weet ik niet" kreeg ik van de TL. "Euuhh vrouwelijk noodgevalletje :oo "
Kon wel door de grond zakken. Gelukkig vond TL dat wel een goede reden om naar achter te gaan :')

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:13

Als ik een inlegkruisje moet omwisselen als ik mijn maandelijkse heb dan doe ik dat ook altijd zo onopvallend mogelijk. Maar dat durf ik vaak niet eens, dus neem ik de hele tas mee. Ook wil ik niet dat mijn moeder het ziet en ik ben al bijna 23 :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:21

Selina schreef:
Marije112 schreef:
Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast ;( . Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes -O- .

Oh dat had ik een paar jaar terug := Durf nu ook niet meer te drinken voordat ik ga slapen

meikelief schreef:
Marije112 schreef:
Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast ;( . Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes -O- .

ik ken het :+

Heb ik vroeger erg vaak gehad, denkend dat je naar de wc moet in je droom *gaat naar de wc in droom*
*word wakker* ah nee en dan is het bed weer nat. Durfde m'n ouders vroeger nooit wakker te maken, dus pakte een andere onderbroek en een handdoek en ging die handdoek op mn bed leggen :j

Maar we hebben het nu niet over vroeger, ik ben 23 ;( ...

Een confession van mij betreft het gehele tampon/maandverbandverhaal. Ik vind maandverband een van de smerigste dingen die er zijn. Zitten in je eigen bloed, blegh. Dit is trouwens niet persoonlijk hoor, want ieder zijn eigen voorkeur uiteraard!

Snollygoster schreef:
Ik gebruik eigenlijk ook pas tampons sinds ik op kamers studeer/woon, sinds vorig jaar dus. Ik heb het ook lang verzwegen voor m'n moeder, en uiteindelijk met een rode kop haar verteld dat ik 'overgestapt' ben op tampons. Geen idee waarom, maar ik schaam me altijd om hierover te praten met m'n moeder :')

En dan kom ik ook ineens bij een andere confessions, ik zou graag een spiraaltje willen laten zetten, maar weet dus ook niet hoe ik dit bij mijn moeder moet aankaarten. En ik ben nog nooit naar een geneacoloog geweest.. :')

Spiraaltje kun je gewoon bij de huisarts laten zetten :). Het is een topuitvinding :j !

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:22

Oh ik heb nog een goede _O-
Toen ik 12 was had een vriendin van me me wijsgemaakt dat je met een zwarte onderbroek 's nachts niet ion doorlekken, ze was er zelf ook echt van overtuigd en ik was er ook mee weg. Toen de tijd van de maand er voor me was heb ik een zwarte onderbroek aangetrokken en wonder boven wonder was ik 's ochtends nier doorgelekt! Ik heb het echt nog een hele tijd geloofd tot ik een keer hysterisch was omdat alle zwarte onderbroeken in de was lagen en mijn moeder de reden vertelde waarom ik per se zwarte moest hebben, die vond 't natuurlijk hilarisch _O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:40

Tijdje terug heb ik een kras in de auto gereden... iemand had [alweer, gebeurde echt continu en de bewoners van de straat/het pleintje aanspreken resulteerde in nog meer ellende, en politie komt niet] de auto voor onze garagedeur geparkeerd. Net zo dat onze auto er net uit kon, maar kon niet meer draaien [SUV, vrij grote draaicirkel - met een kleinere auto was t wel gelukt]. Ik had dat dus eerst nog wel geprobeerd, maar hoorde opeens een schurend geluid dus auto snel weer in garage gezet. Ik had gekeken maar ik kon geen kras vinden, dus ik helemaal opgelucht dat het goed was gegaan.

Naja ouders gebeld, die kwamen, pa heeft geprobeerd hem eruit te krijgen maar lukte ook niet. Ouders dachten in eerste instantie dat de kras [die er dus toch op bleek te zitten] van de bosjes kwam [onze garage was op een hoek, ernaast was een gebouw en tussen de muur van dat gebouw en naast garage zat een strook rodondendrons oid] van de bosjes kwamen [pa had hem met de neus daar in gemanoeuvreerd - kwamen echt letterlijk 10 cm te kort om eruit te kunnen].

Ma vroeg later of ik dat had gedaan. Ik zei nee omdat ik echt dacht dat ik het niet gedaan had, maar toen ik er later over nadacht moest dat wel geweest zijn - heb het nog steeds niet opgebiecht :o

[Je wil overigens niet weten hoe we de auto er vervolgens tussenuit hebben gekregen :') ]

Liesje1611 schreef:
Confession: ik ben echt strontjaloers op meiden met een grotere cupmaat. Ik heb zelf maar een kleine B, en ik kan er echt héél chaggarijnig van worden als ik een meisje zie met mooie, grote borsten die bij haar figuur passen. :')

Ik juist op meiden met een kleine cupmaat [A of AA] :') Ondanks dat ik zelf B heb, dus nog steeds redelijk bescheiden. Ze passen wel bij m'n figuur en ik vind ze mooi, maar ik vind ze zo onhandig met sporten enzo :') sportbh helpt goed maar ik krijg het altijd zo heet in die dingen

Ik was gelukkig ook thuis toen ik voor t eerst ongesteld werd... iets voor etenstijd, dus ma stond in de keuken [ons huis is nogal langwerpig en de keuken zit tussen de badkamer [op begane grond] en toilet in] en ik haar roepen 'mama wat is dat in mijn onderbroek' _O-

Ik doe overigens nog steeds superspastisch over het pakken van maandverband e.d. Idk, vind het een stom idee als mensen weten dat ik ongesteld ben :+ vooral kerels hoeven het niet te weten... En tampons gebruik ik ook nooit... vind idd het verwijderen ontzettend smerig!