sorrygeensorry Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Ik vind tampons nog steeds niet ideaal. Ben na een paar jaar gekloot op de middelbare school erachter gekomen dat meisjes die daadwerkelijk 'mini' dragen uitzoneringen zijn en geen regel, en sinds ik maten tampons draag die wel gewoon passen gaat het ook prima. Als ik gewoon de hele dag thuis zit gebruik ik nog steeds wel maandverband, gewoon uit pure luiheid ofzo.
als het net nog iets is, maar niet genoeg voor meer
Vooral op de hevige dagen. Heb toch echt nog geen kinderen gebaard maar bij mij zitten super's het meest comfortabel. 

. Kunnen we terug naar de confessions? 

). Loop ik terug de winkel in, TL keek al naar mijn kratje dus ik voelde m al aankomen. Nee ik was niet alleen een kratje gaan halen, wat dan nog meer? En dat moeten zeggen terwijl het hartstikke druk in de winkel was. "Eeuhhh.. moet ik dat hardop zeggen?" Vrouwke in de winkel keek me al heel meelevend aan, die voelde m al aankomen haha. "Ja weet ik niet" kreeg ik van de TL. "Euuhh vrouwelijk noodgevalletje
"
Selina schreef:Marije112 schreef:Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast. Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes
.
Oh dat had ik een paar jaar terugDurf nu ook niet meer te drinken voordat ik ga slapen
meikelief schreef:Marije112 schreef:Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast. Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes
.
ik ken het![]()
Heb ik vroeger erg vaak gehad, denkend dat je naar de wc moet in je droom *gaat naar de wc in droom*
*word wakker* ah nee en dan is het bed weer nat. Durfde m'n ouders vroeger nooit wakker te maken, dus pakte een andere onderbroek en een handdoek en ging die handdoek op mn bed leggen
...Snollygoster schreef:Ik gebruik eigenlijk ook pas tampons sinds ik op kamers studeer/woon, sinds vorig jaar dus. Ik heb het ook lang verzwegen voor m'n moeder, en uiteindelijk met een rode kop haar verteld dat ik 'overgestapt' ben op tampons. Geen idee waarom, maar ik schaam me altijd om hierover te praten met m'n moeder
En dan kom ik ook ineens bij een andere confessions, ik zou graag een spiraaltje willen laten zetten, maar weet dus ook niet hoe ik dit bij mijn moeder moet aankaarten. En ik ben nog nooit naar een geneacoloog geweest..
. Het is een topuitvinding
!
]Liesje1611 schreef:Confession: ik ben echt strontjaloers op meiden met een grotere cupmaat. Ik heb zelf maar een kleine B, en ik kan er echt héél chaggarijnig van worden als ik een meisje zie met mooie, grote borsten die bij haar figuur passen.
Ondanks dat ik zelf B heb, dus nog steeds redelijk bescheiden. Ze passen wel bij m'n figuur en ik vind ze mooi, maar ik vind ze zo onhandig met sporten enzo
sportbh helpt goed maar ik krijg het altijd zo heet in die dingen
vooral kerels hoeven het niet te weten... En tampons gebruik ik ook nooit... vind idd het verwijderen ontzettend smerig!