In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:38

Leprycorn schreef:
Het is al erg zat voor TS dat haar vriend haar misschien niet trouw is.

en voor haar vriend die wellicht alleen maar iets onschuldigs txt, dat zijn vriendin wantrouwend in zijn telefoon neust en met hem op vakantie is...

Wat ons weer terug bij START* brengt.

* uitdrukking geleend van Monopoly.

nontieJarig

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:41

Ben nu wel benieuwd wat TS heeft gedaan?
Of ik heb er overheen gelezen, toch op vakantie of de confrontatie al aangegaan?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:41

Ja, maar die vriend zie ik hier nergens in het topic.

@nontie: ze wacht het af tot na de vakantie!

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:02

Huertecilla schreef:
Leprycorn schreef:
Het is al erg zat voor TS dat haar vriend haar misschien niet trouw is.

en voor haar vriend die wellicht alleen maar iets onschuldigs txt, dat zijn vriendin wantrouwend in zijn telefoon neust en met hem op vakantie is...

Wat ons weer terug bij START* brengt.

* uitdrukking geleend van Monopoly.

Er staat "misschien" bij wat het aan aangeeft dat het niet zeker en/of duidelijk is.
Dat je zelf nu weer erover begint dat wat jij van TS vindt, daar kan ik niets aan doen.
Mijn bericht was alleen puur gericht op dat iemand zei dat TS misschien helemaal geen zin heeft om hierna te reageren.

Verder geef ik geen mening over TS haar acties. Ik zeg alleen wat TS aangeeft dat ze dat denkt.
Ik wil hier geen eens antwoord op, maar waarom moet dit benadrukt worden? Er zijn pagina's vol aan geneuzel over hoe sommige, inclusief jij, erover denken. Is het voor een keer mogelijk je mening NIET te geven?

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:28

^ +:)+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:48

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:49

_/-\o_ Leprycon.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:17

TS schrikt zich dood als ze terug is, 30 pagina's :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:26

Jemig zoveel reacties :+

Ik kan de reactie van TS wel al raden: ze heeft hem ermee geconfronteerd, meneer geeft toe en beloofd het nooit meer te doen, en daarmee is de kous af en komt hij er makkelijk mee weg :Y)

Persoonlijk had ik hem de deur gewezen :wave:

Hoop dat je evengoed een beetje van je vakantie hebt kunnen genieten TS, vooral gezien de rede van jullie uitstapje.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:27

antje_vip schreef:
TS schrikt zich dood als ze terug is, 30 pagina's :=

Die leest waarschijnlijk gewoon mee aangezien ze vandaag nog ingelogd heeft.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:47

Ben benieuwd

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 15:58

Zo, wauw. Even snel bijgelezen. De PB's heb ik wel zo veel mogelijk proberen te beantwoorden tijdens de vakantie.

Gisteravond laat thuis gekomen van echt een gezellige vakantie. Ik moest zeggen, dat we niet veel in het hotel waren en niet vaak op de wifi zaten en er dus ook niet veel geappt werd.
De terugreis werd ik al wel zenuwachtiger, want nu moest het hoge woord eruit...

Het goede nieuws is dat hij niet verliefd is op haar. Maar wel lichamelijk tot haar aangetrokken is. Hij wil mij niet kwijt, maar hij wil/kan niet veranderen. Als hij daadwerkelijk met haar afspreekt weet hij ook niet hoe ver hij zou gaan. Zo is hij. Take it or leave it was de boodschap.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:59

Tjsa, van twee walletjes eten zou voor mij exit zijn.
Ik zie ook wel eens mannen lopen waarvan ik denk "aantrekkelijk", maar no way dat het verder gaat dan een gezellig praatje.

Succes met je beslissing TS!
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 27-08-15 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:00

Wat een k*t reactie van hem. Hoe reageerde jij erop?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:00

hannico09 schreef:
Zo, wauw. Even snel bijgelezen. De PB's heb ik wel zo veel mogelijk proberen te beantwoorden tijdens de vakantie.

Gisteravond laat thuis gekomen van echt een gezellige vakantie. Ik moest zeggen, dat we niet veel in het hotel waren en niet vaak op de wifi zaten en er dus ook niet veel geappt werd.
De terugreis werd ik al wel zenuwachtiger, want nu moest het hoge woord eruit...

Het goede nieuws is dat hij niet verliefd is op haar. Maar wel lichamelijk tot haar aangetrokken is. Hij wil mij niet kwijt, maar hij wil/kan niet veranderen. Als hij daadwerkelijk met haar afspreekt weet hij ook niet hoe ver hij zou gaan. Zo is hij. Take it or leave it was de boodschap.

Dusss... En hoe sta jij nu erin? Hij geilt dus wel degelijk op haar en staat niet voor zichzelf in?
En hij zegt dat als het je niet bevalt dat je kan oprotten?

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:01

Goh, ik vind zijn reactie juist heel eerlijk... Het is aan hem om uit te maken of hij datgene wat hij met jou heeft op het spel wil zetten door met haar af te spreken. (Als dat het geval is tenmiste.)

Fijn dat je genoten hebt van je vakantie!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:03

singa schreef:
Goh, ik vind zijn reactie juist heel eerlijk... Het is aan hem om uit te maken of hij datgene wat hij met jou heeft op het spel wil zetten door met haar af te spreken. (Als dat het geval is tenmiste.)

Maar wil je dat afwachten? Zeker na een dergelijke reactie? Ik zou zelf de knoop doorhakken.

Edit: tenzij je openstaat voor een open relatie natuurlijk...

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 16:05

Ja, hoe heb ik gereageerd. Eigenlijk niet. ik wist niet wat ik moest zeggen. Had het in mijn hoofd zo mooi geoefend, maar toen het echt zover kwam kon ik niets zeggen van dat alles.
Ik zou zowieso vanwege familieomstandigheden meteen na de vakantie naar mijn moeder gaan en daar ben ik dan ook heengegaan. Ik heb mijn eigen appartementje altijd nog dus daar kan ik zo heen.
Maar om de stekker meteen eruit te trekken vond ik toch te moeilijk. Ik heb zaterdag afgesproken dat ik weer naar hem zou komen en dat ik dan zou beslissen.

Edit: een open relatie is niet mijn ding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:07

Hij houdt z'n opties open. Hij geeft dus niet genoeg om jou om monogaam te zijn. Hij kiest namelijk bewust niet voor jou. Ik zou, hoe moeilijk ook, de stekker eruit trekken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:08

Tja en wat wil jij nu?
Kun jij er mee omgaan dat hij zich aangetrokken voelt tot haar en dat hij niet weet of hij zich in kan houden?

Hij wil jou niet kwijt en als jij bij hem wilt blijven dan zul jij moeten accepteren dat hij zich seksueel tot haar aangetrokken voelt.
Hij is er iig eerlijk over.

Het is misschien een brutale vraag maar ik stel hem toch.
Hoe is jullie seksleven?

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:10

Gelukkig was jouw vakantie toch leuk! :o

Goed dat je jouw vriend geconfronteerd hebt.. "gelukkig" heeft hij ook een eerlijk antwoord gegeven.. :? Alleen als hij met haar afspreekt, en hij nu al niet weet of er dan wel of niet iets gaat gebeuren is best vreemd als je een relatie hebt :evaw: . Apart... Als hij jouw niet kwijt wil.. Moet hij dus sowieso al niet gaan afspreken.. En eigenlijk vind ik persoonlijk dit al een stap te ver... |o

Ts, Succes!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:11

Ik zou met hem bespreken of jullie echt beide door willen gaan met deze relatie, en als hij niet voor zichzelf in staat moet hij dus die verantwoordelijkheid nemen en niet afspreken met dat andere meisje. En dat moet je dan ook duidelijk met hem afspreken, het is jou of een avontuurtje met iemand hij lichamelijk mooi vind.

Sommige mannen zien lust en liefde zodanig apart dat ze soms denken dat het geen kwaad kan. Ook dit heb ik meegemaakt zelf, gelukkig heeft hij wel 100% voor mij gekozen en konden al die mooie meisjes niet aan mij tippen maar het maakte mij wel onzeker. Door daar een goed gesprek over te hebben werd onze relatie weer veel fijner. Afentoe ben ik nog onzeker, en dat weet hij en houd daar dus nu ook rekening mee en snapt het beter.

Valt allemaal niet mee, maar genoeg stof tot nadenken dus. Super dat je vakantie fijn was! :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:12

Maar hij geeft dus aan dat hij in ieder geval gewoon sex wil hebben met iedere vrouw, als hem dat zo uitkomt.

Jij mag dan thuis zijn was doen en z'n potje koken, was dat zijn idee?

Meid, zo wil jij je leven niet leiden dus ga ajb!

weet je moeder hier van?
Bespreek het eens goed met haar of met een vriendin.

Heel veel sterkte :(:)
Laatst bijgewerkt door spatter op 27-08-15 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:12

hannico09 schreef:

Mooi dat de vakantie zo gezellig was! :)

Maar hij zegt dus niet oke, ik zal niet met haar afspreken?
Ter voorkoming van intieme dingen met haar. (Omdat hij zelf niet weet hoe ver hij zou gaan)

Dat je lichamelijk tot iemand anders aangetrokken kan worden daar kan je inderdaad niets aan veranderen. Dat gebeurd gewoon.
Maar aan wat je daar mee doet heb je alles voor het zeggen. Dat is de keus die je (hij) maakt.

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:13

Jeetje, wat een reactie. Heel eerlijk, ja, maar wat koop je daarvoor?! Ik ben van mening dat, als hij er op zo'n manier instaat, het geen toekomst meer kan hebben. Dat kan toch geen gelijkwaardige relatie meer betekenen? Vind het erg respectloos naar jou en jullie relatie toe hoe hij erop heeft gereageerd.