tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

crazygirl1

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:03

Mijn vertrouwen in mannen was al laag. Hij gaf me opnieuw zo een goed gevoel. Zucht, mijn volgend lief ga ik eerste maanden niet vertrouwen :( Ik ben zo gedégouteerd van mannen. Bah!!!

Voel me zo bedrogen, belogen, misbruikt. Hoe kan iemand zo zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:06

crazygirl1 schreef:
Mijn vertrouwen in mannen was al laag. Hij gaf me opnieuw zo een goed gevoel. Zucht, mijn volgend lief ga ik eerste maanden niet vertrouwen :( Ik ben zo gedégouteerd van mannen. Bah!!!

Voel me zo bedrogen, belogen, misbruikt. Hoe kan iemand zo zijn.

De draadjes in zijn hoofd lopen gewoon niet helemaal goed. Maar hij komt zichzelf wel tegen en jij komt iemand tegen die de grond kust waar je op loopt. Echt waar.

SMGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:38

Meiden, ik heb lang getwijfeld, maar wil toch mn verhaal doen :') :(.
Ik ben 19 jaar, en op mijn 16e voor het eerst 'verliefd' althans, zo voelt dat dan he haha.
Sinds 3 kwart jaar ben ik voor de eerste keer 'echt' verliefd geworden, om een lang verhaal kort te houden. Ik heb het hem verteld, maar het is dus niet wederzijds... En spraken af vrienden te blijven. Maar het luks me niet, en voordurend ben ik verdrietig omdat ik niet die knuffel of kus krijg...
Hoe in godsnaam, kan ik die liefde toch in vriendschap omzetten. Want eigenlijk wacht ik al 3 kwart jaar, en ben bereid net zolang te wachten tot het alsnog komt...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:55

Er zijn 2 dingen die helpen. Afstand nemen en opnieuw verliefd worden. Kies 1 van de 2.

SMGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:57

Afstand is een goede inderdaad. Ik betrap me erop dat ik zo'n beetje alles heb ingesteld om maar te zorgen dat hij alsnog wat voor mn voelt. Tot aan mn haarkleur aan toe, en nu moet ik het loslaten...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 06:53

Loslaten vind ik ook moeilijk, gisteren de hele dag op whats app kijken hoe lang het geleden is dat hij online is geweest. Dus uit nood mijn tel maar uitgezet maar vanmorgen bij het aanzetten gelijk een berichtje dat we er toch nog maar eens over moeten praten :(

SMGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 07:40

Oh ik herken het zo. Net wakker en direct weer denk ik er aan... Word er gek van

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 07:44

Ja heel herkenbaar allemaal. Ik denk er ook elke dag nog aan. Waarom was hij zo leuk. Ik deed dat vorige week ook nog. Continu op z'n Facebook kijken, whatsapp. Kijken wanneer die online kwam etc. En maar dingen liken, of iets op Facebook plaatsen stiekem in de hoop dat die toch juist reageert hoe fout het ook is.. Vaak is loslaten/afstand nemen nog het moeilijkst..

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 08:51

SMGL schreef:
Meiden, ik heb lang getwijfeld, maar wil toch mn verhaal doen :') :(.
Ik ben 19 jaar, en op mijn 16e voor het eerst 'verliefd' althans, zo voelt dat dan he haha.
Sinds 3 kwart jaar ben ik voor de eerste keer 'echt' verliefd geworden, om een lang verhaal kort te houden. Ik heb het hem verteld, maar het is dus niet wederzijds... En spraken af vrienden te blijven. Maar het luks me niet, en voordurend ben ik verdrietig omdat ik niet die knuffel of kus krijg...
Hoe in godsnaam, kan ik die liefde toch in vriendschap omzetten. Want eigenlijk wacht ik al 3 kwart jaar, en ben bereid net zolang te wachten tot het alsnog komt...

Afstand nemen, is het beste wat je kunt doen.
Voor paar jaar terug was ik ook smoorverliefd op een jongen die ik leerde kennen in een cafe.
omdat ik daar regelmatig kwam zag ik hem ook dus regelmatig.
We hebben wel gedate, maar echt een relatie zijn we nooit aanbegonnen, mede door het leeftijds verschil.
Maar ik bleef verliefd op hem. Tot ik hem minder ging zien, ik zie hem nu af en toe nog even en dat heeft wel geholpen.

SMGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 09:45

Hmmm, afstand nemen dus... Inmiddels is het dus eigenlijk mijn beste vriend geworden, en voor hem ook. Maar aan mijn kant ben ik ook nog eens verliefd.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:21

Ik geloof niet in vriendschap als 1 van de 2 verliefd is op de ander. Zelf van beide kanten mee gemaakt en het wordt altijd een keer ongemakkelijk. Ik was stapelgek op mijn beste vriend, ik heb hem 1,5 jaar veel minder gezien en dat hielp. Toen ik in deze situatie terecht kwam en bij mijn beste vriend geen kriebels meer had, wist ik zeker dat ik in de oliebol zat :+: Nu zijn mijn beste vriend en ik wel chill dat is super fijn.

SMGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:02

SplashIsLief schreef:
Ik geloof niet in vriendschap als 1 van de 2 verliefd is op de ander. Zelf van beide kanten mee gemaakt en het wordt altijd een keer ongemakkelijk. Ik was stapelgek op mijn beste vriend, ik heb hem 1,5 jaar veel minder gezien en dat hielp. Toen ik in deze situatie terecht kwam en bij mijn beste vriend geen kriebels meer had, wist ik zeker dat ik in de oliebol zat :+: Nu zijn mijn beste vriend en ik wel chill dat is super fijn.

We zullen zien, wil me er niet teveel mee bezig houden. Gelukkig heb ik paarden om me heen :') dat helpt.
Ik ben trouwens zomaar random dit topic in gesprongen, ben namelijk net lid van bokt :).
En aangezien ik nog niet veel op mn profiel heb staan, bij deze; ik ben Sem :).

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:30

Ja ik merk ook wel dat paarden echt helpen. Op een gegeven moment was ik er co vaak. Maar t was wel wat ik nodig had.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:50

Ohmennnn dat liedje van "Look what I've done" zorgt weer voor een enorme huilbui. Toch hoop ik ergens dat dat liedje bij mij ook zo gaat... :x
The Longest Ride wilde ik heel graag zien, maar dat durf ik op dit moment ook niet aan.

Ik was 5,5 jaar samen... Nu 2 maanden alleen en ik kan er niet aan wennen.
Ik ben single, maar in mijn hart voelt dat niet zo :'( We waren perfect samen, ongeacht onze imperfecties.

Al denk ik: 10 jaar samen of 10 weken samen... Wat maakt het eigenlijk uit. Liefde is liefde. Het enige verschil is de hoeveelheid ervaringen die je samen hebt opgedaan. De pijn kan hetzelfde zijn :'(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:41

Sterkte! Ook zolang samen geweest en dat het nu over is!
:(

Wij hebben gisteren uren gepraat maar het is er alleen maar minder door geworden. Hij heeft dingen gezegd die mij zo machteloos maken :(

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 09:11

Jeetje moest weer even bijlezen dames.

Ik zit er ook zwaar doorheen, na 3 zware nachten werken op een festival ben ik ook echt OP. Ik moest vandaag weer vroeg op voor stage, je raadt het al, ik kon niet slapen vannacht en kon vanochtend me bed niet uitkomen. Gisterenavond mezelf huilend in slaap geholpen. Vanochtend was ik een groot emotioneel wrak. Alleen maar huilen, huilen, huilen. Ik ben kapot, kapot van verdriet van binnen en buiten..

Het negeren en wachten tot hij reageert maakt me echt depressief. Ik kan het niet, dus vanochtend maar een bericht gestuurd waarom hij me negeert... We zouden contact blijven houden maar meneer is echt mega druk met werk dat hij nergens tijd voor heeft, alleen appjes lezen en weer gauw verder...

Ik heb het gevoel dat ik 10 stappen terugval. Ik merk en schrik van mezelf hoe diep het zit, ik kan niet meer...

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:42

Dat beschrijf je mooi Myrth

Mijn paard is vorige maand overleden. Dus momenteel echt even veel kwijt. :(

Deze ochtend naar de dokter gegaan. Daar mijn verhaal ook gedaan. Ze zei heel duidelijk dat deze jongen psychologische hulp nodig zal hebben. Dat hier echt iets fout zit, dat hij zonder enig besef en geweten kan handelen. De ideale schoonzoon uithangen en ondertussen mij met zoveel meisjes bedriegen. Hij behandelde mij echt als een princesje. Alles deed hij perfect. Geen 2sec liet hij me los. Knuffelen, kussen enz. Geen schuldgevoel, geen geweten, geen besef en enkel leugens. Nu ik er over nadenkt, zijn er toch heel veel leugens te voorschijn aan het komen. Ik besef ook dat ik zeker de eerste niet ben bij hem en ook niet de laatste zal zijn.

Doet ergens wel goed, beseffen dat mij geen schuld treft. Dat het niet bizar is dat ik het allemaal heb geloofd. En ergens ook een antwoord hebben op het "waarom/hoe kan hij zo zijn". Een stapje om het te verwerken. En toch ben ik zo kwaad. Is mijn vertrouwen in mannen/mensen nu zo laag. Er lopen echt pyschopaten op de wereld.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:52

Hier ook ondanks de zon in een verschrikkelijke dip. Waarom ben blijkbaar echt verliefd op hem geworden, ook al dacht ik in eerste instantie dat ik het gewoon leuk vond om alleen de aandacht. Ik wil hem zo graag een berichtje doen. Gewoon lekker praten, zoals we eerst deden voordat die anders begon te doen. Dat was leuk...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:22

Shauniraquel schreef:
Jeetje moest weer even bijlezen dames.

Ik zit er ook zwaar doorheen, na 3 zware nachten werken op een festival ben ik ook echt OP. Ik moest vandaag weer vroeg op voor stage, je raadt het al, ik kon niet slapen vannacht en kon vanochtend me bed niet uitkomen. Gisterenavond mezelf huilend in slaap geholpen. Vanochtend was ik een groot emotioneel wrak. Alleen maar huilen, huilen, huilen. Ik ben kapot, kapot van verdriet van binnen en buiten..

Het negeren en wachten tot hij reageert maakt me echt depressief. Ik kan het niet, dus vanochtend maar een bericht gestuurd waarom hij me negeert... We zouden contact blijven houden maar meneer is echt mega druk met werk dat hij nergens tijd voor heeft, alleen appjes lezen en weer gauw verder...

Ik heb het gevoel dat ik 10 stappen terugval. Ik merk en schrik van mezelf hoe diep het zit, ik kan niet meer...

Misschien word het tijd dat jij met een psycholoog of iets in die richting gaat praten :)
Die jongen negeert je niet, die jongen heeft een punt achter de relatie gezet en wilt/gaat verder met zijn leven. Dat is iets dat jij moet accepteren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:20

Nou serieus wat ik nu weer mee maak is het echt het toppunt en nooit verwacht dat mij dit zou overkomen! :')

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 11:27

xDenies schreef:
Nou serieus wat ik nu weer mee maak is het echt het toppunt en nooit verwacht dat mij dit zou overkomen! :')

Vertel vertel!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:32

Vertel!!

Pf was er maar een pilletje dat je kon slikken om over je gevoel voor een persoon te komen..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:52

Ik kreeg vandaag een pakket bezorgd. Doe de deur open, word van top tot teen bekeken (echt hee ik ben net wakker style). Even beetje gegrapt want dat pakket zou volgende week pas komen. En toen deur dicht

Dus ik tegeb mn ma; wauw die mag er wezen!

Half uur later krijg ik een verzoek op facebook... hij dacht t zelfde... ben benieuwd waar dit schip strand..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:56

xDenies schreef:
Ik kreeg vandaag een pakket bezorgd. Doe de deur open, word van top tot teen bekeken (echt hee ik ben net wakker style). Even beetje gegrapt want dat pakket zou volgende week pas komen. En toen deur dicht

Dus ik tegeb mn ma; wauw die mag er wezen!

Half uur later krijg ik een verzoek op facebook... hij dacht t zelfde... ben benieuwd waar dit schip strand..

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:56

Wat gaaf Denies hahaha.. god weet waar dit eindigd. Als ie je al leuk vindt in je out-of-bed look!
En hij heeft dus even goed opgezocht wat je naam is!:)