Voel me zo bedrogen, belogen, misbruikt. Hoe kan iemand zo zijn.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
crazygirl1 schreef:Mijn vertrouwen in mannen was al laag. Hij gaf me opnieuw zo een goed gevoel. Zucht, mijn volgend lief ga ik eerste maanden niet vertrouwenIk ben zo gedégouteerd van mannen. Bah!!!
Voel me zo bedrogen, belogen, misbruikt. Hoe kan iemand zo zijn.
SMGL schreef:Meiden, ik heb lang getwijfeld, maar wil toch mn verhaal doen![]()
.
Ik ben 19 jaar, en op mijn 16e voor het eerst 'verliefd' althans, zo voelt dat dan he haha.
Sinds 3 kwart jaar ben ik voor de eerste keer 'echt' verliefd geworden, om een lang verhaal kort te houden. Ik heb het hem verteld, maar het is dus niet wederzijds... En spraken af vrienden te blijven. Maar het luks me niet, en voordurend ben ik verdrietig omdat ik niet die knuffel of kus krijg...
Hoe in godsnaam, kan ik die liefde toch in vriendschap omzetten. Want eigenlijk wacht ik al 3 kwart jaar, en ben bereid net zolang te wachten tot het alsnog komt...
SplashIsLief schreef:Ik geloof niet in vriendschap als 1 van de 2 verliefd is op de ander. Zelf van beide kanten mee gemaakt en het wordt altijd een keer ongemakkelijk. Ik was stapelgek op mijn beste vriend, ik heb hem 1,5 jaar veel minder gezien en dat hielp. Toen ik in deze situatie terecht kwam en bij mijn beste vriend geen kriebels meer had, wist ik zeker dat ik in de oliebol zatNu zijn mijn beste vriend en ik wel chill dat is super fijn.
Shauniraquel schreef:Jeetje moest weer even bijlezen dames.
Ik zit er ook zwaar doorheen, na 3 zware nachten werken op een festival ben ik ook echt OP. Ik moest vandaag weer vroeg op voor stage, je raadt het al, ik kon niet slapen vannacht en kon vanochtend me bed niet uitkomen. Gisterenavond mezelf huilend in slaap geholpen. Vanochtend was ik een groot emotioneel wrak. Alleen maar huilen, huilen, huilen. Ik ben kapot, kapot van verdriet van binnen en buiten..
Het negeren en wachten tot hij reageert maakt me echt depressief. Ik kan het niet, dus vanochtend maar een bericht gestuurd waarom hij me negeert... We zouden contact blijven houden maar meneer is echt mega druk met werk dat hij nergens tijd voor heeft, alleen appjes lezen en weer gauw verder...
Ik heb het gevoel dat ik 10 stappen terugval. Ik merk en schrik van mezelf hoe diep het zit, ik kan niet meer...
xDenies schreef:Ik kreeg vandaag een pakket bezorgd. Doe de deur open, word van top tot teen bekeken (echt hee ik ben net wakker style). Even beetje gegrapt want dat pakket zou volgende week pas komen. En toen deur dicht
Dus ik tegeb mn ma; wauw die mag er wezen!
Half uur later krijg ik een verzoek op facebook... hij dacht t zelfde... ben benieuwd waar dit schip strand..