Ik zit heeeerlijk in het zonnetje met strakblauwe lucht. Wel fijn dat ik deze dagen me geen zorgen hoef te maken over mogelijk slecht weer hier. Had ik iets minder relaxed gezeten.
Paardennamen
Geplaatst: 21-04-15 12:09
Geen storm, maar dit vind ik wel bijzonder. Een gedeelte van een aura rond de zon!
Zoiets heb ik trouwens ook in Portugal gezien, maar dan een hele
Annash
Blogger
Geplaatst: 21-04-15 15:23
Vanavond gaan we waarschijnlijk nog niet chasen, weinig vocht in de lucht. Om 6uur verzamelen. Mochten er toch onweersbuien ontwikkelen dan kan het zijn dat we alsnog gaan.
Ik ga straks denk ik naar het arts festival, is een jaarlijks gebeuren hier en begint vandaag.
Ik ben echt jaloers op je Annash. Ooit hoop ik het ook te gaan doen. Ik heb helemaal niks met de US, staat helemaal onderaan mijn lijstje met landen nog te bezoeken, maar de enige reden dat ik wil gaan is voor stormchasen. Vooral nadat ik 2x een tornado heb meegemaakt van dichtbij, dit gaf zo'n kick dat ik er echt aan verslaafd ben geraakt.
Even een stukje gekopieerd van Facebook on het Engels, anders blijf ik aan de gang.
Roger streamt wel! Ik zal morgen de site nog even vragen en plaatsen zodat jullie mij kunnen volgens als jullie willen. Het gaat namelijk niet via Tvnweather.com.
Hier een update:
Weather is looking pretty good at the moment and we'll probably see a few active days from tomorrow to Friday so that means TOMORROW IS A CHASE DAY!!!! I'M SOOOOO EXCITED!!! We'll head to Texas so another state I can then cross off my list. Bring it on!
Spannend Annash ! Hoop dat je iets moois te zien krijgt !
Annash
Blogger
Geplaatst: 22-04-15 13:53
Volgens mij streamt Roger via severestudios.com onder zijn naam Roger Hill. Kunnen jullie ons volgen. Buiten onweer maar ben te lui om uit bed te gaan en aan te kleden.
7 met Nederland, ik reken vanaf de UK en dat is 6. Het is hier 8uur. Net gedoucht. Zo mijn spullen in de koffer gooien, rustig ontbijten en half 11 briefing.
Annash
Blogger
Geplaatst: 22-04-15 15:03
Als jullie willen kunnen jullie me ook toevoegen op Facebook, waarschijnlijk makkelijker en sneller! Je kunt me vinden onder Shanna Alderliesten.