Dat klanten in de winkel vandaag alleen maar reparaties komen ophalen, en brengen, en vanalles willen bestellen, waardoor je heel veel administratie werk aan het doen bent, en op die manier niet echt aan het verkopen van de tassen toe komt. Terwijl zaterdag toch echt een drukke dag is en je eigenlijk geen tijd hebt voor die andere dingen.....
Aan iemand die een filmpje heb gemaakt van de raid (destiny) en die er doodleuk bij vertelde dat mij vriend en ik een discussie hadden enz enz gaat ie het op YouTube zetten heb hem vriendelijk gevraagd of ie het eraf wou halen, i hope so
Dat ik me heb zitten haasten voor de trein maar die niet blijkt te rijden eigen schuld, had ik maar moeten kijken toen ik thuis weg ging
Solaria_Liz
Geplaatst: 21-03-15 15:50
ariannexrich schreef:
Aan iemand die een filmpje heb gemaakt van de raid (destiny) en die er doodleuk bij vertelde dat mij vriend en ik een discussie hadden enz enz gaat ie het op YouTube zetten heb hem vriendelijk gevraagd of ie het eraf wou halen, i hope so
Dat iedereen naar equitana gaat en super mooie spullen op de kop tikt en ik niet :'(
Loveskary
Geplaatst: 22-03-15 00:16
Dat mijn man tegen iemand vriendelijk hallo zei ik tot mijn ergernis daarop zei wat een grijns mens door niks terug te zeggen. Zeker hoog in der kop dat moest er even uit.
Aan m'n moeder die sinds d'r nieuwe vriend amper tijd voor me heeft.... Moet alles nu minimaal een half jaar van te voren in 3voud indienen om wat te plannen.. Ze is altijd wel pleite, concerten, familie van d'r vriend, romantische uitstapjes..etc