Ik was moe.. Nu ben ik inmiddels beneden om vreselijk mijn best te doen toch iets te vinden.. Ik geef het op..
Snoraly schreef:Ik heb dus wel beleg in huis maar geen brood.. En verder gewoon helemaal niks Dan kom je niet erg ver
Ik lig net 5 minuutjes in bed en wil d'r nu alweer uit dan maar bij vriendlief zitten due zit te gamen
Hahaha ik ga zo maar eens een poging doen tot slapen. Heb verder de hele nacht filmpjes lopen kijken op youtube
Op dit tijdstip te gamen..??Ik heb net 2 koeken op, omnomnomwaarom zijn jullie allemaal nog/al wakker?
Ik heb geenidee waarom ik nog wakker ben eigenlijk. Voel me ook totaal niet moe (komt omdat ik pas om 12 uur wakker was )Oeeh Koekkies
BAStable schreef:waarom zijn jullie allemaal nog/al wakker?Mislukt ritme waar ik knettergek van word.. Wil een normaal ritme hebben, maar het wil niet lukken
Dat mislukte ritme heb ik ook wel last van Ik ben ook hardstikke verkouden dat speelt ook wel een rol denk ik
BAStable schreef:Op dit tijdstip te gamen..??Ik heb net 2 koeken op, omnomnomwaarom zijn jullie allemaal nog/al wakker?Mijn vriend gamed tot rond een uur of 5 6
ariannexrich schreef:BAStable schreef:Op dit tijdstip te gamen..??Ik heb net 2 koeken op, omnomnomwaarom zijn jullie allemaal nog/al wakker?Mijn vriend gamed tot rond een uur of 5 6 Welke game?!
claudiadvx schreef:Ik ben morgen wel vrij Ik wil gewoon slapen haha ben moe heb hoofdpijn maar het. lukt. niet Hier precies hetzelfde! Diclofinac en paracetamol zijn uitgewerkt dus het wordt nog wat.