Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:43

Kuggur schreef:
Ik weet niet maar krijg toch de indruk dat een aantal posters, waaronder HC relaties reduceren tot sex en geld. Dat vind ik een droevige en deprimerende instelling. En ook nogal oppervlakkig eerlijk gezegd.

Mee eens.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:45

ruitje schreef:
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/man-g ... dan-vrouw/

Voor wie cijfers wil.

Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd :')

Ik ken alleen maar mensen die paardrijden die wel een goede baan hebben....om die hele paardenbende te kunnen betalen :')

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:46

Huertecilla schreef:
anneliesdj schreef:
Dat doet er toch niet toe, je hebt dezelfde info als wij allemaal hebben.
Voor zover wij weten weet zijn vrouw er niet van, net als de kinderen. Het is niet voor niets een stiekem gebeuren.

Voor zover ik het denk te weten, weet zij er van en vindt het prima zo lang ze kan blijven doen alsof het niet zo is.
Dat de kinderen een stabiel thuis hebben.
Dat de ts het huwelijk in stand houdt.

Daarbij heb ik al meermalen geschreven dit de minst slechte van twee kwaden te vinden. Niet GOED :)*

Dat is jouw interpretatie van het verhaal, wellicht omdat je door ervaring geleerd hebt dat vrouwen slimmer zijn dan zich jarenlang te laten voorliegen? Of omdat je 't hartverscheurend zou vinden voor mevrouw als ze werkelijk al die jaren van niets heeft geweten?
Wat het ook is, het is niet een conclusie op basis van de feiten.
dat terzijde, kan ik me ook niet voorstellen dat ze van niets weet

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:49

sallandval schreef:
Kuggur schreef:
Ik weet niet maar krijg toch de indruk dat een aantal posters, waaronder HC relaties reduceren tot sex en geld. Dat vind ik een droevige en deprimerende instelling. En ook nogal oppervlakkig eerlijk gezegd.

Mee eens.

Dan lees je het niet goed :)
Ik ben voor alles in 1 relatie en goede communicatie en afspraken.

Van HC weten we allemaal hoe hij denkt :D
Maar hij is voor de vrije liefde, met goede communicatie en afspraken.

Hoe ik hier schrijf is hoe ik het zie en wat ik heb meegemaakt bij anderen.
Ik kan namelijk best erin komen dat mensen bij elkaar blijven voor de financiële kant of buiten de deur gaan eten.
Door alleen het symptoom af te schieten wordt niet de oorzaak aangepakt :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:49

NatasjavE schreef:
ruitje schreef:
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/man-g ... dan-vrouw/

Voor wie cijfers wil.

Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd :')

Ik ken alleen maar mensen die paardrijden die wel een goede baan hebben....om die hele paardenbende te kunnen betalen :')

Ik ook :P
Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:50

Cinderella schreef:
Sowieso vind ik dat in dit topic veels te veel schuld bij de TS wordt gelegd, terwijl zij in mijn ogen niet de home wrecker is.. Maargoed, ik val in herhaling, dat heb ik al meerdere malen gezegd!
:D

En wie is de homewrecker dan wel?
Manlief die door een minnares niet scheidt of vrouwlief die hem onthoudt?

Imo is er helemaal geen wrecken van het betreffende home want het lijkt MIJ evident dat vrouwlief het helemaal prima vindt zo.
Zij heeft huisje boompje beestje met huisvrede zonder sex te hoeven hebben met de kostwinner.

De enige die er imo het minste mee opschiet is de ts.
Zij wordt door beide echtlieden gebruikt om een huweijk te laten draaien.
Dat kan ook voor een minnares helemaal zijn wat die wil want een fijne minnaar met behoud van onafhankelijkheid/zelfstandigheid is voor menig vrouw een _/-\o_

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:50

Waarom zou je weekendjes weg met hem willen? Je wilt toch geen relatie met hem? Je wilt niet dat hij zijn vrouw verlaat, toch?

Misschien zit je ergens toch met je gevoel in de knoop. En is het toch niet zo 'makkelijk' voor je om optie B te zijn voor een man en beperkt zijn in je vrijheid met hem.

Ik vind dat je erg tegenstrijdig bent in wat je allemaal wilt.

Geen relatie maar wel weekendjes weg? Weekendjes weg en dates/uitjes/watdanook zijn meestal juist een onderdeel van een (liefdes) relatie en 'hoort' niet bij een sex relatie.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:54

anneliesdj schreef:
Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.

Volgens mij is ook wel eens aangetoond dat gewetenloze mensen beter scoren in veel takken van het bedrijfsleven. Misschien is het dezelfde gewetenloosheid waarmee je concurrentie weg elleboogt en je je medewerkers uitbuit waarmee je ook je partner bedriegt ~~}>

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:55

liedje89 schreef:
anneliesdj schreef:

Volgens mij is ook wel eens aangetoond dat gewetenloze mensen beter scoren in veel takken van het bedrijfsleven. Misschien is het dezelfde gewetenloosheid waarmee je concurrentie weg elleboogt en je je medewerkers uitbuit waarmee je ook je partner bedriegt ~~}>

Want enkel in het bedrijfsleven bestaat er macht :')

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:56

Met verbazing bijna alles gelezen....
Wat een reactie's allemaal.
Zoveel mensen zoveel meningen.

Dat jij dit wilt is een keuze van jou dat hij dit wilt is een keuze van hem maar wat ik zo egoïstisch van dit alles vind is dat zij niet een menig mag geven (de vrouw) want laten we haar niets zeggen want dan gaat ze misschien wel weg bij haar man.
Maar dat willen jullie allebei niet.

Dat een man zegt dat hij weinig of geen aandacht/liefde/sex krijgt is denk ik bij veel mannen het geval.
Volgens mij hebben mannen sneller behoefte aan sex dan een vrouw (niet alle vrouwen/mannen zijn gelijk dat weet ik).

Verliefd worden heb je ook niet in de hand dat gebeurd je, alleen moet je dan kijken wat doe ik ermee.
Ik ben helaas de vrouw geweest die van niets wist maar heb geen wrok tegen mijn ex of die meiden hierom.
Het is een fase in mijn leven geweest die niet makkelijk was maar mij wel sterk gemaakt heeft.
En ervoor gezorgd dat ik nu een leven heb waar ik het zo goed heb samen met mijn kinderen.
Voor de kinderen was de scheiding lastig maar niet omdat hij vreemdging want dat heb ik niet verteld (ze waren nog heel jong zelfs zwanger van de jongste) dat ging de kinderen niets aan en ik wilde niet over de rug van mijn kinderen hun vader zwart maken.
Moet wel zeggen dat het heel moeilijk is om het zo te doen.
Door dit alles zo mee gemaakt te hebben zo ik nooit maar dan ook echt nooit vreemd gaan en dat vind ik zo moeilijk bij jou dat je zegt ook bedrogen te zijn geweest en je doet het iemand anders ook aan..........
Verliefd worden kan maar dan maak je een keuze!!!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:01

minikatje schreef:

Blijkbaar verre van.

Citaat:
Maar hij is voor de vrije liefde, met goede communicatie en afspraken.

Niets 'maar'.

Mbt 'vrije liefde'... denk daar eens goed over na.
Liefde IS vrij.
Alle niet vrije in liefde is geen liefde maar een ander belang dienend.
(en nee sex is in het geheel niet gelijk aan liefde, sex is lichamelijk, liefde geestelijk; een stuk verwarrende overlapping komt door verslavende chemie uit onze hersenen)

Inderdaad; voor vrijheid en goede communicatie.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:01

Als die theorie klopt zouden alle machtige mensen het met elkaar doen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:02

Je bent voor open relaties en tegen vreemdgaan. Maar je praat het vreemdgaan imo teveel goed.

minikatje

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:04

@ hc, er moest nog ook tussen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:08

Ailill schreef:
liedje89 schreef:

Overal zijn machtsrelaties natuurlijk maar het lijkt me over het algemeen toch makkelijker om je zelfverzekerd en machtig te voelen als je in je lease bak de grote baas zit te zijn dan wanneer je de WC schrobt, hoewel sommige mensen wellicht ook zelfverzekerdheid of machtsgevoel verkrijgen door andere prestaties of omdat ze simpelweg een opgeblazen zelfbeeld hebben.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:11

minikatje schreef:

Het zegt al genoeg dat hij alleen in topics verschijnt waarin het over seks gaat en vervolgens verkondigd dat monogamie een waanbeeld is. :z

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:12

Huertecilla schreef:
Zij heeft huisje boompje beestje met huisvrede zonder sex te hoeven hebben met de kostwinner.

Ben ik weer ....maar is dat kostwinner deel geen (zeer ouderwetse) aanname in deze specifieke situatie of ken jij deze specifieke siuatie.

For all you know heeft zij wel een goede managers baan ergens en werkt haar vent voor erbij, of hebben ze een gelijkwaardig salaris.

Als ik er nu achter zou komen dat het over mijn vent vreemd zou gaan zou ik het erg vinden er achter te komen dat hij vreemd gaat, maar misschien nog wel erger dat er over mij gesproken werd als het vrouwtje dat op zijn zak teert en het daarom maar goed vindt dat hij buiten de deur zijn genot haalt {:)-:(

Ik heb geen echt oordeel over de situatie van TS, ik zie mijn man als mijn allerbeste vriend en ik hoop dat als een dergelijke situatie zich voor zou doen dat hij daar eerlijk over is. Maar ik weet ook dat ik niet afhankelijk ben van zijn financiën.

Ja en TS ik heb jarenlang geen relatie gehad, maar vooral het samen dingen doen, van paard uitlaten, tot weekendjes weg, samen golfen, fietsen, hardlopen, dat zou ik nog het meeste missen en ik denk dat dat de keuze is die je zou kunnen maken....ik heb in mijn man ook mijn beste maatje gevonden waarmee ik dingen kan doen en delen en dat maakt voor mij de relatie het meest waardevol.
Laatst bijgewerkt door Timbers op 13-01-15 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:12

Staat zelfverzekerd zijn zonder noemenswaardige prestaties gelijk aan een opgeblazen zelfbeeld hebben?

Als iedereen nou eens gewoon blij was met zichzelf, zou accepteren dat je goed ben zoals je
bent, dan zouden relaties veel beter werken denk ik.

imo gaan relaties eerder stuk door onzekere mensen, dan door mensen die zich goed voelen :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:13

liedje89 schreef:
Ailill schreef:

Overal zijn machtsrelaties natuurlijk maar het lijkt me over het algemeen toch makkelijker om je zelfverzekerd en machtig te voelen als je in je lease bak de grote baas zit te zijn dan wanneer je de WC schrobt, hoewel sommige mensen wellicht ook zelfverzekerdheid of machtsgevoel verkrijgen door andere prestaties of omdat ze simpelweg een opgeblazen zelfbeeld hebben.

Daar kijken we dan inderdaad anders naar, het bedrijfsleven is een facet waarbinnen iemand zich machtig kan voelen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:13

Geryon schreef:
Je bent voor open relaties en tegen vreemdgaan. Maar je praat het vreemdgaan imo teveel goed.

Hc lijkt me zo iemand die vol verve een bepaald standpunt verdedigd en wanneer puntje bij paaltje komt ineens een heel andere persoonlijke mening blijkt te hebben.
Prachtige discussiepartner :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:14

anneliesdj schreef:
Geryon schreef:

Hc lijkt me zo iemand die vol verve een bepaald standpunt verdedigd en wanneer puntje bij paaltje komt ineens een heel andere persoonlijke mening blijkt te hebben.
Prachtige discussiepartner :D

Zullen we het niet al te persoonlijk maken, nergens voor nodig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:18

Ik reageer niet eens meer op HC, als ik die behoefte op voel komen pak ik wel een wetboek. :j

Machtige mensen hebben vaak een goede balans, hebben geen overgewicht bijvoorbeeld. Weinig mensen op hoge functies zijn ECHT dik. Daarbij zijn machtige mensen met een goede baan ook slim, welbespraakt en sociaal handig.

Anders wordt je geen bank directeur hoor. :+

Weet ik trouwens uit zeer betrouwbare bron. :P

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:20

TS: Ik heb niet alle 30 pagina's doorgelezen maar wel al jouw reacties.
Ik weet dus niet of mijn vraag is gesteld, maar heb het antwoord nog niet gelezen.

Waarom deze man? Als alleen seks en een bepaalde klik voor jou voldoende is, waarom hem?
Er zijn vast een heleboel andere mannen, waarmee je een klik zou hebben en hetzelfde mee zou kunnen hebben, die geen vrouw/vriendin/kinderen hebben.

Dus waarom ga je niet op zoek naar een vrijgezelle man, waar je hetzelfde mee kan hebben?
En dat zonder dat je anderen kwetst....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:23

lilydj schreef:
ik heb serieus maar 1 ding te zeggen, wat een walgelijk persoon ben jij.
wie denk je wel niet wie je bent, hij heeft een vrouw en kinderen, je maakt hun leven kapot, net als een zelfde soort persoon bij mij heeft gedaan, echt bah.

En je man was zeker onschuldig. :j

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:24

Als die man een topic had geopend hadden we daar wel bovenop gesprongen met zijn allen.