Kuggur schreef:Ik weet niet maar krijg toch de indruk dat een aantal posters, waaronder HC relaties reduceren tot sex en geld. Dat vind ik een droevige en deprimerende instelling. En ook nogal oppervlakkig eerlijk gezegd.
Mee eens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ruitje schreef:http://m.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/man-g ... dan-vrouw/
Voor wie cijfers wil.
Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd
Huertecilla schreef:anneliesdj schreef:Dat doet er toch niet toe, je hebt dezelfde info als wij allemaal hebben.
Voor zover wij weten weet zijn vrouw er niet van, net als de kinderen. Het is niet voor niets een stiekem gebeuren.
Voor zover ik het denk te weten, weet zij er van en vindt het prima zo lang ze kan blijven doen alsof het niet zo is.
Dat de kinderen een stabiel thuis hebben.
Dat de ts het huwelijk in stand houdt.
Daarbij heb ik al meermalen geschreven dit de minst slechte van twee kwaden te vinden. Niet GOED
sallandval schreef:Kuggur schreef:Ik weet niet maar krijg toch de indruk dat een aantal posters, waaronder HC relaties reduceren tot sex en geld. Dat vind ik een droevige en deprimerende instelling. En ook nogal oppervlakkig eerlijk gezegd.
Mee eens.

NatasjavE schreef:ruitje schreef:http://m.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/man-g ... dan-vrouw/
Voor wie cijfers wil.
Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd
Ik ken alleen maar mensen die paardrijden die wel een goede baan hebben....om die hele paardenbende te kunnen betalen
Cinderella schreef:Sowieso vind ik dat in dit topic veels te veel schuld bij de TS wordt gelegd, terwijl zij in mijn ogen niet de home wrecker is.. Maargoed, ik val in herhaling, dat heb ik al meerdere malen gezegd!
anneliesdj schreef:Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.
liedje89 schreef:anneliesdj schreef:Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.
Volgens mij is ook wel eens aangetoond dat gewetenloze mensen beter scoren in veel takken van het bedrijfsleven. Misschien is het dezelfde gewetenloosheid waarmee je concurrentie weg elleboogt en je je medewerkers uitbuit waarmee je ook je partner bedriegt
minikatje schreef:Van HC weten we allemaal hoe hij denkt
Citaat:Maar hij is voor de vrije liefde, met goede communicatie en afspraken.
Ailill schreef:liedje89 schreef:
Volgens mij is ook wel eens aangetoond dat gewetenloze mensen beter scoren in veel takken van het bedrijfsleven. Misschien is het dezelfde gewetenloosheid waarmee je concurrentie weg elleboogt en je je medewerkers uitbuit waarmee je ook je partner bedriegt
Want enkel in het bedrijfsleven bestaat er macht
Huertecilla schreef:Zij heeft huisje boompje beestje met huisvrede zonder sex te hoeven hebben met de kostwinner.
liedje89 schreef:Ailill schreef:Want enkel in het bedrijfsleven bestaat er macht
Overal zijn machtsrelaties natuurlijk maar het lijkt me over het algemeen toch makkelijker om je zelfverzekerd en machtig te voelen als je in je lease bak de grote baas zit te zijn dan wanneer je de WC schrobt, hoewel sommige mensen wellicht ook zelfverzekerdheid of machtsgevoel verkrijgen door andere prestaties of omdat ze simpelweg een opgeblazen zelfbeeld hebben.
anneliesdj schreef:Geryon schreef:Je bent voor open relaties en tegen vreemdgaan. Maar je praat het vreemdgaan imo teveel goed.
Hc lijkt me zo iemand die vol verve een bepaald standpunt verdedigd en wanneer puntje bij paaltje komt ineens een heel andere persoonlijke mening blijkt te hebben.
Prachtige discussiepartner