Hier ook weer 3 af,deep sea fun,zeebanket en shaped hotel.
alleen van de laatste heb ik een foto van

En ik kreeg vanavond hulp

Ben nu met"shop till you drop"bezig.
zijn allemaal Jan van Haasteren puzzels
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xHaithi schreef:ik heb er een stuk of 5, allemaal gelegd en compleet, misschien kunnen we ruilen?Oooh, die national geographic puzzels zijn leuk.
xHaithi schreef:Toch bedankt voor het aanbod PardyMoest ik ze niet met een bepaald doel hebben zou ik het wel een leuk idee vinden.
MelissaH1996 schreef:Is het niet een idee om daar een nieuw topic voor aan te maken waar iedereen zijn gemaakte en complete puzzels kan aanbieden ter ruil? Ik weet niet of dat mag op bokt en of er animo voor zou zijn? Ik heb namelijk ook wel een paar puzzels liggen die ik straks wel zou willen ruilen.
lor1_1984 schreef:Als je onder de 10kg blijft €6,95 per persoon mits het pakket binnen NL verzonden wordt, moet het naar BE of DE dan zal het €13,95 oid zijn denk ik (iets minder als je online een verzendlabel koopt).
Maar voor een beetje een mooie puzzel qua kwaliteit/formaat ben je algauw €10,- of meer per stuk kwijt.
Ruilmeeting organiseren kan natuurlijk ook, maar dan zit je weer met reistijden en evt -kosten.
MelissaH1996 schreef:Ik weet trouwens niet of de vraag hier eerder is gesteld, maar zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n portapuzzle map?