Zoooooo even weg en t hele topic word over genomen :p
Quartel, gefeliciteerd met je verjaardag
En ik vind het prima om dat te proberen, zolang we respect houden voor t feit dat er ook mensen zijn bij wie dat niet zal lukken om welke reden dan ook. Daarom had ik het verzenden breed aangehouden.
helemaal prima... is het een idee dat iedereen eind van de verzend week meld op welke dag het pakketje verstuurd is?
quartel
Geplaatst: 05-12-14 18:14
Lijkt me een goed plan. Natuurlijk kan niet iedereen de tijd gevonden gaan krijgen om precies die dag te verzenden. Maar dat geeft toch ook helemaal niet? Het is al hartstikke leuk dat er zo veel mee doen toch?
Ik denk als mijn lootje de hint ziet, dat ze gelijk weet wie ik ben...
Anoniem
Geplaatst: 05-12-14 18:17
Is wel al koud , en kon de hooibal van de konijnen niet vinden dus ik gooi het lukraak neer dikke puinhoop maar mij te koud om op te ruimen . Arme pakket wat zal die het koud hebben , misschien pakket maar een sjaal omdoen
LOL, Inderdaad druk geweest met Sinterklaas. En nu druk met de vakantie voorbereidingen. Maandag gaan we naar Valkenburg Spannend spannend spannend. En daarna het weekeind een nachtje Beuningen voor een minigolfwedstrijd en daarna is het alweer bijna tijd om mijn Secret Santa pakket in elkaar te zetten en te versturen. December gaat echt haaaaaard.
Mariett
Blogger
Geplaatst: 06-12-14 18:30
Helaas hebben wij (nog) geen sinterklaas gevierd. Was wel druk bezig met door de stad struinen voor alle cadeautjes!
Vandaag met alleen een zweep gereden en zonder sporen... ging redelijk maar ik merk toch dat ze met spoortje prettiger reageert op mijn hulpen zodat ik ze kleiner kan geven
quartel
Geplaatst: 06-12-14 19:16
Ik mocht vandaag dan ook voor het eerst in 6 maanden weer op mijn paard. Alleen stappen welliswaar maar dat is al veel meer dan er naast lopen En die van mij had er lol in
Ook hier geen sinterklaasfeestjes gelukkig.......ben echt blij dat ik daar vanaf ben Kerst word dan wel weer erg leuk straks.
Mijn paard is een poosje ziek geweest inderdaad. Wegens kolieken de kliniek in waar ze dan ook weer een licht beginnende vorm van spat vinden. Dan duurt het even voor je het juiste dieet gevonden hebt en de cortisonne aanslaan in de benen.
Maar we hebben het ergste gehad nu.......hoop ik......dus gaan we weer verder waar we gebleven waren met lol maken