Autorijles, ging weer wat beter als vorige keer. Zoontje naar logopedie en zwemles. Vanavond op m'n moeder passen. Paps gaat naar een bijeenkomst voor hoe het volgend jaar gaat met de ouderen zorg. Moeders gaat af en toe naar de opvang wegens dementie.
Boodschappen doen voor het slaapfeestje van onze dochter.Het zal wel een blijf wakker feestje worden denk ik.Vanavond eerst bowlen van 21.00 tot 23.00.En dan gaan mijn man en ik naar boven.Wij kunnen natuurlijk niet erbij gaan zitten.Kids slapen in de woonkamer.Morgen vroeg ontbijtbuffet en om 11.00 rust.
Werken tot 18u en vanavond borrelen met een vriendin.
evaac
Geplaatst: 28-11-14 10:00
Ik lig nu nog lekker lui op bed, straks even tanken met de auto en daarna al mn paardenspullen van mn oude stalling verhuizen naar mn nieuwe stalling! Morgen gaat paard over. en vanavond werken van 17:00-21:00 bij de appie heijn
Vanmorgen gewerkt, nu het hele huis overhoop halen op zoek naar m'n oude camera (dat is de enige waar het geheugenkaartje inpast en ik wil de foto's op de computer hebben ). En straks een afspraak en dan naar stal.
SdaphneS
Geplaatst: 28-11-14 14:59
Computeren, chatten met mijn zusje via skype. Vanavond paar uur werken. Rustige dag verder, heel druk weekend voor de boeg.
Vanavond nog lekker uit eten geweest. Net nog wat snoep in de schoen gedaan en nu maar eens op bed
Britta31
Geplaatst: 29-11-14 01:04
Ontbijtbuffet maken voor de dames van het slaapfeestje van onze dochter.Ze zullen wel als zombies aan tafel zitten denk ik.En nog naar de kringloop voor de kerstafdeling met allemaal superleuk tweedehands spul.
Werken van 9 tot 12, dan de honden verzorgen, naar t paard, die naar de nieuwe stal rijden (ong anderhalf uur rijden) dan naar huis, eten, naar mn oude stal, daar op de kindjes passen en dan als de kids slapen ga ik ook lekker op de bank slapen! Ben nu al moe..