Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

FloMax schreef:Hmm heb nog wel een beste fail van mijn kant, althans, zo voelde dat destijds maar kan er nu wel om lachen.
Ik zat dus thuis te wachten tot meneer me kwam halen. Had de muziek keihard aan, met de rolgordijnen naar beneden, maar wel zo dat ik nog net kon zien of hij eraan kwam.
Anyway, ik had nog ruim een halfuur en zat nog in mn huiskloffie, bezig mn haar te borstelen en liet me iets teveel meeslepen met de muziek.
Terwijl ik keihard meezong met Beyonce, mijn borstel als microfoon(hoe cliché), al dansend en springend op de bank, door de woonkamer, gaat opeens mijn telefoon:
'Hey, ik sta voor je deur. Moet ik wachten tot je privéoptreden is afgelopen of mag ik naar binnen?'
Hij had dus alles gezien (en nog erger: gehoord) omdat ik mijn rolgordijn niet helemaal naar beneden had gedaan en de bel niet had gehoord.
Oeps
FloMax schreef:Hmm heb nog wel een beste fail van mijn kant, althans, zo voelde dat destijds maar kan er nu wel om lachen.
Ik zat dus thuis te wachten tot meneer me kwam halen. Had de muziek keihard aan, met de rolgordijnen naar beneden, maar wel zo dat ik nog net kon zien of hij eraan kwam.
Anyway, ik had nog ruim een halfuur en zat nog in mn huiskloffie, bezig mn haar te borstelen en liet me iets teveel meeslepen met de muziek.
Terwijl ik keihard meezong met Beyonce, mijn borstel als microfoon(hoe cliché), al dansend en springend op de bank, door de woonkamer, gaat opeens mijn telefoon:
'Hey, ik sta voor je deur. Moet ik wachten tot je privéoptreden is afgelopen of mag ik naar binnen?'
Hij had dus alles gezien (en nog erger: gehoord) omdat ik mijn rolgordijn niet helemaal naar beneden had gedaan en de bel niet had gehoord.
Oeps
kon hij er om lachen?
maar ik was m'n oorbellen daar vergeten en hij stond erop dat hij die langs kwam brengen. Vanuit Den Haag naar Gouda
) en ik ben letterlijk zo'n 4 uur bezig geweest met hem de deur uit te krijgen. Heb zelfs voor hem gekookt omdat ik honger kreeg en hij niet op m'n hints in ging. Tien keer gevraagd wanneer de laatste trein terug naar Den Haag eigenlijk ging, mist ie uiteindelijk de laatste bus naar het station. Toen ik voorstelde om hem op de fiets naar het station te brengen, want dan kon hij het kom wel halen, was het 'Je wil me wel heel graag weg hebben he?' eh.... JA
Zijn reactie is geweldig! 
billionache schreef:Niet echt een date fail, maar ik werk sinds kort bij Kruidvat. Gister een jongeman die parfum wou kopen en mijn advies vroeg welke de beste was. Iets later kwam hij bij de kassa en vroeg hij - oh wat origineel - of we mijn telefoonnummer ook in het assortiment hadden. Helaas
Eulogy schreef:Hahahaha FloMax![]()
Ik had een tijdje geleden een 'date' met een one night stand (althans, voor mij was dat dus wel genoeg want hij zag er wel leuk uit maar was verder echt niet mijn type en onwijs saaimaar ik was m'n oorbellen daar vergeten en hij stond erop dat hij die langs kwam brengen. Vanuit Den Haag naar Gouda
) en ik ben letterlijk zo'n 4 uur bezig geweest met hem de deur uit te krijgen. Heb zelfs voor hem gekookt omdat ik honger kreeg en hij niet op m'n hints in ging. Tien keer gevraagd wanneer de laatste trein terug naar Den Haag eigenlijk ging, mist ie uiteindelijk de laatste bus naar het station. Toen ik voorstelde om hem op de fiets naar het station te brengen, want dan kon hij het kom wel halen, was het 'Je wil me wel heel graag weg hebben he?' eh.... JA
HOE kun je zo doof en blind zijn dat je dat niet oppikt? Ik hoop echt dat dat mij nooit overkomt
maar ik ben dan ook wel zo'n harde die iemand dan gewoon laat staan op een perron hoor daaaag. Dat soort geintjes trap ik niet in
nee ik ben een echte Friezin idioot
tijdens praten kreeg ik een kopstoot
( best een prestatie 40 cm hoger dan ik... ) en daarna echt gewoon zich tussen mijn vrienden proppen en mij isoleren
Marit schreef:Oh god zo vreselijk dat heHOE kun je zo doof en blind zijn dat je dat niet oppikt? Ik hoop echt dat dat mij nooit overkomt
maar ik ben dan ook wel zo'n harde die iemand dan gewoon laat staan op een perron hoor daaaag. Dat soort geintjes trap ik niet in

Ik was alleen niet geinteresseerd in die persoon en nog geen jaar later kwam hij trouwens opeens uit de kast, dus dat was al een apart verhaal.

Marit schreef:Eulogy schreef:Hahahaha FloMax![]()
Ik had een tijdje geleden een 'date' met een one night stand (althans, voor mij was dat dus wel genoeg want hij zag er wel leuk uit maar was verder echt niet mijn type en onwijs saaimaar ik was m'n oorbellen daar vergeten en hij stond erop dat hij die langs kwam brengen. Vanuit Den Haag naar Gouda
Oh god zo vreselijk dat heHOE kun je zo doof en blind zijn dat je dat niet oppikt? Ik hoop echt dat dat mij nooit overkomt

Het zit gelukkig maar 5 minuten lopen van elkaar vandaan maar wat schaamde ik mij zeg.
We hadden geparkeerd onder de grote Pathe bioscoop en toen we er langs liepen liep ik automatisch daar naar binnen.
Daar de kaartjes toch maar uit geprint meteen en toen naar de juiste bios gelopen. Liep ik met mijn blonde kop weer naar zo'n automaat om de kaartjes op te halen, zegt die we hebben toch net die kaartjes uitgeprint al daar lieve schat.. Ohja
Ging lekker..
) dezelfde trein moest hebben, en we dus vanochtend 'gezellig' halfdronken, halfbrak terug reisden..