Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sita12

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:05

Ohhhh wat ik echt standaard doe als ik ergens filmpje op de bank gaan kijken is : ......... jawel in slaap vallen maakt niet uit waar of bij wie whahahaha.

ik werk nog al veel fulltime baan door de weeks 2 a 3 avonden in het weekend dan nog stappen paardjes sporten etc. dus als ik dan een keer vrij plan om op date te gaan of ergens filmpje te kijken val ik standaard in slaap whahahahahah

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:54

Dat heb ik ook voor elkaar gekregen :')
Hadden best een 'intensieve' date gehad(naar de dierentuin en daarna naar een thermisch bad dus ik was best bekaf) en ik val gewoon halverwege de film finaal in slaap _O-
Was z'n eigen schuld haha, moet ie me niet zoveel laten rondlopen op een dag x'D

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:44

Hmm heb nog wel een beste fail van mijn kant, althans, zo voelde dat destijds maar kan er nu wel om lachen.

Ik zat dus thuis te wachten tot meneer me kwam halen. Had de muziek keihard aan, met de rolgordijnen naar beneden, maar wel zo dat ik nog net kon zien of hij eraan kwam.
Anyway, ik had nog ruim een halfuur en zat nog in mn huiskloffie, bezig mn haar te borstelen en liet me iets teveel meeslepen met de muziek.
Terwijl ik keihard meezong met Beyonce, mijn borstel als microfoon(hoe cliché), al dansend en springend op de bank, door de woonkamer, gaat opeens mijn telefoon:
'Hey, ik sta voor je deur. Moet ik wachten tot je privéoptreden is afgelopen of mag ik naar binnen?'
Hij had dus alles gezien (en nog erger: gehoord) omdat ik mijn rolgordijn niet helemaal naar beneden had gedaan en de bel niet had gehoord.

Oeps :o

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:50

FloMax schreef:
Hmm heb nog wel een beste fail van mijn kant, althans, zo voelde dat destijds maar kan er nu wel om lachen.

Ik zat dus thuis te wachten tot meneer me kwam halen. Had de muziek keihard aan, met de rolgordijnen naar beneden, maar wel zo dat ik nog net kon zien of hij eraan kwam.
Anyway, ik had nog ruim een halfuur en zat nog in mn huiskloffie, bezig mn haar te borstelen en liet me iets teveel meeslepen met de muziek.
Terwijl ik keihard meezong met Beyonce, mijn borstel als microfoon(hoe cliché), al dansend en springend op de bank, door de woonkamer, gaat opeens mijn telefoon:
'Hey, ik sta voor je deur. Moet ik wachten tot je privéoptreden is afgelopen of mag ik naar binnen?'
Hij had dus alles gezien (en nog erger: gehoord) omdat ik mijn rolgordijn niet helemaal naar beneden had gedaan en de bel niet had gehoord.

O wow hahahahaha.
Weet ie wel meteen waar ie mee te maken heeft _/-\o_

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:24

FloMax schreef:

Hahahaha, hoe was de date verder? :') kon hij er om lachen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:50

Hahahaha FloMax :')

Ik had een tijdje geleden een 'date' met een one night stand (althans, voor mij was dat dus wel genoeg want hij zag er wel leuk uit maar was verder echt niet mijn type en onwijs saai :') maar ik was m'n oorbellen daar vergeten en hij stond erop dat hij die langs kwam brengen. Vanuit Den Haag naar Gouda :+ ) en ik ben letterlijk zo'n 4 uur bezig geweest met hem de deur uit te krijgen. Heb zelfs voor hem gekookt omdat ik honger kreeg en hij niet op m'n hints in ging. Tien keer gevraagd wanneer de laatste trein terug naar Den Haag eigenlijk ging, mist ie uiteindelijk de laatste bus naar het station. Toen ik voorstelde om hem op de fiets naar het station te brengen, want dan kon hij het kom wel halen, was het 'Je wil me wel heel graag weg hebben he?' eh.... JA :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:56

_O-

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:13

Ja hij wel maar ik niet :')

De date was leuk, de relatie heeft geloof ik iets van 11 maand geduurd hahaha.
Is inmiddels al weer een paar jaar geleden.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:34

Hahahaha sorry FloMax maar die is errug leuk :') Zijn reactie is geweldig!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:35

Hahahaha FloMax _O-

Niet echt een date fail, maar ik werk sinds kort bij Kruidvat. Gister een jongeman die parfum wou kopen en mijn advies vroeg welke de beste was. Iets later kwam hij bij de kassa en vroeg hij - oh wat origineel - of we mijn telefoonnummer ook in het assortiment hadden. Helaas :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:54

Lekker origineel... Jezus haha

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:21

Ach, aan de andere kant, hij wilde iig je telefoonnummer ;) zijn ook genoeg meiden die dat nog nooit hebben meegemaakt (ik inclusief ;) )

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:58

billionache schreef:
Niet echt een date fail, maar ik werk sinds kort bij Kruidvat. Gister een jongeman die parfum wou kopen en mijn advies vroeg welke de beste was. Iets later kwam hij bij de kassa en vroeg hij - oh wat origineel - of we mijn telefoonnummer ook in het assortiment hadden. Helaas :+

Die is wel orgineel _O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:03

Eulogy schreef:

Ik had een tijdje geleden een 'date' met een one night stand (althans, voor mij was dat dus wel genoeg want hij zag er wel leuk uit maar was verder echt niet mijn type en onwijs saai :') maar ik was m'n oorbellen daar vergeten en hij stond erop dat hij die langs kwam brengen. Vanuit Den Haag naar Gouda :+ ) en ik ben letterlijk zo'n 4 uur bezig geweest met hem de deur uit te krijgen. Heb zelfs voor hem gekookt omdat ik honger kreeg en hij niet op m'n hints in ging. Tien keer gevraagd wanneer de laatste trein terug naar Den Haag eigenlijk ging, mist ie uiteindelijk de laatste bus naar het station. Toen ik voorstelde om hem op de fiets naar het station te brengen, want dan kon hij het kom wel halen, was het 'Je wil me wel heel graag weg hebben he?' eh.... JA :')

Oh god zo vreselijk dat he :') HOE kun je zo doof en blind zijn dat je dat niet oppikt? Ik hoop echt dat dat mij nooit overkomt :') maar ik ben dan ook wel zo'n harde die iemand dan gewoon laat staan op een perron hoor daaaag. Dat soort geintjes trap ik niet in _O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 02:30

niet echt een date, meer tegen aangelopen :+
het begon al met of ik brabants was :') nee ik ben een echte Friezin idioot _-:( tijdens praten kreeg ik een kopstoot =:) ( best een prestatie 40 cm hoger dan ik... ) en daarna echt gewoon zich tussen mijn vrienden proppen en mij isoleren
kssssst ksssst shoe shoe XD werkt best goed. gewoon doen alsof je een kraai ofzo wegjaagd :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:19

Marit schreef:
Oh god zo vreselijk dat he :') HOE kun je zo doof en blind zijn dat je dat niet oppikt? Ik hoop echt dat dat mij nooit overkomt :') maar ik ben dan ook wel zo'n harde die iemand dan gewoon laat staan op een perron hoor daaaag. Dat soort geintjes trap ik niet in _O-

Op de middelbare school kende ik een jongen die wel eens met mij richting huis fietste 's avonds, omdat hij dezelfde kant op moest. Die was ook niet weg te sláán. Het beste werkt dan nog gewoon om te zeggen: "Ik schop je er nu uit" :')

Geen datefail van mijzelf, maar van een vriendin, met diezelfde jongen. Best een lieve jongen wel hoor, maar wat een kneus... We waren toen een jaar of 14.
Mijn vriendin had hem aan het begin van de week gezegd dat ze hem wel leuk vond, aan het einde van de week wilde ze toch nog even met hem praten omdat ze hem toch niet zo leuk vond als ze dacht (tja, je bent 14 en je weet niet wat je wil). Heeft hij gezegd: "Oh.. maak je het nu uit met me?"
Vriendin was zich er niet eens van bewust dat ze al verkering had met hem _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:27

Geen echt fail maar toch ergens wel.
Tijdje geleden gedate met een jongen van Tinder, super leuke avond fijn gepraat en gelachen. 2 dagen daarna kreeg ik dus een berichtje met 'ik wil wat tijd'. Vond ik al gek maar ja goed dan geen probleem.
Nu stuurde ik hem gisteren hoe het nu ging met hem en zijn tijd.
Kreeg ik daar op terug 'ja gaat niks worden ik wil nog geen relatie'.
Eumhhh lieve schat...WIE ZEI HIER IETS OVER EEN RELATIE? Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik toen ook gezegd had dat ik echt geen relatie zoek op dit moment :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:18

Misschien geen echte datefail op dat moment, maar later toch wel ;')
Ik was een jaar of 16 toen ik in de klas opeens een liefdesbrief in mijn tas vond :wow: Ik was alleen niet geinteresseerd in die persoon en nog geen jaar later kwam hij trouwens opeens uit de kast, dus dat was al een apart verhaal.
Vier jaar later kom ik tijdens het uitgaan een leuke jongen tegen, kende hem verder niet maar na nog eens twee keer tegenkomen toch nummers uitgewisseld. Tijdens de date vond ik hem ontzettend aardig, maar er was iets.. Kon er alleen mijn vinger niet op leggen.
Maar het lampje ging wel branden toen hij heel graag wilde winkelen want hij had leren broeken gezien en het leek hem wel 'dolletjes' om die eens aan te trekken. Links en rechts zag ik ook wat vrouwelijke handgebaartjes etc voorbij komen. Hij vertelde dat hij op ballet zat.. Deze jongen zat duidelijk nog in de kast :=
En jawel hoor, nog geen 7 maanden later kwam hij ook uit de kast :')

Ik maak me sindsdien wat zorgen over mijn huidige vriend. Blijkbaar worden mannen in mijn buurt blijkbaar spontaan gay :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:31

Hahaha wat erg :')
Je gaat zowat twijfelen aan jezelf :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:07

Marit schreef:
Eulogy schreef:

Zo'n m*ngol had ik gister...

Via Tinder een match met een jongen die er aardig uitzag. Niet per se aantrekkelijk, maar ik 'like' ook vaak mensen met een aardige uitstraling omdat ik het leuk vind nieuwe mensen te ontmoeten.
Via de chat leken we best wat gemeen te hebben, dus nummers uitgewisseld en verder via de WhatsApp.

Nu ben ik geen chatverslaafde en heb ik een druk leven waarbij er niet altijd tijd is om uitgebreid te chatten. Het komt dus vaak voor dat ik berichten snel lees en besluit later te antwoorden.
Bij deze jongen bleek dat niet zo goed te vallen. Al in een van de eerste gesprekken vroeg hij of er wat was, waarom ik niet antwoordde. Dat wekte mijn ergernis natuurlijk al op (hallo, ik bepaal zelf wel wanneer ik antwoord!). Ook had hij totaal geen respect voor het feit dat ik geen chatter ben, hij bestookte me de hele tijd met berichten. Maar ik besloot niet te snel te oordelen en we spraken in real life af.

Ik heb zelden zo'n awkward avond gehad. We bleken elkaar totaal niet te begrijpen. Zijn opvattingen over het leven waren zo'n 180 graden anders dan de mijne. Zijn verwachtingen in het algemeen sloegen in mijn ogen nergens op. Hij stelde vervelende vragen. We hadden geen gespreksstof. Totaal geen klik! En dat heb ik echt zelden...

Uiteindelijk hoopte ik dat hij de awkward situatie wel beu raakte en terug naar huis zou gaan. Helaas bleef hij vier!!! uur hangen. Ik wist niet wat ik moest doen, hij had een uur gereden om naar mij toe te komen. Ik vond het zonde om hem weg te sturen dus probeerde af en toe aardig te doen maar oh, wat kostte dat veel energie :')

Inmiddels waren er ook veel vrienden van me in het cafe en daar was ik druk mee (poolen, kletsen). Dat was ook niet direct een reden voor hem om weg te gaan, ondanks dat hij behoorlijk wat momentjes 'alleen' was...

Toen hij eindelijk naar huis ging kreeg ik een berichtje bij thuiskomst. Dat hij me graag nog eens wilde zien. Ik heb hem met mooie woorden verteld dat ik dat echt niet zag zitten, incl. uitleg. Gelukkig pakte hij het redelijk sportief op, ookal probeerde hij me nog enkele keren op andere gedachten te brengen.

Behalve deze awkward gesprekken, bleek hij ook een leugenaar. Niet dat ik zo oppervlakkig ben, maar als iemand mij verteld breed en gespierd te zijn, en hij blijkt in werkelijkheid zo'n 20 kilo overgewicht te hebben.... Tsja :')

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:14

Breed dus wel, en vast ook gespierd, al zitten die spieren goed verstopt :P

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:21

Méér date fails!

Ik heb er gelukkig geen, gisteren nog een zeer succesvolle Tinder-date gehad :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:10

Ik heb vrijdag een date gehad met een jongen die ik via Tinder heb leren kennen. Was leuk hoor alleen maakte lekker een blunder.. Hij kwam naar mijn stad dus wist daar weinig. We stonden in de rij bij een Pathe bioscoop om de gereserveerde kaartjes op te halen. Stond er opeens dat de kaartjes voor een andere bios waren. Ohja oeps, is waar ook, we staan bij de verkeerde bios. :\ Het zit gelukkig maar 5 minuten lopen van elkaar vandaan maar wat schaamde ik mij zeg. :') We hadden geparkeerd onder de grote Pathe bioscoop en toen we er langs liepen liep ik automatisch daar naar binnen. :') Daar de kaartjes toch maar uit geprint meteen en toen naar de juiste bios gelopen. Liep ik met mijn blonde kop weer naar zo'n automaat om de kaartjes op te halen, zegt die we hebben toch net die kaartjes uitgeprint al daar lieve schat.. Ohja :') Ging lekker..

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:47

Haha zenuwen Kim :')

Niet persé een datefail, maar wel best wel awkward dat mijn 'kroegvangst' (die niet zo goed kon zoenen en toch niet zo leuk bleek te zijn :o ) dezelfde trein moest hebben, en we dus vanochtend 'gezellig' halfdronken, halfbrak terug reisden..

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:51

Net een date gehad, en kon jullie hem niet onthouden :D
Mijn date vroeg zich af of ik met mn voeten bij de grond kon als ik op mn pony reed en of dat zo hoorde. (heb een E-pony :') )
Leek hem wel normaal, kon tenslotte toch ook met een fiets? _/-\o_