palousa_boy schreef:Santos_05 schreef:Palousa grijpt de kans wel aan om meer van andere vrouwen te weten te komen
Tja.. Blijf een vent hè
Breng hem niet op al te rare ideeën hè dames

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Zo vind ik het ook heerlijk als ik moe ben en net gedoucht heb, dat hij mijn haren droog föhnt. Ik ben gewoon dol op gekriebel en gefrutsel. Wij zijn bijv. ook dol op de spulletjes van Rituals, vooral de Hamam. We gaan elkaar dan uitgebreid zepen, scrubben en met klei insmeren, elkaars haren wassen. En niet als voorspel ofzo, gewoon, lekker ontspannen en quality time met elkaar.
Danique_G schreef:Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.
Voor de rest vind ik het een hilarisch topic om te lezen
joyce2 schreef:Haha, nou scheren is dus idd nog taboe. Had verwacht dat wel meer mensen dat zouden doen!
@Ayasha: Ik heb ook gezegd waarom wij dat doen: in het begin vonden we dat spannend en inmiddels vinden we het ontspannend.
Zo vind ik het ook heerlijk als ik moe ben en net gedoucht heb, dat hij mijn haren droog föhnt. Ik ben gewoon dol op gekriebel en gefrutsel. Wij zijn bijv. ook dol op de spulletjes van Rituals, vooral de Hamam. We gaan elkaar dan uitgebreid zepen, scrubben en met klei insmeren, elkaars haren wassen. En niet als voorspel ofzo, gewoon, lekker ontspannen en quality time met elkaar.
Huertecilla schreef:cp112 schreef:Hc is altijd anti monogamie en verkondigd dat graag. Dat is alom bekend.
1. Ik ben niet anti-monogamie.
2. Het onbegrip is een voorbeeld van lezen wat men denkt/verwacht wat er staat op basis van de eigen opvatting.
De rest van jouw reactie is tegen de regels van Bokt en geen antwoord waard.
Terug naar het onderwerp merk ik nogmaals op dat het aantal niet relevant is. Dat het om de perceptie van de kwaliteit gaat.
Verder is imo de vraagstelling suggestief en beperkend. Het doet aannames over 'relatie' en ook over exclusief met alleen de partner. Gaat gemakshalve voorbij aan prostitutie en vreemd gaan terwijl de meerderheid van de duurzaam samenlevenden dat vakje aantikt.
Wat ik hypocriet vind is het volhouden dat duurzaam monogaam de norm van de samenleving is, terwijl het dat niet is.
Imo is het onderkennen van de werkelijkheid fundamenteel om duurzaam monogaam een kans te doen hebben.
Lees daar in wat je wil. Dat ligt buiten mijn onvloed.