Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:16

palousa_boy schreef:
Santos_05 schreef:
Palousa grijpt de kans wel aan om meer van andere vrouwen te weten te komen :D

Tja.. Blijf een vent hè :+

Breng hem niet op al te rare ideeën hè dames :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:16

joyce2 schreef:
Zo vind ik het ook heerlijk als ik moe ben en net gedoucht heb, dat hij mijn haren droog föhnt. Ik ben gewoon dol op gekriebel en gefrutsel. Wij zijn bijv. ook dol op de spulletjes van Rituals, vooral de Hamam. We gaan elkaar dan uitgebreid zepen, scrubben en met klei insmeren, elkaars haren wassen. En niet als voorspel ofzo, gewoon, lekker ontspannen en quality time met elkaar.

Klinkt fijn, maar dat zie ik hier nog niet gebeuren. Misschien dit topic eens onder z'n neus duwen _O-

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:18

Frutselen aan elkaar....nee daar heb ik echt het geduld niet voor. Bij ons blijft het bij een massage (en nee die zijn niet fijn maar pijnlijk en noodzakelijk).

En verder kan ik alleen maar hopen dat manlief me niet afzichtelijk gaat vinden mocht ik zwanger worden. En zowel....tja dan heeft hij die tijd maar even uit te zitten. Is immers ook zijn schuld dat ik er dan zo uitzie :Y)
Laatst bijgewerkt door lizy29 op 21-08-14 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:19

En over het scheren voor de bevalling, dat het wat meer hygiene geeft kan ik wel in komen, maar denk vooral dat het fijner is voor degene die met z'n hoofd in een halve meter gras moet proberen om jouw kind te begeleiden :D

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:22

Elkaar wassen enzo hebben wij ook wel is gedaan, vond dat wel lachwekkend xD
En mn vriend vraagt ook nog wel is of ik zn haren wil wassen, en dat haat ik hahahha want hij heeft lang haar en hij heeft zelf nooit zin om het te wassen, dus moet ik het doen. Maar hiji s zo'n zeikerd dat als ik het te hard doet gaat tie piepen, nou dan doe ik het lekker niet meer hahahha mag hij lekker zelf doen :+

enja scheren voor de bevalling, deed ik gewoon nog zelf hoor. Zonder te kijken, gewoon voelen en overal scheren hahahah

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:23

Danique_G schreef:
Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.

Voor de rest vind ik het een hilarisch topic om te lezen :+

Inderdaad is de anthropologische encyclopedie helder in dit opzicht.

Helmáál correct ben ik noch voor noch tegen monogamie.

Ik ben voor eerlijkheid/ openheid tussen betrokkenen en persoonlijke beslissingsvrijheid.

Daarbij is een volwassen mentaliteit een randvoorwaarde.

TIOLI dames, ik ga uit *\o/*

Muronia

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:26

ik ben het wel met je eens HC

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:37

joyce2 schreef:
Haha, nou scheren is dus idd nog taboe. Had verwacht dat wel meer mensen dat zouden doen!

@Ayasha: Ik heb ook gezegd waarom wij dat doen: in het begin vonden we dat spannend en inmiddels vinden we het ontspannend.

Zo vind ik het ook heerlijk als ik moe ben en net gedoucht heb, dat hij mijn haren droog föhnt. Ik ben gewoon dol op gekriebel en gefrutsel. Wij zijn bijv. ook dol op de spulletjes van Rituals, vooral de Hamam. We gaan elkaar dan uitgebreid zepen, scrubben en met klei insmeren, elkaars haren wassen. En niet als voorspel ofzo, gewoon, lekker ontspannen en quality time met elkaar.

Nou ik heb laatst voor het eerst mijn vriend geschoren.. Wat een spannende en vooral erotische ervaring. :oo Vond het heel intiem.

Verder hou ik ook van gefriemel, helemaal als m'n haar gewassen wordt. Maar dat is niet geil, alleen ontzettend ontspannend.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:42

Manlief komt niet aan mijn hoofd (door medische omstandigheden en het is nog maar de vraag of dat nog ooit gaat komen. Vroeger vond ik het thans heeeeerlijk als ze aan mijn haar frummelden.. Mis het dus best wel maar helaas... Nu doet het gewoon pijn (zelf mijn haren wassen is al elke dag een "opdracht" en dan heel voorzichtig.)
Maar kon daar ook heeeerlijk van ontspannen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:46

Mijn vriend en mijn föhn samen? Toch maar niet := De enige vent die ik met zo'n dingen in de buurt van mijn haar laat komen is mijn kapper.

Hij vindt het ook leuk als ik 'm inzeep, afdroog, zijn haar was, maar ik studeer dan ook verpleegkunde en onder het mom van "ik moet mijn technieken toch blijven oefenen" vindt ie dat allemaal prima :))
Ik vind het al eng om een patiënt te scheren met zo'n automatische scheermachine, laat staan dat ik down under bij m'n vriend met een mesje ga zitten friemelen. Toch maar niet.

Waar ik wel immens van kan genieten is inderdaad als hij in mijn haar zit te frullen, maar nog meer dat ik gewoon door zijn dikke haardos mag woelen!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:49

Huertecilla schreef:
cp112 schreef:
Hc is altijd anti monogamie en verkondigd dat graag. Dat is alom bekend.

1. Ik ben niet anti-monogamie.
2. Het onbegrip is een voorbeeld van lezen wat men denkt/verwacht wat er staat op basis van de eigen opvatting.

De rest van jouw reactie is tegen de regels van Bokt en geen antwoord waard.

Terug naar het onderwerp merk ik nogmaals op dat het aantal niet relevant is. Dat het om de perceptie van de kwaliteit gaat.
Verder is imo de vraagstelling suggestief en beperkend. Het doet aannames over 'relatie' en ook over exclusief met alleen de partner. Gaat gemakshalve voorbij aan prostitutie en vreemd gaan terwijl de meerderheid van de duurzaam samenlevenden dat vakje aantikt.
Wat ik hypocriet vind is het volhouden dat duurzaam monogaam de norm van de samenleving is, terwijl het dat niet is.
Imo is het onderkennen van de werkelijkheid fundamenteel om duurzaam monogaam een kans te doen hebben.

Lees daar in wat je wil. Dat ligt buiten mijn onvloed.

Zelfs met dit laatste ben ik het niet eens. Het ligt wel degelijk binnen jou invloed hoe ik dingen lezen kan/wil.
Als je nou eens begint met Nederlands in begrijpende taal. dan word de discussie en jou probleem al een stuk makkelijker te volgen. hou het bij simpele zinnen. dan heb jij invloed in hoe ik dingen lezen kan! :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:55

Nee HC je bent niet anti monogamie, je noemt alleen iedereen hypocriet die monogaam is. Staat allemaal in het topic ''relatie in een sleur? begin een affaire!''

Ik snap de reacties hier dus helemaal. Het is het algemene plaatje waarin jij te vaak op de tenen van andere bokkers trapt, maar het weet te verpakken in mooie verhalen met ''dure'' woorden, waarbij je steeds net op de grens blijft.

Ik vind het jammer dat er pas ingegrepen wordt op het moment dat iemand persoonlijk aangevallen wordt en dat degenen die zulke reacties uitlokken en een topic verzieken buiten schot blijven, in het algemeen op bokt, niet specifiek hier.

edit: laatste stukje hoort op FZ, ik ga het daar wel even vragen.
Laatst bijgewerkt door Cinderella op 21-08-14 22:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:57

Shhhhh don't feed it... :=

Scheren heb ik nog nooit gedaan. Maar ik denk niet dat het mij echt veel zal uitmaken, zou het gerust wel eens doen als hij dat vraagt. Bij mezelf enkel met wondproof materiaal :') .

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:20

Zijn we allemaal ned3 aan het kijken? :D

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:22

We hebben hier geen ned3 dus wachten in spanning jullie verslag af. :Y)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:23

Eerste wat opvalt: op ned3 zeggen ze dat gemiddeld 1x per 10 dagen is, heul wat minder dan de getallen in de OP. :j

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:24

Kijk, dan zitten er ineens veel meer mensen boven het gemiddelde :D

Al zou dat voor mijn echt veel te weinig zijn. Die ene week per maand dat het niet 'kan' duurt al zo lang :=
Laatst bijgewerkt door lizy29 op 21-08-14 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:25

Szan schreef:
Eerste wat opvalt: op ned3 zeggen ze dat gemiddeld 1x per 10 dagen is, heul wat minder dan de getallen in de OP. :j

kijk...das mooi...dan hoef ik even 9 dagen niet :')

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:26

geerke schreef:
Szan schreef:

kijk...das mooi...dan hoef ik even 9 dagen niet :')

<<)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:27

En kwantiteit is geen kwaliteit :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:28

10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor :')

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:28

Szan schreef:

Maar als het samen gaat is dat *\%/* *\%/* *\%/*
Laatst bijgewerkt door lizy29 op 21-08-14 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:29

Szan schreef:

waar heb ik dat eerder gelezen ook alweer? :')

lizy29

Pagina of 20 terug gok ik zo :')

geerke

cp112 schreef:
10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor :')

wacht maar tot je 50 bent.... :D