Nog geen nieuws.
Kan je vriend geen account aanmaken en ons allemaal een PB sturen met de verrassing?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan je vriend geen account aanmaken en ons allemaal een PB sturen met de verrassing?
Hij heeft trouwens al een account hoor! Sterker nog, ik ken hem van bokt
Maar no way dat hij jullie wel gaat vertellen wat hij van plan is en mij niet, dan word ik GEK!
Voor zover ik dat nu nog niet ben trouwens, ik kan echt nergens anders aan denken
)
Ik zou echt heel vervelend worden
Scheelt natuurlijk wel dat mijn vriend dit nooit zou doen. Hij kan nooit zo lang een verrassing geheim houden denk ik
(Ik ook niet trouwens, ben nog een stukje erger daarin) Paisano schreef:Rietjee11 schreef:Heeft je vriend toevallig een gevoelige zij?Als mijn vriend een verrassing heeft, hoef ik alleen maar te kietelen en ik weet de helft
Onder zijn voeten, maar als ik daar kietel wordt hij alleen maar heel erg boosNee, hij is echt veel te standvastig
Paisano schreef:Rietjee11 schreef:Heeft je vriend toevallig een gevoelige zij?Als mijn vriend een verrassing heeft, hoef ik alleen maar te kietelen en ik weet de helft
Onder zijn voeten, maar als ik daar kietel wordt hij alleen maar heel erg boosNee, hij is echt veel te standvastig

dus gaat snel genoeg haha