Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xNathaliee schreef:Je kan het inderdaad net zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt maar was meer voor een indicatie. Ik wil namelijk een jaar gaan huren (om te kijken hoe mijn vriend en ik het echt samen doen) en daarna als de mogelijkheid er is kopen. Alleen kijk ik wel naar woningen in de buurt van Haarlem, maar ook IJmuiden, Beverwijk zelfs Alkmaar vind ik prima. Maar alle huizen zijn kaal gewoon boven de 700 euro wil je er 'leuk' bij zitten. Kijk ik hoef geen grote tuin of een dakterras of 3 slaapkamers maar ik wil ook niet hutje mutje zitten. Ik wil echt waar voor me geld maar 40m2 voor een woning op 5 horizontaal en 8 verticaal met een klein balkonnetje voor 700 euro kaal vind ik echt veel

Nanno_123 schreef:speechless: wel handig dat je nog zoveel tijd hebt om spullen te kopen, je weet tenslotte wel al waar je gaat wonen en hoeveel ruimte je hebt! word je er niet ongeduldig van of ben je zo druk met alles zoeken dat het mee valt?
Nee, ben niet echt ongeduldig. Heb er wel zin in, maar vind het ook wel jammer om waar ik nu woon weg te gaan (studentenhuis, met leuke huisgenoten) Dus het is eigenlijk wel fijn dat het niet zo snel al is
,3 uur ging bovenbuurman zijn wekker. Keihard leek net een truck die achteruitging en dan nog getril het ging het hele huis door en mijn muziek kwam er niet eens boven uit

xNathaliee schreef:Ik ben nou al dagen op zoek naar een huurwoning omgeving Haarlem maar het is allemaal zoveel geld. Ben ik dan echt te veeleisend? Zijn er bepaalde plaatsen waar ik kan kijken die goedkoper zijn. Ik heb gekeken in Haarlem, Amsterdam, Zandvoort, Beverwijk, IJmuiden, Amstelveen, Alkmaar maar kan niks vinden..