Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ging samen met iemand die ook kan sliden. Moet hardere wieltjes kopen en dan kan ik het ook leren! Lijkt mij super chill! 

Ik zie het al helemaal voor me dat ik m uit de sloot kan halen of onder n auto vandaan. Touwtje eraan binden
Zo'n touwtje zou wel wat zijn ja, net als een surfboard! Maar hoe valt het te realiseren? Vastbinden aan een truck? Voor of achter?
je board staat verkeerd om hahahaha. Heb zelf ook een Riviera dropthrough en kan er slecht tegen als Riviera onderste boven staat :p

Heb zo lang zitten twijfelen tussen deze (mosaic) en deze http://www.sickboards.nl/en/longboards/ ... results=58
Vond die ander namelijk ook heel fijn en net wat stabieler maar minder wendbaar, maar toch wel heel scherp waardoor ik mezelf uiteindelijk constant onopgemerkt stonde te corrigeren. op de mosaic was t chiller
Alleen had die ander dus deze trucks en wielen, zo vet! Dus die hebben ze lief omgezet

spierpijn al n beetje over Ondertussen?
Gister een aardig rondje geweest met een vriendin samen. Denk wel een km of 15
Die voel ik nu wel goed...achillespees vindt het niet zo chill. Ben nu ook nog rollen naar werk, maar de rest vd week denk maar rustig aan.
Ik ben echt extreme beginner: vind het al heel moeilijk om vooruit te komen zonder de berm in te rijden... waar moet ik op Letten bij een board? Las al dat ik geen flex moet hebben omdat ik dan NOG onstabieler ben. Zitten er nog verschil in maat bij een longboard? Ben maar 1.65 namelijk. Internet hielp me verrassend weinig helaas. Alvast bedankt
Ben nu naar de penny boards aan het kijken. Die spreken me wel aan vanwege het formaat, lekker handig om mee te nemen gezien ik m vooral wil gebruiken om naar de winkels, supermarkt, uni etc. te gaan. Maar moet het nog allemaal even rustig uitzoeken
wil er wel graag eentje zelf samenstellen als dat mogelijk is.