Afgelopen maandag is de makelaar langs geweest
. Er moeten nog wat dingen na gestuurd worden, maar hij wil het huis zo snel mogelijk te koop hebben staan (de makelaar hè).Was erg heftig, zeker voordat de makelaar kwam. T was heel erg ruzie aan het zoeken en aan het dreigen 'Als die man ook maar 1 ding negatiefs zegt over het huis dan sla ik hem er uit' en dat soort dingen

Heb het grotendeels genegeerd en zodra de makelaar binnen was was hij in een klap weer een andere man
Hij wil het huis nog steeds liever niet kwijt, maar zijn nieuwe vriendin vindt na 2 maanden al samen iets kopen echt te snel gaan. Wel zijn ze aan het plannen om te emigreren naar zweden

Het is ondertussen ook allemaal officieel en tot nog toe is zijn moeder ook blij met haar, want ja, ze doet wel hbo, stukken slimmer dus dan ik

Maar goed, dat is allemaal niet mijn probleem.
Naderhand nog wel rustig dingen kunnen doorspreken, dus dat was wel fijn.
Gisteren en eergisteren was hij over de app toch weer boos op me omdat ik dit weekend geen tijd heb om zijn paard te gaan voeren. Hij is een weekendje weg en zijn ouders op vakantie, vandaar dat hij mij vroeg.
Moet nog een aantal dingen opsturen voor het huurappartement zodat ze een voorbeeld contract kunnen opstellen. 1 groot nadeel: mijn labrador mag sowieso niet mee

Gisteren voor het eerst bij de psycholoog geweest. Dezelfde als die ik 3 jaar geleden voor andere dingen ook heb gezien.
Was fijn en voelt goed om te doen, maar tegelijkertijd erg heftig. Vooral als je voorbeelden moet gaan noemen.
Merk ook echt dat ik het nodig heb. Wil niet continu bij vrienden 'klagen' en die kunnen me ook niet zo goed verder helpen.
En ik merk dat zeker in het contact met jongens er heel wat werk te verrichten valt.
Sinds begin deze maand app ik met een jongen. Maar ik merk heel erg dat ik het eng vind omdat ik bang ben dat hij net zoals T zal zijn.
Heb hem wel een heel klein beetje verteld over T. voornamelijk omdat hij er naar vroeg.
Voorlopig blijft het gewoon bij gezellig appen

Maflinger_S ik heb echt om je reactie moeten lachen

?
. Dat scheelt al best veel.