Ik zet net een film op, ben nog wel ff wakker. Ze zijn nog steeds aan het knallen
Anoniem
Geplaatst: 01-01-14 03:10
Net een berichtje geplaatst, met daarin de vraag of ik toch nog ff mee mocht kletsen. Ga voorlopig ook nog niet slapen denk ik, en een vriendin is net naar huis. Toch maar weer weg gehaald, maar er zijn best nog wel wat mensen wakker dus!
hoi dames, ik was ook nog wakker. Heb nog even in de buurt rondgekeken of de hond die hier vanacht rond rende nog in de buurt was maar niet meer gezien dus hopenlijk zit die weer lekker binnen.
@Bellatrix, bedankt voor de uitnodiging, het was een erg gezellig feestje!
Ik trok het niet meer heb de paarden, konijnen en zwerfkatten nog voorzien van wat lekkers, de honden buiten gestuurd om het vuurwerk weg te jagen om daarna in slaap te vallen bij een filmpje
Aan iedereen, een heel gelukkig 2014, maak er een super jaar van!
Goedemorgen, ik had het gisteravond te druk om nog te reageren, dus bij deze..
Happy newyear! De beste wensen allemaal.
Marcella
Geplaatst: 01-01-14 11:35
Was al om 8.30 uur klaarwakker en had eigenlijk gehoopt om wat langer te slapen. Zijn er blijkbaar ook al wat kinderen wakker met nog wat vuurwerk. En nu is het weer heel erg stil buiten ben alleen benieuwd hoe lang dat dit gaat duren.
En ben benieuwd hoe het met die pony van me gaat, want die stond weer voor het eerst sinds jaren op stal met vuurwerk.