palousa_boy schreef:Ik heb 1 keer een BBQ gehad met een nichtje van me, deze is veganistisch om een of andere reden, doet er verder niet toe.
Ik vanalles voor haar gehaald zodat ze geen vlees hoeft te eten, krijg ik me daar een partij commentaar over me heen hoe ik het in m'n hoofd haal om haar stukje groente op dezelfde BBQ te leggen als daar waar het vlees op ligt (zat nog folie onder d'r groenten ook)
Sorry, maar dan ben je bij mij echt verkeerd bezig. Ik doe al moeite voor je, als het dan nog niet goed is, ga je maar lekker thuis eten, of je eet niets.
Dus ik heb alle groenten op 1 bord gedaan en voor d'r neus op de grond gegooid met de boodschap: geniet ervan.
Ik heb echt niets tegen vega's maar je kan het ook overdrijven. Als iemand moeite doet voor je, waardeer het dan.
Zij was ook op onze bruiloft, en ik heb geen idee wat ze van de snacks gegeten heeft, en het zou me eigenlijk ook een zorg zijn.
Dus dan gooi je het eten maar op de grond
beetje zonde.
En zoals je bij de niet-vegetariërs een hoop zeikerds hebt heb je die ook bij de vegetariërs. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt