Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 08:31

Nachtlampje, ik denk dat je moet kijken naar wat goed voelt. Mijn vriendin zou het liefst ook álles betalen omdat ze genoeg geld te besteden heeft en ik het financieel op het moment heel krap heb. Ik laat haar maar een beetje, dat trekt bij ons ooit wel weer recht. Mag me er ook niét ongemakkkelijk onder voelen van haar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 09:09

Ik ben bang dat ik me hier ook weer kan melden... :+ Mijn ex woonde in Liverpool en ik had me voorgenomen nu gewoon voor een Nederlander te gaan, maar... nee, haha. Het is echt nog heel pril (en bijna 800 km... Amsterdam - Cardiff is gelukkig een redelijk goedkope vlucht haha), maar ik ga in januari toch maar daar naartoe en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Ik vind het altijd leuk om jullie verhalen te lezen trouwens!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:06

Welkom eulogy!

Toen mijn vriend nog bij zijn ouders woonde betaalde hij meer, doordat de laatste 2,5 jaar maar 15uur in de week werk ivm opleiding.

Nu vriendjelief op zichzelf woont betaal ik vaak het eten voor vrijdag en zaterdagochtend.
En mijn vriend betaalt de rest

Als ik er straks bij kom wonen doen we de boodschappen en gas water licht 50/50

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 14:22

Nachtlampje: ik zou ook gewoon doen waar je je goed bij voelt.
SSmonamiSS oh wat fijn dat ie nu 5 maanden bij jullie is!
Welkom eulogy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:04

Welkom Eulogy! :)

Cardiff is wel een eind ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:30

ik heb een hoop geluk. Normaal moest vriendje tussen 7 december en 21 december vliegen naar Singapore voor een project. Met de belofte dat iedereen met kerst weer thuis zou zijn. Door een sportongelukje zit hij echter in de gips en kon hij dus niet mee. En dat vind ik niet erg, want intussen is uitgekomen dat ze wél ginder moeten blijven, waarschijnlijk zelfs tot na oud en nieuw.

Geluk door een ongelukje dus.

Ik moest vandaag wel even lachen, maar dan zuur. Onze Rode Duivels mogen naar het WK en de bondscoach wil geen vrouwen mee. Krijg je commentaren als "wanneer ze de 8e finale halen zitten die mannen wel een maand op droog zaad hè". Had echt zoiets van "wat moeten wij dan zeggen..."

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:48

@ Nachtlampje. Momenteel zit ik in de ww. eigen huisje, dieren, paardrijden. Dus ik heb het heel heel krap.
Hij werkt fulltime, woont bij zijn ouders, geen dieren. Dus zijn kostenplaatje is veel lager. Hij wil graag samen leuke dingen doen. En dan stelt hij weer voor om bijv sushi te gaan eten. En dan begin ik dus al: 'schat, dat kan ik eigenlijk niet missen'. Hij: 'nee nee, ik betaal!'

Ja, hij betaald meer dus. En hij weet ook hoe ik financieel zit. Boodschappen doen wisselen we gewoon af.

Vanavond zie ik hem weer! Morgen kerst bij mijn ouders. 2e kerstdag bij zijn ouders.
Na het eten gaan we weer naar mij. Ik moet vrijdag weer werken.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:59

Fijne kerstdagen allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:00

Jullie ook hele fijne kerstdagen!! :)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:27

Fijne kerstdagen allemaal!! Wij hebben heel veel kados(stuk of 60) dus wordt leuk vanavond!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:29

Wauw dat is wel héél veel ja! :j

Mijn vrouwtje twijfelt over het accepteren van een huurwoning omdat ze dan minder overhoudt om mij te zien. Mijn gevoel zegt; "wacht een paar maanden en dan doen we het gelijk góed" maar mijn hoofd weet dat ze dit gewoon moet doen en dat is dus ook wat ik tegen haar ga zeggen.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:03

Allemaal een fijne kerst gehad?

Ik wacht op schiphol om te boarden.. Whoepieee

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:06

Hallo iedereen!!
Ja ik heb een leuke kerst gehad!! Jij ook??

Vandaag 3 jaartjes samen met mijn vriend!! :D Maar er volgen er nog veel meer!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:37

Gefeliciteerd! Ik hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:49

Veel plezier c.esther. Geniet ervan!

Gefeliciteerd! Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

Hier heerlijke kerst veeeel gegeten. Nu even chil modys Tot oudejaar

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:31

Niet echt! Hij is wezen skiën en ik moet gewoon werken in ons restaurant in de keuken en smiddags zijn we nog even met de gondel mee geweest met onze honden! Vinden die 2 ook echt heerlijk zo als je kunt zien!!
Afbeelding

En dadelijk nog lekker filmpje kijken! Achja 3 jaar is ook weer niet zo speciaal! Als we 5 jaar hebben gaan we echt wat doen hebben we al afgesproken! :D

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:04

Leuk c_esther, veel plezier! :D

Gefeliciteerd! Ziet er niet slecht uit op de foto, sneeuw en bergen :))

Ik vlieg morgen weer weg uit Amsterdam, 9 daagjes hier geweest en nu weer afscheid nemen van iedereen. Vooral het afscheid van m'n zusje viel me wel zwaar -O- Maar morgen wel op weg naar 't vriendje :) Zuid-Frankrijk dit keer, snowboarden *\o/* Ben blij dat ik z'n ouders al een keer ontmoet heb, hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:58

Killyenn :+: was fijn om je even te zien. Veel plezier bij het vriendje!

Vrouwtje is hier vandaag teruggegaan naar huis na drie heerlijke dagen. Viel ons allebei zwaar. Overmorgen ga ik daarheen en dan ook haar ouders ontmoeten.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 08:46

Jaaaa, leuk mens heb je te pakken hoor, bofkontje :))

Ben op schiphol, t is altijd zo lang wachten op vliegvelden :O

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:06

Hee dames!
Sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor! Heb niet alles gelezen, dus vergeef me als dit al eerder ter sprake is gekomen.
Zijn er bij jullie ook mensen van een 'normale' relatie naar een lange afstandsrelatie gegaan? Aangezien ik waarschijnlijk ga verhuizen naar Berlijn, en we dus van elkaar bijna dagelijks zien, naar elkaar bijna nooit meer zien zouden gaan, ben ik benieuwd hoe dat bij jullie heeft uitgepakt. Maak me er namelijk behoorlijk zorgen over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:51

Geen ervaring mee SwanHeart maar lijkt me zwaar. :(:)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:06

Ja wij hebben dat gedaan. Woonden 2 jaar samen en in augustus is hij verhuisd naar Londen. Zijn nu vijf jaar samen in totaal. Maar wij zien elkaar om het weekend. Hoezp is zoiets niet haalbaar voor jullie?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:35

Ik zal wel af en toe naar Nederland kunnen komen, maar hij is student, en moet het hebben van zijn weekendbaantje. Meestal is hij zaterdag en zondag dus aan het werk. Daarnaast verwacht ik niet buitengewoon goed te gaan verdienen, en ik weet niet of ik zomaar 200 euro per maand (uitgaande van 2 keer per maand) kan missen...
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is hoor, maar moeilijk wordt het wel. Helemaal als hij beide weekenddagen 8 uur werkt. Dan is het ook niet echt de moeite waard om langs te komen.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:39

Buhhh ik ben eigenlijk de hele kerst ziek geweest :') Verschrikkelijk. Ipv dat we naar mijn familie zouden gaan heeft hij voor me gezorgd en de hele dag alles voor me gedaan. Ik kon nieteens zelf naar de wc lopen zo bleh was ik.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:06

Oh wat een tegenvaller nachtlampje