Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:25

Das waar. Maar ben zelf van het ongeduldige type _O-

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:26

Ze willen gewoon niet dat je een trauma oploopt als ze contact met je zouden maken terwijl je er nog niet klaar voor bent.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:27

wat soms werkt is bijv. een foto of iets dierbaars van diegene onder je kussen en er goed over na denken als je gaat slapen ... soms word er in je droom contact gezocht omdat je dan 1 toegankelijker bent , 2 het minder eng is omdat je "droomd"

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:30

Aah oke. Das idd waar. Laatst heb ik ook echt een hele nare droom gehad. Was zo ontzettend raar en ben toen huilend wakker geschrokken. Heb ook elke maand bijna op de zelfde dag een droom over een tornado. Er gebeurd ongeveer hetzelfde maar elke keer op een andere plek.

Laast ook gedroomd over een schietpartij in Putten. Dag later hoorde ik dat er een schietpartij in Harderwijk was.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:32

Zijn dat geen visioenen Maureen i.p.v. Dromen?
Ik weet bijna zeker dat het Visioenen zijn!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:33

ik droom ook heel vaak over tornado's ...

en vroeger heb ik een droom gehad ... man die is me zo bij gebleven . ik zoek er nog steeds een verklaring voor ... het was niet zozeer eng maar meer indrukwekkend en bizar .
ik weet zeker dat er een (leer) doel achter zit/zat .

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:39

gohya schreef:

De tornado's bedoel je? of die schietpartij?
Ik ga slapen. Tot morgen. Misschien post ik zo nog wel wat uit bed haha

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:43

We spreken morgen wel verder,ik ga t.v. kijken.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:02

Ik zit al CI te kijken :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:04

gohya schreef:

Wanneer weet/bepaal je dan of het een droom of een visioen is?
Ik droom namelijk ook weleens ergens over waar ik vervolgens een paar dagen later over hoor.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:11

Dromen zijn vaak vaag en onduidelijk etc.
Een visioen is duidelijker en je krijgt er vaak dejavu van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:14

Oh dit topic zocht ik :D

In mijn huis is een man aan ouderdom overleden , ooit eens een gekke vlek (orb) op een foto gehad in de slaapkamer en voelt weleens of ik niet alleen met poezen ben. Echt heel raar sindskort schijnt er een ster door de witte muur heen , ooit was de muur paars toen gewit maar nu die ster die er staat sindskort is echt mega vaag :o , ben blij ergens mijn ei kwijt te raken :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:17

En je slot van de wc toch ook? :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:18

Ik raap graag eieren :+ kom maar op :P

Sorry .
Op zich wel een mooi verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:19

Ja het slot van de wc als ik er op zit , zit ook weleens zomaar op slot heel raar want doe hem nooit op slot..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:24

takkie_muis schreef:
Ja het slot van de wc als ik er op zit , zit ook weleens zomaar op slot heel raar want doe hem nooit op slot..

De geest van die overleden man is nog in het huis aanwezig.Hij kan of wil zijn huis niet verlaten,hij zal door iemand naar het licht geleid moeten worden.Ik heb hier in huis ook een overleden bewoner gehad.Ik heb hem zelf naar het licht geleid,dit ging [klinkt vreemd] via de t.v.

Een droom is vaag en je herinnert niet alles meer van een droom.Een visioen zie je echt voor je gebeuren,en je herninnert je álles nog.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:26

cherell0 schreef:
Dromen zijn vaak vaag en onduidelijk etc.
Een visioen is duidelijker en je krijgt er vaak dejavu van

Dat verschilt van de gave die je hebt.
Bij mijn gave zijn er B.v. verschillende gradaties.
Soms heb ik een terugkerend beeld, overdag of in een droom. Die begint heel vaag en wordt in de loop van de tijd steeds gedetailleerder.
Soms zie ik wazig maar krijg ik er wel een gevoel bij.
En soms zie ik alleen bepaalde details.

Ook is een visioen niet vaststaant.
Bij mij dan Tenminste.
Ik zie vaak gevolgen. Maar als iemand die voorkomt in het visioen in de loop van de tijd een andere keuze maakt dan komt het visioen niet uit. Ofwel, ik kan zien wat er kan gebeuren. Maar als het mensen betreft dan hebben die mensen hun toekomst nog altijd zelf in de hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:43

gohya schreef:
takkie_muis schreef:

De geest van die overleden man is nog in het huis aanwezig.Hij kan of wil zijn huis niet verlaten,hij zal door iemand naar het licht geleid moeten worden.Ik heb hier in huis ook een overleden bewoner gehad.Ik heb hem zelf naar het licht geleid,dit ging [klinkt vreemd] via de t.v.

Een droom is vaag en je herinnert niet alles meer van een droom.Een visioen zie je echt voor je gebeuren,en je herninnert je álles nog.

Hmm apart .. , ja hij is duidelijk nog hier de katten staren ook weleens zomaar ergens naar voor een minuutje of meer.. Toch voelt mijn moeder hem niet , terwijl zij heel gevoelig is ..

En dit is de ster:

Afbeelding

Gek toch %)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 07:22

Hm, daar moet je wel heel goed naar kijken. Ik moet het beeldscherm van mijn laptop helemaal naar achteren hellen zodat het beeld donkerder wordt. Dan is het een beetje zichtbaar, maar het is dat je het zegt.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:09

Ik zag hem wel gewoon zo :P , maar je moet het wel net weten denk ik ( kan ook door de foto komen )

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:14

Ik zie hem inderdaad ook zo...
Maar ik vraag me af of ik hem ook zo makkelijk zou zien zonder de cirkel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:15

Ik zie duidelijk een ster met 5 punten op die muur.

haflover3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 11:28

Ik lees ook al een tijdje mee. Vind het heel interessant. Alleen ik ben altijd bang voor negatieve geesten en bezeten raken er door. Heb hier een paar nare dromen over gehad in het verleden en was echt zo eng! Verder heb ik vaak wel 'voorspellende' dromen en heel vaak deja vu momenten echt heel apart. Ik heb een paar keer echt heel aparte dingen meegemaakt. Het eerste was dat ik aan t werk was. Ik moest afsluiten en ik werk met verstandelijk beperkten dit was de dagbesteding afdeling en was alleen. Was wat aan het opruimen en toen opeens hoorde ik allemaal gezang enzo dus ik helemaal naar voren lopen en was de radio aan op cd en dan nummer 4. En de radio zat achter slot en grendel vast..... Nou ik ben toen heel snel naar huis gegaan haha had geen zin om daar nog een minuut langer te blijven aangezien het ook heel afgelegen lag. En ik heb gehad dat mijn ouders op vakantie waren en ik alleen thuis en op het huis moest passen. Ik ben sowieso niet graag alleen thuis bij ons! Dus ik mijn vriend gevraagd of die bij me wou slapen. Volgende ochtend was het licht in de kamer van mijn ouders aan dat was al bizar maar het bizarste was dat die lamp kapot was dus die kon ook helemaal niet aan! Zelfs mij vriend vond het raar!

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:45

Op een of andere manier weet ik altijd dat het een droom is en ik droom, en niet echt. Best raar maar wel fijn eigenlijk, ik word er niet wakker van. Aller ergste is als ik in een leuke droom wakker gemaakt word en niet meer terug in slaap kom om m af te maken.
Verder deed m'n afstandsbediening een paar dagen geleden heel raar, hij werkte niet meer. Ik zette de tv aan (met afstandsbediening )en kon daarna geen knopjes meer gebruiken en m ook niet uit zetten. 5 min later kon ik m wel op dvd e.d. zetten verder niks. Dag erna deed ie het weer normaal en nu nog steeds. Het lag niet aan de batterijen trouwens.
Kent iemand de film ''the tunnel''? Staat op YT btw.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 16:23

takkie_muis schreef:
En dit is de ster:

[ Afbeelding ]

Gek toch %)

Dat is toch gewoon zo'n ster die je op je muur plakt en licht geeft in het donker..?