Het zonnetje schijnt Voor vanmidag staat er hier weer regen helaas.Vrijdag moeten we wel eindelijk een drogen dag krijgen
Het is hier droog en er schijnt een mager zonnetje, maar ik klaag niet hoor! Vanavond ook droog volgens de "planning" dus lekker rijden.
Toen ik op de wei was kwam de zon! toen ik eenmaal klaar was en naar huis ging,ging de zon ook weer weg.Nu ist weer grijs,maar wel droog.
Volgens mij ziet het er voor de komende dagen best aardig uit?Hogere temperaturen, af en toe en buitje en de zon?
Het word geweldig mooi weer aankomende dagen! zaterdag 20 graden,zon,wolken en droog.Heerlijk voetbal weer,en dat half Okt.
Bij mij zie ik toch echt geen 20 graden in de voorspellingenhttp://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... ag/4057864
Hier nog steeds droog. Ook nog wat mist met daarboven een deels blauwe lucht. Maar nog geen zon gezien
Knmi en buienradar zeggen ook geen 20 graden. Die zeggen 16 graden met regen.Dinsdag zeggen ze 19/20 graden.
gohya schreef:Moet je kijken bij het nieuws van RTL 4 op t.v. Weer online weet er niets van.Nou moet zeggen dat het bij mij meestal redelijk spot on is de laatste tijd, dus ik kijk daar steeds vaker
Was ik nog zo blij dat ik droog mijn laatste ritje naar het ziekenhuis kon doen en droog naar de winkel. Stap ik de winkel uit en het begint ineens te gieten
Vanmiddag best lekker weer geweest en alleen laatste stukje beetje spetteren. Toen ik thuis was begon het behoorlijk door te regenen.