hier vanaf eind oktober een beetje denk ik, maar daar heb je niks aan
In NL toch pas na de sint?
SavannahNx
Geplaatst: 09-08-17 18:10
kirri schreef:
hier vanaf eind oktober een beetje denk ik, maar daar heb je niks aan
In NL toch pas na de sint?
Ohnee hoor, liggen zo naast elkaar in het schap
gabyfedde
Geplaatst: 09-08-17 18:12
Pff winter, moet er nog even niet aan denken. Hier is de herfst al in aantocht en over een maand of 2 sneeuwt het weer. Enige voordeel: vanaf komende week kan ik weer op jacht naar het noorderlicht.
Hé poedersuiker. Ik kom vandaag weer terug uit Zweden na 2 maanden, en hier was de herfst al echt begonnen. Het vroor al 's nachts! En dan kom ik straks in [naam] aan en is het volop zomer...
skaay
Geplaatst: 23-08-17 10:34
Meliaforever schreef:
Weet iemand wanneer de kerst weer in de winkel ligt?
Het stormde gisteravond zo lekker... ik heb onder een lampje in het hoekje van de bank onder een dekentje een filmpje gekeken, met een theetje en een kat erbij. Wat wil je nog meer?
Gisteren had ik het koud... Bleek het 21 graden in huis te zijn ipv de 22.5 van de zomer Heb toch de CV nog maar niet aangedaan. Nu wel spontaan zin in warme choco en speculaasjes bij de kachel
Vandaag is het echt lekker stormachtig weer hier. Niemand op stal te bekennen heeerlijk. Winter op stal is ook zo heerlijk
MadelonSunny
Geplaatst: 06-09-17 16:57
Jaaaaa winter Maar eerst mag ook nog wel een lekkere koele herfst met stormen als ik lekker thuis in mijn huispak op de bank met vriendlief en hond en thee op de bank onder een deken film lig te kijken met de kaarsjes aan
@Resistance Ja marsepein
@SavannahNx Inderdaad weer winterkleren aan Leuke trui trouwens!