x_spekkie_x schreef:Marieke, als je mindert met de sinaasappelsap red jij het ook wel voor 25 euro per week![]()
haha idd. Maar vriendlief heeft volgens mij het idee dat het zal sterven aan vitamine gebrek als hij niet minimaal 1 glaasje per dag drinkt.

En hij mag ook niet meer 2 weken in de kreukels thuis zitten want hij heeft mijn precies gecalculeerde voorraad van 3 weken in 1 week opgedronken

8nnemiek: knap dat het je lukt! Wij eten wel heel veel groente en fruit, dan is 25 euro met zn 2en niet te doen. Vanaf het najaar tot het voorjaar heb ik overigens wel een spotgoedkoop adresje voor mn fruit. Haal het bij een boer die het als dumppartij voor zn vee krijgt. Kan je het voor een prikkie mee nemen. Soms is het niks en al te slecht, maar vaak nog prima fruit.
Miss_Blimm: dat werkt idd best goed. Had altijd het probleem dat het altijd veel sneller opging omdat er meer was. Dan was ik uiteindelijk nog steeds duur uit. Maar nu gaat dat prima. Alleen nu was mn vriend een beetje in de kreukels nadat zijn fiets heb vliegles had gegeven. En die houdt zich helaas wat minder goed aan mn opgeschreven week nummers.
Vandaag flink mn slag geslagen. Had 90 euro boodschappen en hoefde uiteindelijk maar 50 af te rekenen. Heerlijk al die 1+1 gratis. Heb me kunnen beheersen en alleen dingen gekocht die ik echt nodig heb, dus heb voor voorlopig weer een lekkere voorraad.