Ik heb een mailtje binnen gekregen met een kortingscode van zalando.
Ik bestel daar nooit. Misschien heeft iemand anders er wat aan.
Wel een paar maren. Code is t/m 22-11 te gebruiken, minimale bestelwaarde is 80 euro.
EDIT
alweer vergeven

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Musj schreef:ik heb een blender staan die wegens overcompleet niet meer gebruikt wordt.
Ik maakte er voornamelijk smoothies mee, voor het echte zware werk (keiharde dingen malen) is hij niet geschikt heb ik zelf ondervonden.
Iemand die ik er blij mee kan maken?
Hij is netjes afgewassen en dus klaar voor een tweede ronde![]()
Hij is ofwel op te halen in Hulsberg (zuid-Limburg, in de buurt van Maastricht/Heerlen) of wel op te sturen met verzendkosten voor de krijger
[ Afbeelding ]
Ash_ schreef:Aangeboden en moeten dit weekend weg:
2zits en 3zits bank. Kleur bruin. Materiaal Leer
In de 3zits bank zit een scheur in het leer. Is te maken voor een paar tientjes bij een leerlooier bijvoorbeeld.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8218_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5357_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6146_n.jpg
Ash_ schreef:Gratis af te halen. Wasmachine.
1 jaar geleden gekregen (2der hands) nooit gebruikt. Bij oude eigenaar dus wel.
Merk moet ik even nakijken.
Op te halen in rijswijk
Kitty1985 schreef:Voor mensen met kinderen die wel eens naar (drukke) evenementen gaan.
Polsbandjes(voor eenmalig gebruik) waar je telefoonnummer op kan schrijven, mocht het kind verdwalen/ vermist raken dan hebben ze altijd een telefoonnummer bij zich.
Kunnen tegen regen/vloeistof. soepele bandjes, maar erg sterk. Door kinderen vrijwel niet af te krijgen.
10 stuks per persoon.
[***] schreef:Opnieuw gratis op te halen regio Amsterdam;
Waterdichte 0 grams deken maat 185, grijs met roze, viessss aan de buitenkant, wel heel.
Blauwe zweetdeken met hals, klein gaatje op hals. Geen buiksingels. Maat 185
Set transportbeschermers van Harry Horse, zwart, maat Cob.
Voor en achter beschermers.
Gebruikt maar kunnen nog prima even mee.
Let op; echt alleen op te halen!
horsies5 schreef:Ik heb ook nog wat dingen te geef:
- Een orenmuts, roze met een groen randje, ik geloof dat het maat Full is - gereserveerd
- Stompe spoortjes in een kindermaat
- gewone beugels, het voetbed is aflopend - gereserveerd
- Verschillende bitten in verschillende maten en een tonglepelEen gewoon trensje in maat 13,5
Een pessoabitje en een stang in maat 11,5
En dan nog een stang en een gewoon trensje in kleine maten, ik heb het proberen te meten en ik denk dat het maat 9,5 en 10,5 is - stang gereserveerd
- Een witte singel, 95 cm
- Een zwarte singel maat 125
- Lichtblauw dressuurdekje, maat full - gereserveerd
- Dun blauw veelzijdigheidsdekje (heeft een wasbeurt nodig), maat Full - gereserveerd
Foto's heb ik ook, bij interesse kan ik die sturen
Tallie1979 schreef:Ik heb kortingsbonnen die ik niet ga gebruiken. Allemaal geldig tot 29 december.
korting op:
1x vaatwastabletten Dreft ( 3,00 korting )
1x stylingsproduct Vidal Sassoon ( 3,99 korting )
1x wasmiddel Lenor ( 2,00 korting )
2x scheermesjes Gilette ( man ) beiden 7,50 korting, niet gecombineerd te gebruiken op 1 set scheermessen, het is een actie voor verschillende soorten scheermesjes.
3x scheerapparaten Braun ( man ) ( 15,00 20,00 en 30,00 korting, niet gecombineerd te gebruiken op 1 apparaat, het is een actie voor verschillende soorten scheerapparten )
1x stylingsproduct Wella ( 2,50 korting )
1x Braun silkepil apparaat ( 20,00 korting )
1x Braun Satin Hair ( 15,00 korting )
1x wella flex stylingproduct ( 2,50 korting )
1x 10 euro korting bij aankoop van 2 geurtjes ( bijv mexx, bruno banani )
1x oil of olaz anti rimpelcreme ( 6,00 korting )
1x Oil of Olaz anti rimpelcreme total effects ( 10,00 korting )
1x Max factor lipstick of foundation ( 5,00 )
Te verzenden tegen kosten van een postzegel en bij voorkeur naar mensen die de kortingen echt goed kunnen gebruiken! Zijn in te leveren bij de meeste supermarkten en drogerijketens ( AH, BAS, trekpleister, Dirckx, kruidvat etc. ) En geven recht op directe kassakorting!