De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:01

Mijn schoon moeder weet na 11 jaar nog steeds níet wat mijn smaak is. Die koopt nu al 4 maanden de meest vreselijke kleertjes voor onze dochter. De laatste keer was een top punt. Ik vergat gewoon oh leuk te zeggen haha

MarlindeRooz

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:06

Misschien eerlijk zeggen? :') Dit is ook zonde.

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:15

Ik had ook ooit een stom kado gekregen van mijn vriendinnen, voor mijn 14e verjaardag.

Namelijk ooit had ik een portemonnee op straat gevonden, en die was van ene Emiel. Die zat dus toevallig bij mij op school, en toen ik zijn portemonnee terug gaf wilde hij als 'vindersloon' chocolade geven. Nou ben ik niet zo charismatisch, dus ik antwoorde heel verlegen en blozend ja. (Die chocolade heb ik overigens nooit gekregen :( )
Maar dus telkens als we Emiel tegenkwamen op bijv de gang zeiden mijn vriendinnen de hele tijd van: Hee kijk daar loopt je vriendje! En zulke dingen.

Maar mijn vriendinnen wisten ook dat ik heel erg fan ben van One Direction, met name Zayn <3

Hadden ze me dus voor mijn verjaardag een kaart gegeven met een neproos eraan vast geplakt, bespoten met mannendeodorant. De afzender was 'Zayn' dus ik vond het ontzettend leuk bedacht enzo, ik was er helemaal blij mee! Er stond in die kaart een hele lieve tekst in
het engels. Helemaal beneden in de kaart zat met plakband een heel klein envelopje. Ik maakte het envelopje open en daar zat een briefje in met de tekst:
Gefopt moppie! Ik ben het, je liefje Emiel! Kom je met nog een opzoeken? Ik ben te vinden in de jongensplee Xxx

Weeehh ik was echt niet meer blij :'(

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:17

Nou we liggen elkaar níet zo goed dus heb vriend al gezegd dat hij dat moet doen maar doet hij níet haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:17

__Nathalie__ schreef:
Nou we liggen elkaar níet zo goed dus heb vriend al gezegd dat hij dat moet doen maar doet hij níet haha

:') :') haha dat is dan wat minder.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:05

__Nathalie__ schreef:

Kun je inderdaad maar beter 'oo ehh enig, de kleur is ehm bijzonder en dar motiefje is ehm retro!' zeggen :')

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:16

Sleeper schreef:
Verjaardagskaart waarvan bleek dat er een velletje overheen geplakt was met daarop de felicitatie aan mij. Kaart was toen dik 10 jaar geleden aan de gevers (mijn opa en oma) verstuurd. En nee, ze waren toen nog niet zo oud dat ze niet zelf een kaartje konden kopen. En van dezelfde gevers een verjaardagskaart die te weinig gefrankeerd was (en ook toen waren ze nog goed bij de tijd) Ze hebben ook geen 10 kleinkinderen, ze waren gewoon zuinig.

Herkenbaar!! Ook al vaker gehad. Een keer van mijn oma en een keer van mijn tante. Familie is nogal zeikerig!!

Grappig topic!!

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 08:06

Ik weet ook nog goed dat ik een keer als sinterklaas suprise een zelfgemaakt stokpaard kreeg van een bamboe stok met een hoofd van karton, en in dat hoofd zaten dan de cadeautjes, en er zat een gedicht bij over Amerigo.
Ik was er heel erg blij mee, maar een jaar later kreeg een ander meisje van diezelfde persoon ook hetzelfde stokpaardje met hetzelfde gedicht... ;(

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:33

Hahaha, zo mooi he die verhalen.

Ik had voor de surprises een hondenhok en een hond gemaakt, onwijs mooi was hij!
En mijn surprise was een kartonnen doosje, zwart geverfd met 5 schelpen erop geplakt..
Het cadeautje was wel een leuk armbandje, maar de hele surprise viel me zwaar tegen, zeker omdat ik er wel veel tijd had ingestoken.

En kreeg van m'n ouders voor verjaardagen, sinterklaas en kerst vaak sokken, onderbroeken etc. Maar daarnaast kreeg ik gelukkig ook wel leuke cadeaus! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:46

Echt vreselijke cadeaus kan ik me niet herinneren! := Hoogstens dingen die ik iets vond tegen vallen :=

Ik weet nog wel van dat 2 vriendinnen een andere vriendin gaven voor de verjaardag.
Iets van 10 euro in allemaal 5 centen....

Zulke dingen vind ik ook zo NIET grappig :=

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:26

Ik vond het wel origineel gevonden, maar valt ook wel redelijk in de categorie 'vreselijk cadeau': ik heb eens van mijn vriendinnen de vraag gekregen wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben. Ik had geen flauw idee, dus ik zei; "doe maar geld."

Wat kreeg ik? Een ontzettend lelijke pot met stinkende potgrond, daarin drie l.ullige stekjes en zo'n kaartje dat je bij planten ziet om aan te geven wat het is. Mijn plant was de (zelfbedachte en goed gevonden) 'Pecunia Non Olet', oftewel 'geld stinkt niet'. Nou, ik hoef niet uit te leggen dat hier geen bloemetjesgeur af kwam :') .

In die pot zat voor dertig euro aan kleingeld (5, 10 en 20 cent munten), verspreid door de pot. Ik heb alles met huishoudhandschoenen uitgegraven, het een nacht in een bak sop laten weken en nog was de geur er niet af. De dag erna heb ik het gestort bij de bank, zullen ze daar erg blij mee zijn geweest vermoed ik zo :Y) .

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:34

Het meest walgelijke cadeau ooit is als vrouw zijnde badschuim en al die troep krijgen voor je verjaardag -O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:35

Yunaa schreef:
Het meest walgelijke cadeau ooit is als vrouw zijnde badschuim en al die troep krijgen voor je verjaardag -O-

Ben ik anders best blij mee hoor

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:41

Behalve als je geen bad hebt ^)

Wij hebben jaren geen bad gehad en toch kreeg ik badschuim. Flutcadeau ^)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:43

Als het kwaliteit is (lush, rituals, body shop), dan is het leuk en is er iig iets van moeite in gestoken. Maar fa en dove kan ik zelf ook halen, en dan heb ik tenminste iets dat ik lekker vind :+

Hier verder geen horrorverhalen over cadeau's, maar ik lees graag mee. Wat een topic _O-

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:45

Mijn vriend was ooit van plan mij een handtas voor mijn verjaardag te geven. Gelukkig had ik het op tijd onderschept. De tas die hij wilde kopen was namelijk totaal niet mijn smaak := dat soort persoonlijke dingen kun je vaak beter aan de ontvanger overlaten..

Body lotion enzo, parfum.. allemaal veel te persoonlijk kwa smaak enzo. Ik heb hier altijd voor een ruim jaar aan douchegelletjes enzo staan..

leestmeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:30

Als ik al geurtjes geef wil ik zeker weten dat de ontvanger er blij mee is. Zo weet ik van bepaalde vrienden welk geurtje ze lekker vinden.
(Ooit eens heel subtiel over gehad en ik onthou dat soort dingen)
En kan ik ze daarmee verrassen omdat zij het alweer vergeten zijn.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:35

leestmee schreef:
Als ik al geurtjes geef wil ik zeker weten dat de ontvanger er blij mee is. Zo weet ik van bepaalde vrienden welk geurtje ze lekker vinden.
(Ooit eens heel subtiel over gehad en ik onthou dat soort dingen)
En kan ik ze daarmee verrassen omdat zij het alweer vergeten zijn.

Ja als ik van iemand 100% zeker ben dat ik diegene daar gelukkig mee maak doe ik het ook.
Maar dan moet iemand duidelijk te kennen hebben gegeven dat ze dat een ontzettend lekker luchtje vinden. Als ik het bij iemand alleen in huis zie staan doe ik het niet eens. Want ik heb hier ook genoeg "krijgertjes" staan die ik alleen op doe als ik naar mijn paard ga en daarna onder de douche stap. Puur omdat ik niet wil stinken (niet erger dan het luchtje) maar ook niet mijn goede luchtjes op wil doen naar stal.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:45

Ben bijna jarig.
Mijn vriend is een soort van niet goed in cadeautjes,niet zo noemenswaardig slecht dat het hier genoemd kan worden. Maar toch.

Hij doet heel hard zijn best, maar het os hem gewoon net niet, idee is goed alleen de uitvoering minder.

Heb een keer een flesje Chanel no1. Gekregen. Ik ruiken, dacht bekend geurtje.. Had zijn ex hem ook altijd, er staat nog altijd na 5 jaar een half flesje in het kastje in dr badkamer van haar. Met een dikke lading stof erop!

Een ring, die ik bijna als armband kon omdoen.

Een keer een LV sjaal, was ik echt vet blij mee! Heb iets met sjaals, die sjaal zo'n mooie stof echt kwaliteit. Vriend's sjaal was kapot gegaan, deed hij die bruine LV sjaal om, hij vond hem ook wel lekker zitten. Heb hem dus niet meer terug gehad. -O-

Voor mijn zoontje verzint hij echt altijd, de mooiste cadeautjes. Als ik denk een goed te hebben komt hij met een veel beter plan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 11:51

Als ik een geurtje wil hebben, geef ik duidelijk door welk geurtje :') of die ene vriendin moet het geven, want ze weet wat ik lekker vind :j die durf ik zonder verzoek iets te laten uitzoeken hahah

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:20

Zo heb ik ooit voor mij 16-17e (?) verjaardag een cadeaubon voor een tatoeage gekregen van kennissen. Ik was zo overdonderd dat er nog wel dank je wel uit mijn mond is gekomen maar dat mijn hersenen op dat moment echt overuren maakte om het te proberen te begrijpen. Ik wilde echt ABSOLUUT geen tatoeage....haha. Ik was toen echt veel te verlegen om er iets van te zeggen (al denk ik dat ik dat nu ook nog zou hebben), dus heb gewoon bedankt voor mijn cadeau.

Maar schijnbaar had ik ooit gezegd tegen mijn moeder dat ik iets wel een mooie tatoeage vond (Ehhh, dat ik iets mooi vind, wil nog niet zeggen dat ik het ook wil hebben). Waarop zij tegen die kennissen had gezegd dat ik vast wel een tatoeage wilde.
Echt ontzettend lief bedoelt, en ik heb ook echt netjes dank je wel gezegd....Tatoeage bon is in de kast verdwenen (was ook echt iets van 25 euro ofzo, dus best nog wel een bedrag). Gelukkig wilde mijn zusje een paar jaar later een tatoeage en heeft ze de bon gebruikt, zo is hij toch nog goed terecht gekomen.

God, ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als toen! Vond het echt heel erg vervelend...

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:23

Hahaha tatoeage op die leeftijd ook, achja uiteindelijk heb je m wel kunnen vergeven aan iemand die er wel wat aan had :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:30

Ik kan ook goed 18 of 19 geweest zijn hoor ....maar volgens mij was ik 17. Was wel echt lief bedoelt, ook van mijn moeder. Alleen toen voelde ik me echt bijna ondankbaar :S
Terwijl ik dat helemaal niet zo bedoelde

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:00

Veel hardop-lach-momentjes gehad om jullie cadeau's!

Ik kreeg voor mijn 11e verjaardag een setje ondergoed van mijn tante. Een onderbroek en zo'n kort topje.

Ik dacht dat het een bikini was, trok het aan en liet het de hele familie zien die in de tuin zat :')

Van mijn ex-schoonloeder een riem van de kruidvat inclusief prijsje. Het was een houtje touwtje verhaal met gekleurde stenen. En mijn ex maar zeggen dat ik ondankbaar was om hem nooit te dragen -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:01

Die riem. _O- _O- Wat erg.