tita schreef:In dit geval Love_Western waar kan ik solliciteren ik hoef alleen maar beetje te mailen
Je ziet hoe hypocriet Dees-Daan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?
Euh, helemaal in de kern, ja.
Huertecilla schreef:love_western schreef:En het is lachwekkend werk om te doen.
Je realiseerd je wel dat het bv. jouw Bokt collegas zijn die deze trieste situatie veroorzaken?
love_western schreef:Doe ik het niet, dan doet het een ander wel.
tita schreef:Nou HC ik ga op mijn gemak es doorlezen wat is het hypocriet aan.
Niet elke vent wil ook perse een vrouw in bed, sommige hebben genoeg aan virtueel vreemdgaan
Huertecilla schreef:tita schreef:Nou HC ik ga op mijn gemak es doorlezen wat is het hypocriet aan.
Niet elke vent wil ook perse een vrouw in bed, sommige hebben genoeg aan virtueel vreemdgaan
Virtueel vreemgaan inderdaad. Dat dan schouderophalend faciliteren is...![]()
Een sexlijn is niet anders dan de vreemdgaan-site.
De spelers ook niet.
love_western schreef:Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.
Huertecilla schreef:love_western schreef:Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.
Hoe origineel. Dat opperen prostituees ook.
Je voorziet ook in een sociale behoefte en bent eigenelijk een sociaal werker voor de mannen van de vrouwen om je heen en dus eigenlijk voor de relatie-stabiliteit van die vrouwen.
Net als die prostituees.
Ik zie het als hetzelfde en niet als negatief overigens.
Wel de hypocriete rotsmoezen erover.
Protitutie, telefoonsex, overspel-site is dezelfde pot nat ter compensering van frustratie.
ENORME business dus een fors structureel relatieprobleem. Uitgezonderd de relaties van Bokt(st)ers uiteraard
love_western schreef:Sorry maar tussen een beetje type werk en met de benen wijd gaan, vind ik nogal een behoorlijk verschil. Dus vergelijk mij niet met een prutsmuts.
Citaat:Prostitutie, of hoererij, is het zich tegen betaling beschikbaar stellen voor seksuele handelingen.
Huertecilla schreef:Hoe groot die markt is wordt bewezen door hoofdstroom advertenties.
Ontkennen is struisvogel-politiek dames.
Als jullie beweren dat het voor jullie niet van toepassing is zie ík dat als voorbeeld van wat Elektra terecht opmerkt.
chevax schreef:Ik heb een aantal posts verwijderd. Het blijkt moeilijk te zijn om niet op de persoon te spelen, maar toch wil ik nog even benadrukken dat sneren naar andere Bokkers niet is toegestaan. Graag rekening mee houden.
Huertecilla schreef:Met sex is het allemaal gelukkig veel makkelijker; de behoéfte is biologisch, hoe ermee om te gaan slechts cultureel bepaalde opvatting
Mindim schreef:Je bent 19 dus dan vraag ik me af in hoeverre van ervaring in relaties kunt spreken, om daar dan ook een uitspraak over te doen. Het is niet altijd zwart-wit. Als het voor hun werkt, wie ben jij dan om daar over te oordelen.