Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:14

tita schreef:
In dit geval Love_Western waar kan ik solliciteren ik hoef alleen maar beetje te mailen :D

Je ziet hoe hypocriet Dees-Daan?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:22

Huertecilla schreef:
Electra63 schreef:
De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?

Euh, helemaal in de kern, ja.

Je bent je er, neem ik aan, van bewust dat mannen en vrouwen niet identiek zijn op de geslachtsdelen na? Ik voel me vaak prettiger in een groep jongens dan in een groep meiden. En da's niet omdat ik stiekem verlang naar een bepaalde groepsactiviteit in bed, maar gewoon omdat ik me daar beter tussen voel qua gespreksonderwerpen en zo. Stoerdere vrouwen zijn ook prima :D maar ik hoef geen eindeloos gezeur over make-up en mannen en dat Love Actually zo'n leuke film is. Andersom ken ik ook jongens die zich beter voelen in een groep meiden dan met alleen jongens om zich heen. Ik vind dat je het wezen vrouw dan ook tekort doet door te zeggen dat sex de enige toegevoegde waarde is die ze te bieden heeft. Dat jij de rest wellicht niet kan waarderen, of niet beschouwt als positief, maakt niet dat het niet bestaat. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:25

Huertecilla schreef:
tita schreef:
In dit geval Love_Western waar kan ik solliciteren ik hoef alleen maar beetje te mailen :D

Je ziet hoe hypocriet Dees-[naam]?

Wat is daar hypocriet aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:26

Huertecilla schreef:
love_western schreef:
En het is lachwekkend werk om te doen.

Je realiseerd je wel dat het bv. jouw Bokt collegas zijn die deze trieste situatie veroorzaken?

Sorry maar dit is een openbaar forum, dus heb hier geen bokt collega's. Maar er zijn meer bokkers die dit werk doen.

En eigenlijk interesseert het mij weinig wat andere ervan vinden. Ik kan tenminste elke maand fatsoenlijk rondkomen, kan sparen. En ik werk tenminste. En het is makkelijk te combineren, want kan zelf bepalen wanneer ik het doe.

tita

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 12:01

Nou HC ik ga op mijn gemak es doorlezen wat is het hypocriet aan.

Niet elke vent wil ook perse een vrouw in bed, sommige hebben genoeg aan virtueel vreemdgaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 12:14

Nouja het maakt mij weinig uit waarom die mannen daarop zitten. Ik verdien mijn geld er mee. Doe ik het niet, dan doet het een ander wel.

En het is in goed overleg gegaan met mijn vriend. Anders had ik het ook niet gedaan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:54

love_western schreef:
Doe ik het niet, dan doet het een ander wel.

Interessante ethiek.

Verder heb ik ´Bokt-collegas´ niet helder genoeg geschreven blijkbaar. Ik bedoelde de vrouwen op Bokt met hek om hun man.
De strikte opvattingen over monogamie creeëren jouw brood.

Dat jij het lachwekkend vindt en blij ben dat jij geen sex met die mannen hoeft te hebben is imo naïef en arrogant: Het zijn de mannen van de vrouwen om je heen en het is triest dat ze zó gefrustreerd zijn door die vrouwen. Te meer daar een hoog % van die vrouwen vreemd gaat en/of geld aan de sexfrustrateie verdient/verdiend heeft.

Vrije sex zou jouw werk en alle andere vrouwexploiterende varianten van sexindustrie in rook doen omgaan.
Overspel zou inherent niet bestaan en ook geen reden voor scheiden zijn-
Zou ook sex als machtsmiddel uit de wereld helpen.
Zou de overspel-site en reclame daarvoor niet bestaan :)*
En DAT brengt ons naar het onderwerp terug:

Het onderwerp is hoofdstroom-reclame voor een overspel-site.
Daar is DUS blijkbaar een GROTE behoefte aan bij mannen EN vrouwen.
Een behoefte die voortvoeit uit een frustratie.
Vindt daarvan wat je wil. Het IS zo.

Ik vind het niet acceptabel dat structureel door een HEEL grote groep voor geluk/bevrediging bedrog gepleegd MOET worden, dus ben ik niet getrouwd en is de vrouw waar ik van hou en waarmee ik een duurzame relatie heb geheel vrij.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:59

tita schreef:

Niet elke vent wil ook perse een vrouw in bed, sommige hebben genoeg aan virtueel vreemdgaan

Virtueel vreemgaan inderdaad. Dat dan schouderophalend faciliteren is... :)*

Een sexlijn is niet anders dan de vreemdgaan-site.
De spelers ook niet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:01

Er is verschil tussen beetje mailen en IRL afspreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:04

tita schreef:
Er is verschil tussen beetje mailen en IRL afspreken

Er mag niet eens afgesproken worden :+

Maar goed als die mannen beter lezen, dan kunnen ze gewoon lezen dat het fictieve profielen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:06

Huertecilla schreef:
tita schreef:

Virtueel vreemgaan inderdaad. Dat dan schouderophalend faciliteren is... :)*

Een sexlijn is niet anders dan de vreemdgaan-site.
De spelers ook niet.

Ik ga zeer zeker niet vreemd, heb genoeg aan mijn vriend. Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen. En ik ben zeker niet naïef of arrogant _O- Je hebt mij iig aan het lachen gemaakt met deze opmerking.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:55

love_western schreef:
Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.

Hoe origineel. Dat opperen prostituees ook.

Je voorziet ook in een sociale behoefte en bent eigenelijk een sociaal werker voor de mannen van de vrouwen om je heen en dus eigenlijk voor de relatie-stabiliteit van die vrouwen.
Net als die prostituees.

Ik zie het als hetzelfde en niet als negatief overigens.
Wel de hypocriete rotsmoezen erover.

Protitutie, telefoonsex, overspel-site is dezelfde pot nat ter compensering van frustratie.
ENORME business dus een fors structureel relatieprobleem. Uitgezonderd de relaties van Bokt(st)ers uiteraard :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:58

Huertecilla schreef:
love_western schreef:
Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.

Hoe origineel. Dat opperen prostituees ook.

Je voorziet ook in een sociale behoefte en bent eigenelijk een sociaal werker voor de mannen van de vrouwen om je heen en dus eigenlijk voor de relatie-stabiliteit van die vrouwen.
Net als die prostituees.

Ik zie het als hetzelfde en niet als negatief overigens.
Wel de hypocriete rotsmoezen erover.

Protitutie, telefoonsex, overspel-site is dezelfde pot nat ter compensering van frustratie.
ENORME business dus een fors structureel relatieprobleem. Uitgezonderd de relaties van Bokt(st)ers uiteraard :D

Sorry maar tussen een beetje type werk en met de benen wijd gaan, vind ik nogal een behoorlijk verschil. Dus vergelijk mij niet met een prutsmuts.

En volgens mij worden er genoeg relatie problemen besproken hier op bokt. Dus dat laatste is niet waar. Vind je nu behoorlijk denigrerend doen tegen over mede bokkers.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:50

love_western schreef:
Sorry maar tussen een beetje type werk en met de benen wijd gaan, vind ik nogal een behoorlijk verschil. Dus vergelijk mij niet met een prutsmuts.

Inhoudelijk ja, wat de functie betreft niet.
Dat jij dat zo niet ziet is in jouw belang.

Ik heb een vrouw ontmoet die zichzelf ervan overtuigd had dat sex met condoom geen overspel is.
Dat is een interessante gedachte welke ik niet deel, doch haar redenering was dat het net als via de telefoon is en ze hééft een punt.

Maar goed, alle persoonlijk venijn hier ten spijt IS er een zo´n GROTE behoefte aan een overspel-site dat er hoofdstroom-reclame voor kan worden gemaakt.
Dat is dus blijkbaar zo breeed dat het ook bij Bokt(st)ers MOET spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 16:37

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:06

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal posts verwijderd. Het blijkt moeilijk te zijn om niet op de persoon te spelen, maar toch wil ik nog even benadrukken dat sneren naar andere Bokkers niet is toegestaan. Graag rekening mee houden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 17:26

Huertecilla schreef:
Hoe groot die markt is wordt bewezen door hoofdstroom advertenties.
Ontkennen is struisvogel-politiek dames.
Als jullie beweren dat het voor jullie niet van toepassing is zie ík dat als voorbeeld van wat Elektra terecht opmerkt.

Maar we zijn vreselijk ruimdenkend daar op de Spaanse berg :')

Maar je moet maar als voorbeeld zien wat jij wilt - mijn echtgenoot en ik kunnen daar gewoon open over praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:45

chevax schreef:
Ik heb een aantal posts verwijderd. Het blijkt moeilijk te zijn om niet op de persoon te spelen, maar toch wil ik nog even benadrukken dat sneren naar andere Bokkers niet is toegestaan. Graag rekening mee houden.

Wat is dit voor onzin? Mag mij wel voor prutsmuts uitmaken. En respecteert andere zijn meningen niet. Praat over wat hij met zijn vrouwen doet. Maar als iemand anders een topic opent over seks word het gesloten omdat er kinderen meelezen. Echt trek dan 1 rechte lijn...

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:56

Ik ben de moderator die de berichten heeft verwijderd. Wanneer er wordt gescholden, dan is een grens bereikt en wordt er ingegrepen. De makkelijkste weg is roepen over handen boven hoofden, de eerlijkste manier is toegeven dat schelden niet de bedoeling is.

Wat ook niet de bedoeling is om dit topic nu over te nemen met een nieuwe discussie. Dus graag on topic en zonder persoonlijke aanvallen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:14

Moderatoropmerking:
Dit topic is weer open. Ik heb een boel post verwijderd; niet omdat er vanuit het team geen antwoord op vragen wordt gegeven of we niet willen ingaan op (gefundeerde) kritiek, maar omdat dit daar niet het topic voor is. Ik wil iedereen vragen om hier bij het onderwerp te blijven. Alvast bedankt voor de medewerking.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:24

Huertecilla schreef:
Met sex is het allemaal gelukkig veel makkelijker; de behoéfte is biologisch, hoe ermee om te gaan slechts cultureel bepaalde opvatting _/-\o_

Voor de simpele geest is het inderdaad zo eenvoudig. :+

Wat namelijk ten grondslag ligt aan die biologische behoefte en het geen wat daarna erop volgt maakt het zo gecompliceerd.
De stoffen die voor en na de daad vrijkomen in de hersenen maken namelijk of er een hechtingsproces opgang komt en hoe de emotionele processen vanaf dan gaan verlopen.

Oxytocine(o.a) kan namelijk voor een of meerdere partijen stevig roet in het eten gooien. En dit stofje komt onder andere vrij in je hersenen tijdens de liefdesdaad.

Even voor de goede orde.... Ik heb er overigens niets tegen een open relatie... hoe men het leven wenst te leven moet je helemaal zelf weten. Ieder vogeltje zingt tenslotte hoe het gebekt is.

Het (serieel) monogaam zijn is overigens niet lauter cultureel en religieus gebonden. Het heeft een evolutionair voordeel gehad....van daar dat het een cultureel/religieus dingetje is geworden.

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:34

Mindim schreef:
Je bent 19 dus dan vraag ik me af in hoeverre van ervaring in relaties kunt spreken, om daar dan ook een uitspraak over te doen. Het is niet altijd zwart-wit. Als het voor hun werkt, wie ben jij dan om daar over te oordelen.

Ik denk dat genoeg ervaring heb met relaties. Jij oordeelt nu toch ook over mij terwijl je mij niet kent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:13

Tja, het wordt aangeboden en er is een platform voor.
Ook ik heb dit werk korte tijd gedaan. Beviel me niet, voor mij voelde het niet okee maar als iemand anders dat wel wilt doen, prima toch? Heeft niks met prostitutie te maken in mijn optiek. De mannen die er kwamen hadden ook verschillende redenen. Een aantal zaten in een slecht huwelijk. Of hun vrouw was ziek, wilde geen seks, wat dan ook...

Persoonlijk snap ik het niet. Als je tegen zoiets aanloopt, praat er dan over en zoek samen naar een oplossing. Die kan liggen in buiten de deur eten, maar hoe dan ook moet je er op dat moment samen de verantwoordelijkheid voor nemen.

Overigens heb ik ook een open relatie gehad. Vond ik op dat moment prima, ik had nog heel wat te ontdekken, maar tegelijk maakte het me enorm onzeker.

Nu dus ook heel blij in mijn monogame relatie waar problemen bespreekbaar zijn en boven alles een enorm 'samen'gevoel heerst.

Laat iedereen elkaar gewoon in zijn waarde laten :)

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:55

Ik werk hier ook bij. 30 pagina's vol met discussie om een site waar alleen maar nep vrouwen op staan.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:59

Het gaat niet om de vrouwen :') maar om de gore keus van de vreemdgaande mannen.