Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), maar vergeet niet dat het voor veel anderen ook toch ook om socializen gaat. Als ik kijk naar de mensen waar wij vaak mee afspreken, dan is de insteek vaak dat we zin hebben om te dansen, maar ook zin hebben in een drankje en lekker bijkletsen. Dan kan je zeggen "Pech voor de heren die het te intimiderend vinden als ik ze vraag, da's dan toch echt hun probleem", maar misschien denken de heren exact hetzelfde "dikke pech voor de dames waar ik nu niet mee wil dansen, dat is niet mijn probleem".

En ja, dat is uiteindelijk gewoon míjn probleem... daar hoeft zo'n man ook niet mee te zitten. Maar ik hoef het ook niet leuk te vinden
) ik probeer vaak wel eerst bij iemand in de buurt te gaan staan, blik te vangen of idd als het lukt toch iets van een opmerking ofzo te maken. Of opletten of mensen zelf al 'zoekend' rond staan te kijken, vaak als je de blink vangt van iemand die al 'zoekende' is vragen ze je wel. Maar door 'af te wachten' of 'voorzichtig' te doen ben je heel vaak ook al snel te laat want dan hebben ze al iemand anders gevraagd. 't Blijft een lastig kat en muis spel

dan kom je straks maar gewoon terug als je echt interesse hebt om te dansen met mij haha (maar ik ben dan ook zo dat ik dat met een flinke dosis vette smile en grapjes ook gewoon tegen ze zeg...)

Er is 1 man die we vaak tegen komen op party's die je echt tegen zich aan trekt en met veel kracht vast houdt, nare man om mee te dansen, ook met salsa trouwens, daar heb ik idd al es nee tegen gezegd en die proberen we als we'm zien ook echt te ontlopen.
)
*
Als iemand zich vervolgens niet netjes op de dansvloer gedraagt, kan je altijd je grens aangeven en anders alsnog stoppen. Mijn leraar zegt dan: en geeft zo'n figuur even door, dan zetten we hem buiten. Hij wil dat iedereen zich op zijn gemak voelt op zijn feesten.
)
Heb dat ook weleens gehad... zo trots als een pauw 
) dus dips enzo zijn no problemo 
Grote brede vent = fijn
, dat kan ik van mijn danspartner helaas niet zeggen. Hij is kráp net zo groot als ik (op hakken ben ik net wat langer denk ik) en hoewel hij er best goed uit ziet is hij ook geen 'sportschool-homo'
Dippen gaat 'm met hem niet worden ben ik bang, maar goed, daar gaan we in die 3 uurtjes les ook niet aan toe komen denk ik maarzo

Positief! Erg gaaf trouwens, dat rueda, lijkt me. Ook die ladystyling lijkt me enorm gaaf.
) tijdens 't vrijdansen.
), 't is de 'hupsige' muziek en manier van dansen die het colombiaans maakt zeg maar http://youtu.be/HoViId2LHl8
Ik zie soms dingen op party's waarbij ik dan denk 'meid, maak eerst je passen es netjes af voor je met je armen gaat lopen zwaaien en je vent de bril van z'n neus slaat (als'ie geluk heeft. Heeft 'ie pech dan gaat'ie met een tand door z'n lip of gekneusde neus naar huis
)
Maar hij wat dingen uitgelegd, 'die lijn loslaten' en toen ging het goed.
Was ook geen probleem, de helft van de vrouwen deed het mee, de rest kwam vanzelf wel een keer. Bij Salsa 3 kwam het ineens ook in de figuren voor dus toen moest ik wel