hoi schreef:Kunnen bisexuele mensen wel een vaste relatie aangaan?
Wat is dat nou voor een vooroordeel? Ik ken meerdere biseksuele mensen (ik ben zelf overigens hetero), en meerdere met een vaste relatie, eentje al 14 jaar
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paardje1005 schreef:Waarom moet je lachen als iemand anders je kietelt, en je niet lacht als je je zelf kietelt.
vuurneon schreef:Doanique schreef:Zeemeerminnen zijn 'ontstaan' door de verbeelding van dronken/uitgeputte zeelieden, die dachten een schaduw te zien oid. die op een mens leek. Meestal waren het achteraf zeekoeien.
Ik zou een hele foute opmerking kunnen maken over mijn buurvrouw op het strand maar zeg niets
vuurneon schreef:Doanique schreef:Zeemeerminnen zijn 'ontstaan' door de verbeelding van dronken/uitgeputte zeelieden, die dachten een schaduw te zien oid. die op een mens leek. Meestal waren het achteraf zeekoeien.
Ik zou een hele foute opmerking kunnen maken over mijn buurvrouw op het strand maar zeg niets
vuurneon schreef:Waarom staat er een houdbaarheidsdatum op zout? Wij gebruiken rustig zout dat miljoenen jaren oud is, dan zouden die paar jaar extra vast niet veel uitmaken

vuurneon schreef:Waarom staat er een houdbaarheidsdatum op zout? Wij gebruiken rustig zout dat miljoenen jaren oud is, dan zouden die paar jaar extra vast niet veel uitmaken
vuurneon schreef:XMandylover schreef:Doordat het is ontstaan
En wie zegt dat wij niet als een soort Truman show leven waarin alles voor ons is gemaakt en wij als vermaak dienen?
phormicola schreef:Jij hoort je stem anders, omdat je je eigen stem van buiten en van binnen hoort. Dus ook door de klankkast in je schedel en oren. Een ander hoort alleen je stem van buiten
Ketaki schreef:soms zou ik best wel eens willen weten wat ik hier op deze aarde doe.
en waarom ik zo'n gigantische zelfhaat heb![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb dus een gigantische hekel aan mezelf, zou het liefst van de aarde willen verdwijnen