Nee!! mijn pa op de IC... Update, helaas overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:11

Volgens mij ben jij degene die niet goed leest...

Overigens is ongeval of dood door schuld ook nog wel een dingetje. Ik ben het wat dat betreft met Kentaro eens, maar ik denk niet dat degene daar ook voor veroordeeld is. daar hangt namelijk een andere strafmaat aan, één die nog wel wat hoger uitvalt ook.

pipo

Re: Nee!! mijn pa op de IC... Update, helaas overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:34

Triest dat hij er zo vanaf komt. Aan de andere kant is de knul 19 en dus niet geheel volwassen. (wel voor de voordelen, niet voor de nadelen)
Het spijt hebben of het mee moeten leven.. Ik heb mijn twijfels erover. een naaste van mij heeft een meisje invalide gereden. Maar is er eigenlijk niet eens van onder de indruk.Sameloop van omstandigheden enzo.. Dat steekt mij en maakt dat t een bekende blijft en geen vriend.
Ik wens je sterkte met het verwerken. Hopelijk heeft de dader wel genoeg "ballen" in zn lijf om te beseffen wat ie heeft gedaan. De rest... vergeet t en denk alleen met liefde aan je vader. Niet met pijn, haat, verdriet of zo. Gewoon aan hem zoals hij was en wat hij deed!

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:23

Jeetje.. Wat een verhaal :(
Ik wens jou en je broer héel veel sterkte, en gecondoleerd.. Dit had niet mogen gebeuren! :(:)