Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Kun je daar TNT niet op aanspreken dan , NoTrouble ?
Je hebt nu dankzij die mevrouw toch bewijs dat het op het verkeerde adres is afgeleverd ?
Ik denk dat je TNT best kunt vragen hun fout te herstellen, toch ?
Kitty1985 schreef:![]()
mijn humeur is meteen een stuk beter hahaha
even mijn hart luchten over iemand die niet meeleest....en dan ben ik onbeschoft whahaha
Jongens het beste ermee. Ga wel op zoek naar een topic waar ze niet zulke tere zieltjes hebben.
little_birdy schreef:nikolletje schreef:Ben bezig om mijn Bianca serie compleet te krijgen, moet er nog een heleboel dus heb nog wel even te gaan
als ik tijd heb morgen ga ik even op zolder hier zoeken
heb nog een hele verzameling bianca boekjes liggen
pb mij maar even welke je zoekt !
ElizeVdS schreef:Ik had gisteren wel weer iets aandoenlijks: heb een jurk te koop: of ze daar een bh onder aan zou passen.. Ja ik had er een strapless onder, dat gaat prima. Oh, ja die heeft ze niet, of het onder een halter-bh zou passen.. Dat durf ik niet te zeggen, is afhankelijk van de bh.. Ze gaat er nu over nadenken. Ik merk het wel
NoTrouble schreef:Shirley schreef:Kun je daar TNT niet op aanspreken dan , NoTrouble ?
Je hebt nu dankzij die mevrouw toch bewijs dat het op het verkeerde adres is afgeleverd ?
Ik denk dat je TNT best kunt vragen hun fout te herstellen, toch ?
Ja dat klopt maar dat gaat een heel gedoe worden want TNT wil in eerste instantie totaal geen medewerking verlenen. In je recht staan, is iets anders dan het ook krijgen helaas. En ik vind het sneu als mevrouw nu moet gaan zitten wachten tot ik klaar ben met het getouw-trek met TNT..
Birte: Dat hoop ik voor je inderdaad.. Of het pakket is gewoon leegIk ga maar eens een aangetekende brief naar ze sturen. Baad het niet dan schaadt het niet immers..
HTM: Helaas heb ik dat adres niet nee..