Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:41

Nee die zie je inderdaad meestal niet schelden. Ik heb ook iets heel kn*lligs meegemaakt. Een mevrouw die een rijbroek had gekocht had mij gezegd deze niet te hebben ontvangen. Ik wist toen niet of ik dat moest geloven omdat er op de T&T stond dat het pakket afgeleverd was op het opgegeven adres. Nouja een tijdje stil geweest, tot ik dus een mail van iemand kreeg die het pakket had ontvangen maar dus niet had moeten ontvangen. Erg fijn dat deze persoon zo eerlijk is geweest dit te melden. Dus ik voorgesteld diegene de verzendkosten over te maken en of zij het dan kon verzenden naar het juiste adres. Dat was prima, maar heb daarna niets meer gehoord.

Opzich niet zo erg maar nu zit die mevrouw die het van mij had gekocht al wel twee weken te wachten inmiddels op het pakket. TNT wil er niks mee te maken hebben, ondanks dat het echt hun fout is want ook bij de T&T was het juiste adres te zien. Maargoed daar heeft die mevrouw niets aan. Ze wacht nog steeds geduldig af maar ik vind het zo kn*llig voor haar dat ik haar net een mail gestuurd heb, of ik haar misschien blij kan maken met een andere broek in dezelfde maat, of dat ze liever haar geld terug wil. Ik vraag me af namelijk of de broek ooit nog bij haar gaat aankomen. Ik denk van niet. Dit loopt nu al een geruime tijd namelijk.

Ik hoop dat ik haar zo voldoende tegemoet probeer te komen want ik vind het echt kn*llig. Ik ga natuurlijk nog eea uitvechten met TNT, maar daar wil ik haar niet op laten wachten. Mocht ik de broek waar het om gaat ooit nog terugzien dan kan ze die alsnog overnemen natuurlijk.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:49

Kun je daar TNT niet op aanspreken dan , NoTrouble ?
Je hebt nu dankzij die mevrouw toch bewijs dat het op het verkeerde adres is afgeleverd ?

Ik denk dat je TNT best kunt vragen hun fout te herstellen, toch ?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:53

geweldig he die PostNL, heb inmiddels ook een melding op Radar gepost, de klantenservice leest daar ook mee, ben benieuwd

er lijkt trouwens in mijn pakket wel beweging in te zitten, het gewicht van het pakket is weer aangepast (100 gram lichter, en hij zit vol met bitten dus ga er vanuit dat de weegschaal gewoon anders afgesteld is want een bit van 100 gram heb ik nog niet meegemaakt)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:53

Zo, liep ik even achter... (pagina 2 :o )

@ NoTrouble Ik denk dat je van TNT niks gaat zien, en al helemaal niet als het niet verzekerd verzonden is.
Heb je wel het adres van de persoon waar het pakket afgeleverd is?

Misschien een bokker die er in de buurt woont, en even langs wil gaan.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:54

Shirley schreef:
Je hebt nu dankzij die mevrouw toch bewijs dat het op het verkeerde adres is afgeleverd ?

Ja dat klopt maar dat gaat een heel gedoe worden want TNT wil in eerste instantie totaal geen medewerking verlenen. In je recht staan, is iets anders dan het ook krijgen helaas. En ik vind het sneu als mevrouw nu moet gaan zitten wachten tot ik klaar ben met het getouw-trek met TNT..

Birte: Dat hoop ik voor je inderdaad.. Of het pakket is gewoon leeg :P Ik ga maar eens een aangetekende brief naar ze sturen. Baad het niet dan schaadt het niet immers..
HTM: Helaas heb ik dat adres niet nee..
Laatst bijgewerkt door NoTrouble op 01-02-13 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:55

Kitty1985 schreef:
:') _O-

mijn humeur is meteen een stuk beter hahaha

even mijn hart luchten over iemand die niet meeleest....en dan ben ik onbeschoft whahaha

Jongens het beste ermee. Ga wel op zoek naar een topic waar ze niet zulke tere zieltjes hebben.

Dus je bent een teer zieltje als je het onbeschoft vind om mensen uit te maken voor schijtwijf? Oké, apart. :')
Doei :wave:

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:57

NoTrouble schreef:

Heb je andere gegevens van haar?
Je hebt immers geld overgemaakt.
Dan zou je het adres kunnen achterhalen als je wat geluk hebt.

NoTrouble

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:01

Nee ik heb dus nog geen geld overgemaakt, heb ook geen rekeningnummer namelijk..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:04

Maar hoe komt die mevrouw dan eigenlijk aan jouw mail-adres ?

Dat ze nu zou bellen n.a.v. de afzender op het pakje zou ik me nog kunnen voorstellen, maar mailen naar een wildvreemde ?

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:09

Naar aanleiding van een kaartje in het pakket denk ik.
Maargoed ik hoop in elk geval dat de mevrouw die het van mij wilde kopen nu tevreden is met mijn voorstel. :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:13

Dan denk ik toch dat ze nog wel wat laat horen, hoop ik ... als ze kwaad in de zin had gehad , had ze in eerste instantie immers ook niet gemaild ?

Vind je voorstel naar je koopster overigens heeeeeeel netjes :j !

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:16

nikolletje schreef:
Ben bezig om mijn Bianca serie compleet te krijgen, moet er nog een heleboel dus heb nog wel even te gaan :+

als ik tijd heb morgen ga ik even op zolder hier zoeken
heb nog een hele verzameling bianca boekjes liggen :)

pb mij maar even welke je zoekt !

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:25

NoTrouble schreef:
Nee ik heb dus nog geen geld overgemaakt, heb ook geen rekeningnummer namelijk..

Ow okey, dat scheelt dan weer, ben je niet ook dat geld nog eens kwijt.
Maar je oplossing vind ik ook heel netjes, jij kan hier immers niks aan doen.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:22

little_birdy schreef:
nikolletje schreef:
Ben bezig om mijn Bianca serie compleet te krijgen, moet er nog een heleboel dus heb nog wel even te gaan :+

als ik tijd heb morgen ga ik even op zolder hier zoeken
heb nog een hele verzameling bianca boekjes liggen :)

pb mij maar even welke je zoekt !

Ik zal mij lijstje er eens bijpakken, weet zo uit mn hoofd dat ik de 1e 16 boekjes heb en daarna nog een paar lossen....maar de meesten bieden de 1e boekjes aan, beetje jammer haha!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:16

ElizeVdS schreef:
Ik had gisteren wel weer iets aandoenlijks: heb een jurk te koop: of ze daar een bh onder aan zou passen.. Ja ik had er een strapless onder, dat gaat prima. Oh, ja die heeft ze niet, of het onder een halter-bh zou passen.. Dat durf ik niet te zeggen, is afhankelijk van de bh.. Ze gaat er nu over nadenken. Ik merk het wel :)

Die had ik ook!!! :') Ik heb haar de optie van doorzichtige / plastic bh bandjes voorgesteld. Wou ze ook wel meesturen want heb hier nog heel veel liggen. Zou ze ook even over na denken! hahaha

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:41

NoTrouble schreef:
Shirley schreef:

Ja dat klopt maar dat gaat een heel gedoe worden want TNT wil in eerste instantie totaal geen medewerking verlenen. In je recht staan, is iets anders dan het ook krijgen helaas. En ik vind het sneu als mevrouw nu moet gaan zitten wachten tot ik klaar ben met het getouw-trek met TNT..

Birte: Dat hoop ik voor je inderdaad.. Of het pakket is gewoon leeg :P Ik ga maar eens een aangetekende brief naar ze sturen. Baad het niet dan schaadt het niet immers..

Denk niet dat de doos leeg is, het gaat om zo'n 25 kg aan bitten

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:02

Oo dat scheelt :) Allemaal bedankt voor jullie reacties, de mevrouw waar het om gaat heeft mij teruggemaild dat ze mijn voorstel ook heel netjes vind, dus daar ben ik blij om.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:16

Super netjes NoTrouble +:)+

Dan sta jij bekend als een hele nette verkoper, mevrouw heeft een broek, jij voelt die wachtende vrouw niet meer op je schouders drukken en jij kunt het op je gemakje "uitvechten" met de TNT en die vrouw hoeft daar niet op te zitten wachten verder.

Netste oplossing die er is....alleen jammer dat je nu een broek armer bent.... maarja gemoedsrust is ook wat waard :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:16

Fijn !
Dat is dan alvast een pak van je hart, nu nog hopen dat de oorspronkelijke broek weer terechtkomt !

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:20

Jaa precies, dat zou inderdaad fijn zijn :)

Ik heb echt mn héle auto en halve zolderkamer vol liggen met paardenspul. Ik heb mezelf al twee weken beloofd dat uit te gaan zoeken maar nog steeds niet aan toegekomen. Denk dat het er vandaag dan echt maar eens van moet komen :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:23

Mijn pakketje is terecht!
Pakket dienst had het afgeleverd bij een verkeerd huis. Bewoners hebben het met de volgende ronde weer mee gegeven aan de pakket dienst en die heeft het bij het goede huis alsnog afgeleverd!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:27

Wat een positieve berichten allemaal!! :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:32

mijn pakketje lijkt ook onderweg te zijn, tenminste volgens de code, ben benieuwd want dat heeft er al 3x gestaan, als het goed is moet hij voor 13.15 bezorgd worden

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:34

Ha, dat klinkt al een stuk beter allemaal, fijn! :)

Ik geloof dat bij mijn VP-gevalletje de persoon in kwestie toch beledigd is geweest doordat ik VP als vraagprijs heb opgevat. Nog steeds geen bericht terug. Nu afwachten tot ie hier verschijnt :P :+ En ik zelf rustig verder kijken voor wat anders, tis graag of niet he :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:45

Ik heb mijn frontriemen er ook maar weer opgezet, kan geen nieuw mailadres bij mijn account doen dus ik hoop dat mensen nu niet achterdochtig worden omdat ik nu ook 1 dag actief ben op mp..