Ik heb het wel eens gehad, dat we te vaak kortingscodes gebruikten (toen bestelden mijn moeder, zusje en ik nog vanaf hetzelfde account) en toen werden we gebeld dat we te vaak 'illegaal' codes hadden gebruikt en dat de korting werd geannuleerd en we mochten geloof ik tijdelijk niks bestellen ofzo.
Mijn moeder gebruikte ze toen het meest en zei toen 'ohh dat zullen mijn dochters wel zijn geweest' hahaha
Imke.. Erg cool! Maar zo'n jurkje is voor mij niet goed haha
Imke1998
Geplaatst: 28-01-13 21:59
Citaat:
Hoe bedoel je? Qua vorm of voor je beurs? In dat geval is ie voor mij ook niet goed! Of gewoon je stijl? Mij zie je er denk ik ook niet in rondlopen. Vind shorts leuker!
Wie o wie weet welke site ik bedoel? Ik ben opzoek naar een site waar allerlei foto's van kledingstukken op staan die je volgens mij kan "liken" en delen.. Sorry voor de vage uitleg, maar het is wel een bekende site dus ik hoop dat iemand weet welke site ik bedoel! Alvast bedankt.
Pferdelove
Geplaatst: 28-01-13 22:08
Leuke spamplaatjes weer Corien, vind de outfit zo ver je 'm kan zien van die met dat rode shortje met shorts erg leeuk, simple but effective (daar hou ik wel van) En de outfit erboven vind ik ook eeerg leuk!
Ennee, als je je pakketje niet kan traceren bij H&M, is dat goed of slecht nieuws? Gebeurt dat wel vaker?
Hebben hebben hebben Ooit moet ik nog een inloopkast...
Anoniem
Geplaatst: 28-01-13 22:12
Imke1998 schreef:
maroescha schreef:
Hoe bedoel je? Qua vorm of voor je beurs? In dat geval is ie voor mij ook niet goed! Of gewoon je stijl? Mij zie je er denk ik ook niet in rondlopen. Vind shorts leuker!
Voor m'n figuurtje..
TessaS
Geplaatst: 28-01-13 22:12
Oke ik wordt gek, dat is zooooo mijn smaak kleding!