Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillypoes schreef:het maakt toch niet uit of je nu een suzuki of een aubi of een monstertruck hebt trouwens wij hebben geen teailer en ik krijg ook geen paard![]()
;)
Mizora schreef:Mensen met overgewicht hebben het relatief sneller warm dan mensen zonder gewicht of zelfs ondergewicht, maar je moet het eigenlijk per mens zien.
Ik ben nooit slank geweest (maar niet te dik), heb het wel altijd snel warm gehad. Maar op dit moment heb ik flink overgewicht en heb ik het veel sneller warm.
Applelover schreef:Haha dan moet ik ff heel goed gaan kiezen! Ik heb er zoveel!!! Maar de ergste vandaag was denk ik toen ik met mijn vriendin(die ook heeeeeel erg fan is van Anouk) muziek zat te luisteren(uiteraard van Anouk) . Toen ging er iets verkeerd met Media Player en toen ging ie ineens heeel erg snel afspelen en wij lagen TOTAAL dubbel, wat je dan hoort is niet normaal, vooral bij Three Days in a RowHet klinkt miss niet zo grappig maar t was zoooooooo geniaal en we kwamen echt niet meer bij
EliseBrouwer schreef:Applelover schreef:Haha dan moet ik ff heel goed gaan kiezen! Ik heb er zoveel!!! Maar de ergste vandaag was denk ik toen ik met mijn vriendin(die ook heeeeeel erg fan is van Anouk) muziek zat te luisteren(uiteraard van Anouk) . Toen ging er iets verkeerd met Media Player en toen ging ie ineens heeel erg snel afspelen en wij lagen TOTAAL dubbel, wat je dan hoort is niet normaal, vooral bij Three Days in a RowHet klinkt miss niet zo grappig maar t was zoooooooo geniaal en we kwamen echt niet meer bij
En ik moest lachen omdat er (dankzij jou post) een mooie herinnering naar boven kwam.
Vroegah.. Toen cd's nog niet veel gebruikt werden (of misschien zelfs nog niet bestonden)
speelde ik de platen van Doe Maar altijd versneld af! (Bij de singles (ook op vinyl) van Normaal vond ik dat zonde).
Het nummer Rumah Saya klonk hilarisch wanneer je deze op dubbele snelheid draaide! Wat heb ik daar
een schik om gehad!