[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:01

_Micha_ schreef:
Suus__ die hadden ze bij de hm in de sale. Hben net even voor je gekeken maar nu staan ze er niet op. Moet je even op een (doordeweeks alleen toch?) vroeg kijken op de site en ze dan bestellen.
Kan trouwens ook dat ze bij de niet afgesprijsde schoenen staan maar volgens mij niet.

Huh, maar als ze er nu niet staat waarom zouden ze er sochtends dan wel op staan?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:02

Ik kocht altijd 75A van BH maat, ik dacht dat die goed zaten qua cup wel maar de omvang bleek na opmeten dus veeeeel te wijd. Als de omvang kleiner word dan moet je de cup groter gaan nemen, ik was ook zeer verbaasd dat de mevrouw van de winkel toen met een 65C aan kwam :+
Blijkbaar is de grote van de cup van een 65C ongeveer gelijk aan de cupmaat van een 75A. Ik had toen gelijk 2 bh's gekocht maar helaas zijn ze nu beide te wijd geworden door het vele dragen. Gister wees iemand uit de winkel mij erop dat in utrecht een zaakje zit die speciaal bh's heeft voor smalle omvang maar grote borsten, daar kan ik dus ook al niet slagen :')
Maar Marie Jo heeft wel veel soorten en maten bh's fijne is dat je op hun site een keuze menu kan kiezen waarin je of de cupmaat kan zoeken of de omvangsmaat.

http://www.mariejo.com

Heb deze gezien die ik wel mooi vind, gewoon simpel en glad want dat vind ik mooier onder de meeste kleding staan.
Afbeelding

Of deze met dat kant aan de zijkant:
Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:03

Omdat de hm site altijd 's ochtends wordt aangevuld :) dus als je perse iets wil hebben moet je een andere dag weer vroeg kijken.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 13:07

Marie Jo is inderdaad een heel mooi merk! Alleen erg jammer dat het zo duur is..

2005

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:32

H&M vult altijd in de ochtend bij.

Ik had de leren legging van Maison Martin Margiela voor H&M besteld, maar hij valt veel te strak om mijn kuiten. Maar eens vragen of ze de kortingscode daarop op een ander artikel willen doen als ik deze terugstuur.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:33

_Micha_ schreef:
Omdat de hm site altijd 's ochtends wordt aangevuld :) dus als je perse iets wil hebben moet je een andere dag weer vroeg kijken.

Ahh oké handig om te weten, hoe laat gebeurd dat ongeveer?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:34

Ik ben wel eens om 05.00 opgestaan omdat er toen werd aangevuld haha :') maar wel rond 7 uur

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:36

Ze vullen ergens tussen 04.00 en 09.00 aan. Meestal rond 06.00.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:42

Ik ook hoor marij _O- maar wij zijn ook iet wat apart haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 13:44

Marije__ schreef:
Ik ben wel eens om 05.00 opgestaan omdat er toen werd aangevuld haha :') maar wel rond 7 uur

Ik ben ook schuldig aan dit feit :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 13:46

Nieuwe uitdaging voor mezelf. Elke maand een setje zo goedkoop mogelijk op de kop tikken. Dus broek, top en jasje en eventueel schoenen.

Moet wat meer gaan sparen, aangezien ik vanaf juli minder stufi ga krijgen (van MBO naar HBO). Ook heb ik een oudere auto die altijd 500 euro APK kosten heeft. Niet grappig!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:49

CCCCC schreef:
Marije__ schreef:

Ik ben ook schuldig aan dit feit :')

Guilty :')

Mijn nelly bestelling is er nog niet, terwijl dit wel de 5de werkdag is.. Hoop dat het goedkomt.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:50

Corien, ik wil ook wat meer gaan combineren en wat goedkopere kleding kopen. Ik koop gewoon ook wat vaak dingen die het net niet zijn. En daardoor blijf ik maar kleding kopen, omdat ik nooit tevreden ben.
Maar m'n pony is ingeslapen woensdag en m'n vriendjes auto was kapot dus we hebben een dure week gehad. Bovendien is dit gewoon een hele dure maand en gaat vriendje in mei naar Curacao, dus we gaan eventjes op de kleintjes letten :D
Ga dus maar eens wat vaker combineren met sieraden ofzo.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:56

CCCCC schreef:
Nieuwe uitdaging voor mezelf. Elke maand een setje zo goedkoop mogelijk op de kop tikken. Dus broek, top en jasje en eventueel schoenen.

Moet wat meer gaan sparen, aangezien ik vanaf juli minder stufi ga krijgen (van MBO naar HBO). Ook heb ik een oudere auto die altijd 500 euro APK kosten heeft. Niet grappig!

Wow en je hebt een eigen auto! Relaxt :D maar wel goed van je dat je dat zo wilt gaan doen.
Ik moet gewoon meer basics aanschaffen (lijstje maken wat ik nog heb - en nodig heb) en af en toe wat speciaals :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 14:01

Ja, heb een hele mooie Peugeot 206 :) Al een jaar, had wel heeeel veel kleren kunnen kopen als ik de auto niet had. Maar ik kan echt niet meer zonder.

Afgelopen jaar ook vrij veel kosten gehad, heb mn BE rijbewijs gehaald (2 x gezakt, dus duur grapje), 4 keer op vakantie geweest (oeps!), nieuw zadel voor pony (1100 euries). Dus ik hoop dat ik volgend jaar gewoon meer kan sparen dan nu.

M'n kledingbudget is eigenlijk 50 euro per maand, maar hier mag ik dan wel bij optellen wat ik bijvoorbeeld via marktplaats verkoop. Ik koop ook echt veel via marktplaats hoor, dat zijn meestal wel de duurdere dingen en 'merkkleding'.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:02

Gaaf Corien, je hebt echt een leuke auto dus :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 14:11

Ja, ben er ook heel trots op. Tis echt mn kindje <3 haha.

Krijg gelukkig ook stagevergoeding vanaf februari, 150 euro in de maand. Toch weer fijn!

Wat ik nog wel graag zou willen hebben qua kleding/accessoires

- Mi Moneda Ketting
- Uggs (voor de koude dagen zoals vandaag :+)
- Een perfect passende spijkerbroek (wil binnenkort Supertrash proberen)

Ben trouwens op de helft qua gewicht wat ik nog wil afvallen, nog 3,5 kg te gaan! Morgen weer weegdag dus misschien is er nog wel meer af..

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:18

CCCCC schreef:

Huh, als je van MBO naar HBO gaat krijg je toch juist meer stufi? Ten minste, ik ben van 75 naar ong. 92 gegaan.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:21

HBO stufi is idd iets van 95 euro in de maand.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 14:27

Klopt, maar ik krijg maximaal aanvullend. Dus ik ga van 393 naar 328.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:43

Aaah zo, okee dat scheelt inderdaad weer wat centjes. ;)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:55

Ooooooooh meiden ik zit in een té saaie les die nog 2(!!!) uur duurt.
Zit een beetje kleding te kijken... maar ik ben tot de conclusie gekomen dat er té veel leuke kleren zijn! En ik daarom niet kan kiezen.

Ik wil sowieso iets met pailetten. en een leuk mouwloos blouseje.. De winkels die ik nog af wil gaan op een pas middagje; h&m, newlook, vero moda/only.. en wat kleine winkeltjes in Nijmegen.

maar echt :+ ik zie door de bomen het bos niet meer. Zulke spectaculaire feestdagen ga ik namelijk toch niet beleven :=

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:16

@ CCCCC: voor een perfect passende jeans zou ik niet naar Supertrash gaan, losstaand nog van het feit dat ik het slechte kwaliteit vind. Ik heb een levi's jeans en die zit super! Je wordt opgemeten in de winkel en zo kunnen ze zien welke jeans ideaal is voor je. Tis wel even een investering van 100 euro, maar dan heb je ook wat.

Overigens heb ik ook Uggs, juist op dagen als vandaag draag ik die niet. Ze kunnen niet tegen pekel namelijk. Wel tegen regen etc, dus verder op koude dagen kun je ze dragen. Maar ik draag uit behoudt van mijn uggs ze dus niet op sneeuwdagen. Op dit soort dagen draag ik liever leren laarzen ipv suede.

@ Marije: ik snap je dilemma, net weer een jasje aangeschaft :') Oeps

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 15:32

Ik heb al een keer Levi's geprobeerd, maar dat vond ik dan weer niets. Ook opgemeten e.d.

Voor deze sneeuwdagen heb ik nog een paar Uggs staan, die zijn oud en erg lelijk dus die mogen in de sneeuw :+ Weet alleen nog niet wat voor een paar ik wil.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:24

Haha echt? Bijzonder zeg, ik zweer bij mijn levi's jeans.

Ik heb Uggs met stevige zool. Vind het altijd geen porem als die meisjes zo naast hun uggs lopen met van die dunne zooltjes.
Dit zijn mijnes, alleen lijkt het net of je hier hele grote voeten hebt haha. Maar ik heb een bescheiden maatje 37 in uggs, dus geen last van
Afbeelding