Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:43

Bedankt voor de tip maar dit lukt helaas ook niet, heb dit net geprobeerd.. :(

Met google chrome en ik heb al vaker adv. geplaatst en nooit problemen gehad met foto's plaatsen.

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:45

Dan zet je toch in je advertentie "vanwege problemen met plaatsen volgen de foto's nog, maar deze zijn per mail uiteraard wel te verkrijgen" of zoiets ... en dan gewoon morgen nog eens proberen ?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:46

Je zou nog kunnen proberen als je je foto zeg maar bij nummer 4, 5 en 6 plaatst wat ie dan doet!

(shirley, iedere keer als ik denk je te herkennen aan je avatar, heb je weer een ander..... :') )

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:47

of gewoon na het plaatsten proberen de foto's er bij te doen, dat werkt in een ander systeem

het kan aan chroome liggen, al heb ik zelf vaker problemen met IE

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:49

En inderdaad, ik heb weer voor niks moeite gedaan. Het vrouwtje voor de iPod laat niks meer horen! :')

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:50

Ja dan ga ik eerst maar eens de advertentie zonder foto's plaatsen! Bedankt voor de tips allemaal!

Shirley

Kentaro schreef:
Je zou nog kunnen proberen als je je foto zeg maar bij nummer 4, 5 en 6 plaatst wat ie dan doet!

(shirley, iedere keer als ik denk je te herkennen aan je avatar, heb je weer een ander..... :') )

Deze houd ik, hoor, da's beloofd :(:)

paddraigh

owww zo vervelend dat je nix meer hoort doe jeje best, en hoor je niets meer!!
ook al met een aantal mensen gehad op marktplaats maar ook hier op bokt WAARDELOOS vind ik het , zeg dan gewoon dat je er vanaf ziet! geen probleem lijkt me, maar om gewoon niets meer te laten horen......

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:52

Ik kan geen foto's plaatsen met Firefox. Het antwoord van MP was dat het altijd met IE moest lukken.
Nu werkt dat bij mij gelukkig wel, maar het ligt idd aan de browser. De nieuwe MP word niet door alles ondersteund.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:55

missanita84 schreef:
owww zo vervelend dat je nix meer hoort doe jeje best, en hoor je niets meer!!
ook al met een aantal mensen gehad op marktplaats maar ook hier op bokt WAARDELOOS vind ik het , zeg dan gewoon dat je er vanaf ziet! geen probleem lijkt me, maar om gewoon niets meer te laten horen......

Ja, ze had ontzettende haast, meteen gegevens vragen, haar adres erbij, of ik het direct op kon sturen, blabla..

Ik beste wil getoond door aan te geven wat de verzendkosten waren, gevraagd hoe ze het verzonden wil hebben enz..

Nu net maar gestuurd dat de iPod naar de volgende bieder gaat en dat ik het toch wel fatsoenlijk had gevonden in ieder geval te horen dat ze er vanaf ziet. En succes met zoeken naar een roze iPod voor haar dochter.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:00

Had laatst nog wel een nette ervaring :j Ik had mijn set Guitar Hero voor de PS3 op marktplaats staan en kreeg daar een mailtje over. Beste man wilde hem voor de vraagprijs ophalen, of dat goed was en of hij donderdag kon komen (mailtje kreeg ik op een maandag). Dinsdagavond mailde ik terug dat dat prima was en dat hij die dag wel kon komen, geen probleem. Kreeg ik woensdag een mailtje terug dat hij inmiddels voorzien was, maar bedankte nog wel voor de moeite.
Jammer dat de set niet verkocht was, maar vond hem heel netjes door te zeggen dat hij al voorzien was etc.

Ik moet trouwens nog een advertentie op marktplaats zetten. Ik kwam nog studieboeken tegen van HZW niveau 2 (2008) en boeken van mijn (gestopte) opleiding PW3 (boeken zijn vorig jaar augustus gekocht).
Iemand een idee wat ik er nog voor kan vragen?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:03

voor boeken kijk ik gewoon wat er door andere voor gevraagd word, boeken zijn redelijk waarde vast (tenminste dat is mijn ervaring, ruitersport spullen zijn na gebruik vaak al niet meer dan 1/3e van de nieuwprijs waard, maar studie boeken zijn nog wel meer waard)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:04

Echt geen idee. Misschien dat je kunt kijken of dezelfde boeken er op staan en wat die er voor vragen - wat er geboden wordt!=

(shirley, dank je wel, alleen heb je nu wel een beetje een boze uitgekozen.... :o '

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:05

Ik ben ook eigenlijk best wel een beetje een boos biggetje van binnen :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:05

Ik ga eens even snuffelen inderdaad :j

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:13

Het is gelukt!!
Hij blijft aangeven dat er een fout optreedt, maar als ik de advertentie gewoon opsla en naar mijn advertenties ga en hem dan weer aanklik staan er foto's bij, heel vaag maar ben allang blij dat ze erbij staan!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:14

Goed gedaan, de aanhouder wint ... nu nog verkopen :D

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:16

Haha ja! Hopen dat het een beetje wil.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:18

Shirley, moet ik nog even goed over nadenken hoe ik dat op ga vatten..... :+

Fijn dat het gelukt is met de foto´s! Inderdaad niet heel makkelijk, maar ze staan erbij!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:24

Kentaro schreef:
Shirley, moet ik nog even goed over nadenken hoe ik dat op ga vatten..... :+

_O- _O-

Hier weer goede ervaringen.
1e via mp een kaptoom verkocht.
Andere via BM.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:44

sharoontje schreef:
Ik moet trouwens nog een advertentie op marktplaats zetten. Ik kwam nog studieboeken tegen van HZW niveau 2 (2008) en boeken van mijn (gestopte) opleiding PW3 (boeken zijn vorig jaar augustus gekocht).
Iemand een idee wat ik er nog voor kan vragen?

Ik kijk altijd wat ze tweede hands via bol.com kosten. En ga daar dan meestal een euro onder zitten.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:51

Ik heb de boeken ook via bol.com besteld, omdat ze daar toen iets goedkoper waren. Weet niet of ik de prijzen hier zo neer mag zetten? Iig 2e hands staan 3 boeken er voor 35 euro op (nieuwprijs 42,50, per stuk uiteraard). Heb nog 2 andere boeken voor Engels en Nederlands die iets goedkoper zijn. Dus ik ga iig wel iets onder de prijs van bol.com zitten.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:27

Ik weet het niet hoor krijg geen reacties meer als ik akkoord ga met een bod. 4 verschillende artikelen en geen antwoord..pff

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:32

Hier vandaag het pakket met de thermo's weggebracht en nu hopen dat de rest snel weg is......... donderdag maar weer investeren in nieuwe advertenties maken want er staat wat te verlopen!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:51

Wij gaan zaterdag een mooie set meubels ophalen via Marktplaats maar het heeft even wat moeite gekost...

Stond een advertentie op Marktplaats met foto's en maten en al van de meubels, zag er mooi uit dus wij wilde wel graag gaan kijken of het echt wat is voor ons nieuwe huis. Stond geen telefoonnummer bij dus vorige week donderdagavond een mailtje gestuurd of we het weekend konden komen kijken. Zaterdag nog geen mail terug dus heb nog maar een keertje gemaild dat we nog steeds serieuze interesse hadden of ik zijn telefoonnummer mocht voor een afspraak of hij mij bellen. Maandag nog steeds geen mail dus nog een mailtje gestuurd. Toen heb ik woensdag via Personen zoeken 3.1 zijn telefoonnummer opgezocht. Had woonplaats en 1e letter van zijn voornaam en 1e letter van zijn achternaam. Was er in die straat maar 1 naam met diezelfde beginletters dus heb gewoon gebeld.

Nam die vent op en ik zei dat ik gemaild had en geen reactie had gekregen en dat ik daarom zijn telefoonnummer maar op had gezocht of hij dat niet erg vond. Hij vond het geen probleem, fijn dat ik belde en gelijk voor afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt om te komen kijken. Zo gezegd zo gedaan, meubels prima in orde en afgesproken voor aankomende zaterdag om ze op te halen. Hij had heel veel mails gehad maar te druk met verbouwing om te reageren.

Mooiste is nog, betaal zo 750 euro voor de hele set, heb ook even opgezocht wat de meubels nieuw kosten, ze zijn 4 jaar oud maar de winkel verkoopt dezelfde meubels nog maar dan in een andere kleur. Totale prijs van 4750 euro, toch leuk dat je dan ook gelijk kwaliteitsmeubels koopt voor zo weinig. Is even iets anders dan de Ikea troep die ik altijd heb gehad...