Maartje1990 schreef:Musiess schreef:Haha wel een slim idee,
Zo net thuis van mn werk.. pff laaanng over gewerkt (dat gedonder altijd daar).
Nu omkleden, en dan naar oma en wachten tot 12uur!!!
uhm verkeerde topic?
Ow haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChou schreef:Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik.Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.
prugelpiet schreef:xChou schreef:Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik.Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.
Hahaha sorry, ik ga helemaal stukmoet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen
Musiess schreef:ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.
ik:'mama, heksen bestaan echt'.
Moeder:'nee dat is gewoon de oma van je vriendin'
ik:'Hopen dat zij niet zo word, anders ga ik nietmeer emt haar spelen'
SindyKaya schreef:Musiess schreef:ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.
Dacht
SindyKaya schreef:Musiess schreef:ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.
Dacht
xChou schreef:Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik.Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.
Musiess schreef:ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.
AnneXxX schreef:toen ik een jaar of 6 was had ik iets van hoestdrank of ander medicijn van de dokter.
nacht 1, haaien die aan mijn tenen aten.
nacht 2. mij lekker voor het slapen gaan een lepeltje extra gegeven. vervolgens kwam ik in een jungle, slangen om me heen, nijlpaard op kleine afstand.
de slangen zijn mijn ouders armen geweest die me rustig wilde houden van het om me heen slaan.
wat bleek, mengfout in hoestdrank, hallucineerde als een gek