Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:53

Maartje1990 schreef:
Musiess schreef:
Haha wel een slim idee,

Zo net thuis van mn werk.. pff laaanng over gewerkt (dat gedonder altijd daar).
Nu omkleden, en dan naar oma en wachten tot 12uur!!!

uhm verkeerde topic? :')

Ow haha :P Idd

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:54

xChou schreef:
Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik. :o Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.

Hahaha sorry, ik ga helemaal stuk _/-\o_ moet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen[/quote]

Zo grappig vind ik het eigenlijk niet. :o[/quote]

nou, eingelijk omdat ik al een beetje happy was, en toen las dat je in je broek plaste, sorry :o

Musiess

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 01:50

Happy newyear!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 02:10

EveryBody!!...HAPPYNEWYEAR!!!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 02:26

prugelpiet schreef:
xChou schreef:
Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik. :o Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.

Hahaha sorry, ik ga helemaal stuk _/-\o_ moet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen

Zo grappig vind ik het eigenlijk niet. :o[/quote]

nou, eingelijk omdat ik al een beetje happy was, en toen las dat je in je broek plaste, sorry :o[/quote]

Het is ook helemaal niet grappig ;( k voel me knap l*llig

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:29

ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.

ik:'mama, heksen bestaan echt'.

Moeder:'nee dat is gewoon de oma van je vriendin'
ik:'Hopen dat zij niet zo word, anders ga ik nietmeer emt haar spelen'

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:05

het was vorig jaar het was de 31ste in mei geloofik een goede vriend van mij is overleden op 31-01 het was avond en al een beetje donker ik kwam uit de stad en me moeder zou me ophalen bij de metro ik was wat eerder en stond te wachten in de stromende regen inmiddels al door en door nat, opeens ging er in een auto de radio aan met het lievelings nummer van die overleden jongen toen het nummer was afgelopen kwam me moeder en stapte ik in en vertelde het ik vind het nogsteeds raar

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:09

Musiess schreef:
ik dagt dat de oma van mijn vriendin was, ze is arabisch en had een grote neus met een heeule dikke pukkel emt haren eruit. ik heb wle anderhalf uur achter de bank gezeten tott mijn moeder me kwam halen.

Dacht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:37

SindyKaya schreef:
Musiess schreef:

Ik dacht dat ik op een forum zat, ipv in een leslokaal :+

Hmm het raarste wat ik mee heb gemaakt... Een babyvogeltje doodgeknepen. Ging heel per ongeluk. Paps zei dat ik het vogeltje heel goed moest vasthouden. Blijkbaar iets te goed.

En aan mijn zusje vragen om te kijken dat de cavia echt dood was. Ze pakt het beest op en schud een paar keer. En kwam tot conclusie dat ie echt dood was. Ook al had het beestje nog wel geleefd, dan was ie dan wel dood gegaan. ( zijn er wel mee naar de da geweest, maar de medicijnen hebben helaas niet geholpen bij beide caafs )

En de laatste: Ik had ooit een oerlelijke slachtkippen, gekregen van een oud oom. Hij zou ze eerst slachten. Maar dat vond ik zielig. Nu dacht paps het leuk te vinden om ze om te ruilen bij mijn opa voor sierkippen. En boos dat ik was :') En toen is hij de kippen maar weer gaan omruilen. En ikke was weer blij :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:53

SindyKaya schreef:
Musiess schreef:

haha typ-lui en op mijn bb, en dyslectische(hoe ik het ook schrijf??) maar dat kon ik in dit geval de schul niet geven. hihi

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:13

Ik schold mijn ouders uit voor klootzakken toen ze me vertelden dat sinterklaas niet bestond.. Ze hadden me jaaaaaarenlang voorgelogen, gemeen toch? :=

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:32

Ik weet nog wel dat mijn moeder mij en mijn broertje naar school bracht toen we nog klein waren.
Mijn broertje had net op school het verhaal gehoord van Jezus die over water kon lopen..
We rijden langs een sloot en er zit een eend op een plankje, het plankje lag net onder water door het gewicht van de eend..
Vervolgens roept mijn broertje heel hard:
`KIJK MAM, EEN HERE JEZUS EEND!!´

Ik denk dat mijn broertje zo´n jaar of 5 was.. GENIAAL!!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:48

xChou schreef:

Hu, maar wat is er dan zo erg aan om 'broembroem' te roepen? Snap het niet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:23

Musiess schreef:

:oo
Je vriendin had het maar moeten horen :=

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 04:58

toen ik een jaar of 6 was had ik iets van hoestdrank of ander medicijn van de dokter.
nacht 1, haaien die aan mijn tenen aten.
nacht 2. mij lekker voor het slapen gaan een lepeltje extra gegeven. vervolgens kwam ik in een jungle, slangen om me heen, nijlpaard op kleine afstand.
de slangen zijn mijn ouders armen geweest die me rustig wilde houden van het om me heen slaan.
wat bleek, mengfout in hoestdrank, hallucineerde als een gek :')

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:12

AnneXxX schreef:
toen ik een jaar of 6 was had ik iets van hoestdrank of ander medicijn van de dokter.
nacht 1, haaien die aan mijn tenen aten.
nacht 2. mij lekker voor het slapen gaan een lepeltje extra gegeven. vervolgens kwam ik in een jungle, slangen om me heen, nijlpaard op kleine afstand.
de slangen zijn mijn ouders armen geweest die me rustig wilde houden van het om me heen slaan.
wat bleek, mengfout in hoestdrank, hallucineerde als een gek :')

Hahahaha _/-\o_

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:37

Ik hallucineerde als ik koorts had.. Een keer begon ik met mijn handen te wapperen ineens, ouders vroegen wat er was. Ik heel droog: 'BEUGELS. Daar lopen allemaal beugels hoor!' :') Geen idee wat oor beugels :+

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:58

Koorts kan idd rare dingen met je doen.
Was als kind ook een keer goed ziek, hoge koorts etc. Moeder wilde het eerst aankijken tot ik doodleuk verkondigde dat ik de dansende muren wel grappig vond. Een uur later zaten we in het ziekenhuis (bleek toen malaria te hebben).
Andere keer, was toen al 15-16. Weer hoge koorts. Had het niet gemeten maar ergens wel een vermoeden dat het redelijk hoog was. Bleef me maar afvragen waarom iedereen blauw was (net als smurfen) en toen ik met m'n koortskop vol tegen de muur knalde en nog boos werd ook omdat die stomme deur niet wilde blijven staan als ik er door wilde lopen vond men het wel tijd dat ik naar huis ging :') .

Nu nog steeds. Heb zelden of nooit koorts maar als ik rare dingen begin te zien weet ik dat ik dik boven de 39,5° zit.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:01

ik had het ook eens, en toen wilde ik bloemen gaan plukken met mijn moeder.. -15 hartje winter..

jahoor ik ga wel bloemen plukken :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:21

Musiess schreef:
ik had het ook eens, en toen wilde ik bloemen gaan plukken met mijn moeder.. -15 hartje winter..

jahoor ik ga wel bloemen plukken :')

:') Ach gut!

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:04

Geweldig topic dit :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:08

Dat mijn ouders meer in bed deden dan slapen... TRAUMA :')

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:10

_/-\o_

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:11

waanzin! wie laat nou de hond de billen van je baby schoonlikken??
dan spoor je echt niet!

wat mij als kind t meest bij is gebleven was op wintersport, een man die been geamputeerd had, en zo enorm goed kon skieen op 1 been... dat ik er jaren van gedroomd heb... en t me in mn geheugen gegrifd staat... ik vond t dood en dood eng!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:36

Ik was vroeger veel te nuchter om vreemd te vinden O:)