het is zo ongemakkelijk niet normaal, we kijken elkaar nauwelijks aan en we ontwijken elkaar als het waren. Na de sms'jes hebben we geen contact gehad ook niet over waar enzo.. Hoop niet dat dit een slecht teken is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is zo ongemakkelijk niet normaal, we kijken elkaar nauwelijks aan en we ontwijken elkaar als het waren. Na de sms'jes hebben we geen contact gehad ook niet over waar enzo.. Hoop niet dat dit een slecht teken is
Birgit__ schreef:Ohh dit gaat hem echt niet worden vandaag/vanavondhet is zo ongemakkelijk niet normaal, we kijken elkaar nauwelijks aan en we ontwijken elkaar als het waren. Na de sms'jes hebben we geen contact gehad ook niet over waar enzo.. Hoop niet dat dit een slecht teken is
Heel veel plezier vanavond! En niet te laat maken want we willen natuurlijk wel een update

Shanna schreef:Op welk type meisje hij valt en op welk type juist niet, ook leuk onderwerp!
Mijn vriend valt bijvoorbeeld totaal niet op blondines, ben ik blij dat ik brunette ben!

Goed dat je hem toch gevraagd hebt! Veel plezier!!!
Birgit__ schreef:Ohh dit gaat hem echt niet worden vandaag/vanavondhet is zo ongemakkelijk niet normaal, we kijken elkaar nauwelijks aan en we ontwijken elkaar als het waren. Na de sms'jes hebben we geen contact gehad ook niet over waar enzo.. Hoop niet dat dit een slecht teken is

Marocje schreef:Ben ik nou echt de enige die denkt dat de onzekerheid ook ergens anders vandaan kan komen? Dat hij je wel een leuke meid vindt, maar niet meer dan dat? En dat hij niet jullie vriendschap op het spel wil zetten, maar niet met deze situatie weet om te gaan? Vraag hem daarnaar, maak je niet gek. En desnoods app je dat, als je dat minder eng vindt. Iets in de trant "Hey, ik merk dat er spanning is tussen ons, maar kan het niet plaatsen. Ik heb erg veel zin om je beter te leren kennen, dus waar spreken we af vanavond? Oh, en als jij het alleen als klasgenoten en vrienden wil blijven zien moet je dat zeggen hoor, dan hoef ik ook geen verkeerde verwachtingen te hebben *knipoog*"
Is eng, maar je krijgt wel duidelijkheid.
(Zelf heb ik jaren geleden in die situatie gezeten namelijk, waarvan ik hem mee uit vroeg, en daarna nog een keer afsprak. Was gezellig, maar ik had er dus andere verwachtingen van, bleek later. Ik was blij dat hij dit zei, en daarna zijn we alsnog goede vrienden gebleven..)
) en je ziet vanzelf wel hoe het loopt.
Ben als de dood dat ik het verkeerd oppak. Dat hij geen nee 'durft' te zeggen, het is namelijk echt een lieve en sociale jongen. Ik zou het persoonlijk ook moeilijk vinden om nee tegen iemand te zeggen ondanks dat ik diegene niet leuk vind.
. Begrijp het ook wel, maar het blijft nu zo ongemakkelijk, dat ik zou denken dat beiden andere verwachtingen hebben, maar het ook niet uit durven spreken. En het hoeft ook niet nu, maar zou toch anders minstens vanavond wat meer duidelijkheid willen. Dus in trant of je nou afspreekt omdat het zo'n aardige klasgenoot is, of dat je elkaar wat beter wil leren kennen..