[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:46

Ik heb hele gemengde gevoelens! Zo rond deze periode krijg ik super veel zin in de winter! Heerlijk op de bank met een kop thee, dekentje en vooral veel lekkers! Maar daarentegen HAAT ik het vroeg opstaan in het donker en de kou en die natte smerige drek.
Wat ik wel prachtig vind is de sneeuw en dan met een winterzonnetje erbij, wauw wat mooi! Dus ja, ik heb super veel zin in de winter. Maar van mij mag koning winter na januari weer vertrekken en plaats maken voor de lente! ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:49

Hier nog iemand die zin heeft in de winter!
Kan niet wachten haha. Doe mij maar of zomer, of winter, geen gemiezel er tussenin met al die nattigheid. :=
Hier op stage zie ik regelmatig een eekhoorntje rennen, vanmiddag nog eentje van heel dichtbij gezien! <3
Omdat ik afgelopen zomer last had van zonne allergie, heb ik nu helemaal zin in de winter.. Liever koud dan heet, want aan kou kun je meer doen haha.
En die gezellige dagen met appeltaart, chocomel, films, kletsen, goeie boeken, dikke truien en met de kat op de bank slapen. *D

Nayomie

Re: Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:50

Het leuke aan winter is dat je lekker in je bed kan liggen met een warme kruik <3

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:52

Nayomie schreef:
Het leuke aan winter is dat je lekker in je bed kan liggen met een warme kruik <3

Jaa! En elektrische deken :D Maar wat een domper is het dan als je er uit moet om naar school/werk/stage te gaan.. :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:52

UMayDream schreef:
Nayomie schreef:

Jaa! En elektrische deken :D Maar wat een domper is het dan als je er uit moet om naar school/werk/stage te gaan.. :\

Geef mij de kerstvakantie maar :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:53

Indd, daar heb ik nou al zin in :j

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:15

Die heb ik niet, zit niet meer op school :P

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:29

Lekker vakantie geboekt naar de sneeuw, oergezellig dorpje, lekker knus, open haard, skiien, sleeen , rodelen, sneeuwballen gooien, geweldig, ik heb er nu al zin in!!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:27

UMayDream schreef:
Nayomie schreef:

Ik vind het juist heerlijk om in een "koud" bed te stappen en dan heerlijk warm laten worden. Ik haat het om in een warm bed te stappen :')

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 00:03

ik vind dat ook niet fijn hoor! heerlijk zo'n ijskoud bed, met mn ijskoude poten en die heerlijk opwarmen tegen mijn man hahaha

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 01:44

De man moet ik er maar even bij bedenken dan :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 10:39

Ik vind de winter ook heerlijk :) Zolang het maar niet regent vind ik het best!

Waarom verklaart iedereen hier me voor gek dat ik met een col sjaal aan loop ? ik heb het gewoon koud! :+

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:58

Is niet raar hoor, die heb ik al een dikke maand om. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:50

In bepaalde leslokalen is het bij ons op school nu ook al best koud. je kan prima zien wanneer we daar les hebben, dan lopen de meeste meiden al met sjaal of dikke wollen trui rond :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:01

Ze hebben een nieuwe school gebouwd, maar vorig jaar zaten we in noodlokalen, soms moesten we er met een jas aan in de lokalen zitten :oo

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:14

Oef dat lijkt me wel heel erg naar :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:15

Was ook erg hoor. In de zomer waren ze te warm, zaten we me 32 graden in het lokaal. We konden kiezen. Óf ramen open en gestoord worden van de heipalen, óf ramen dicht en stikken.

Was erg flauw want bij 33 graden mochten we naar huis, het was dus 32 graden :x
Gelukkig hebben we nu een schoolgebouw met airco en goede verwarming

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:16

:(:) Op de zorgboerderij waar ik kom hebben ze een boerderij. je hebt voor de keuken met woonkamer en keuken . Achter zit de stalgroep te eten maar er was tot vorig jaar geen kachel en de deur vloog steeds open , was altijd koud daar moesten we onze jas ook wel aan..

Heb spontaan zin in ijs :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:21

Hhahaha, ik heb zin in warme chocomel met slagroom en pepernoten. het is in Spanje overal vreselijk weer, vooral in het zuiden regent het verschrikkelijk en hier komt dat morgen. Dus heb ik al spontaan zin in iets lekkers :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:22

rocymax schreef:
Hhahaha, ik heb zin in warme chocomel met slagroom en pepernoten. het is in Spanje overal vreselijk weer, vooral in het zuiden regent het verschrikkelijk en hier komt dat morgen. Dus heb ik al spontaan zin in iets lekkers :)

Ik heb vanmiddag warme chocolademelk gehad :9

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:23

Volgens mij zijn ze er in Spanje maar wat blij mee dat het eindelijk regent := Toen wij er waren was het zo verschrikkelijk droog, in 4 weken welgeteld 2 druppels regen gehad :+

Ik zit nu lekker met een kop chocomel en m'n kat op schoot muziek te luisteren, heerlijk <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:34

Citaat:
Volgens mij zijn ze er in Spanje maar wat blij mee dat het eindelijk regent Toen wij er waren was het zo verschrikkelijk droog, in 4 weken welgeteld 2 druppels regen gehad

Nou het is er nu wel heel heftig aan toe gegaan, overstromingen in Malaga eo , en een oude vrouw verdronken......
Het is idd erg droog geweest dit jaar, dat wel, zomer is hier laat begonnen, maar wat een droogte en hitte.

Hhaha, wil je me jaloers maken met de chocomel, ik zit nu op mijn werk en kan dat dus niet maken, maar oef wat lekker en de chocomel in nederland is 10 x zoveel lekkerder als hier in Spanje :9

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:39

Dat is wel weer het andere uiterste inderdaad.. Zolang het de week van 15 oktober en het weekend ervoor maar mooi zijn, dan zit ik in Barcelona :))

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:45

Zeg.... Ik ben twee jaar geleden met school in Bosnië geweest.
Midden in de winter (rond de -20/-25)
En daar moesten we de hele dag in een school zijn waar gaan verwarming was.
Das pas koud :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:57

Vandaag echt wintergevoelens. Op stage (zorgbakkerij) het volgende ingepakt: Speculaas, taai-taai, gevuld taai-taai, pepernoten.... Hmmm