Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaLuna schreef:Wat maakt dat nou uit? Als ik dat niet weet omdat het mij niet interesseert?
Voel me lichtelijk belachelijk gemaakt nu en heb daar niet erg veel trek in.
Celiien schreef:Neee dat is niet zo! Maar vroeg t me af en als t niet zo is vind ik dat eerlijk gezegd best wel slecht (van de scholen). Maar verbaas me wel meer over algemene kennis die gewoon niet op school kan worden aangedaan, omdat ze t niet vertellenof er mee komen. Was meer een ''naar t onderwijs toe
Celiien schreef:Neee dat is niet zo! Maar vroeg t me af en als t niet zo is vind ik dat eerlijk gezegd best wel slecht (van de scholen). Maar verbaas me wel meer over algemene kennis die gewoon niet op school kan worden aangedaan, omdat ze t niet vertellenof er mee komen. Was meer een ''naar t onderwijs toe
Celiien schreef:Datjabekkens ? Waarom komt me dat niet bekend voor... Is er ook mog een andere naam
Voor?
Annemiek80 schreef:xAlice schreef:Die methode hadden wij ook, maar alleen in groep 3 en 4 en dan met hele vrolijke cartoonlike plaatjes.
en herinner je de feiten/verhalen en afbeeldingen daarvan (nog) wel?
moelly schreef:Hoe maak je een stelletje sprakeloze Polen duidelijk dat én het pinautomaat er mee is opgehouden én het bonnetjesapparaat?
Pinautomaat ging stuk toen ze aan het betalen waren..
Ik 'eeehm.. My pinautomaat isn't working.. He doesn't like ING'.. 'And my bonnetjesapparaat is er also mee opgehouden'
Sorry.. normaal gesproken kan ik een redelijk woordje engels spreken, maar dit was toch even andere koek.. Je had die hoofden van die Polen moeten zien
Celiien schreef:Joh, bij mij zit er ook af en toe een aapje met van grote dingen in menhoogd hoor (net zoals nu, hoe heten die dingen... Van die schijven die men tegen elkaar aanklapt)
Annemiek80 schreef:LisaLuna schreef:Ik herken geen 1 van die plaatjes.
Lol, er horen ook 'spannende verhalen' bij ... geschiedenis lessen dus >.<
HolyPope schreef:LisaLuna schreef:Wat maakt dat nou uit? Als ik dat niet weet omdat het mij niet interesseert?
Voel me lichtelijk belachelijk gemaakt nu en heb daar niet erg veel trek in.
Ben je gek meid..? Gewoon de humor van inzien.
Jij bent misschien weer aantrekkelijker dan een ander.