Tanya schreef:Als jullie ergens heengaan waar het echt slecht is zoals bijvoorbeeld bij Wieldop, laten jullie dan later nog iets horen dmv bijvoorbeeld een email of brief? Ik vind namelijk dat een restaurant zoiets best mag horen.
De mannen lieten in het restaurant al weten wat ze ervan vonden. Je kan niet iemand een uur laten wachten en dan zeggen; 'Wij kunnen er niets aan doen. Er is te weinig personeel vanavond.' We hadden ze nog 5 minuten gegeven en precies op het moment dat we weg wilden gaan kwam de sushi (Ging trouwens om 12 stuks sushi). We hebben ook allebei de eigenaren aangesproken op alle missers. Het enige wat we te horen kregen was 'Sorry.' Ze hadden, in mijn ogen, op z'n minst een drankje kunnen aanbieden..
Twee weken geleden ben ik gaan high-teaen met een vriendin en kwam er een gezelschap met 3 personen ipv 2. Netjes werd ons gevraagd of we wilden verplaatsen, omdat ze een organisatorisch probleem hadden (
). We vonden dit geen probleem, want we waren nog niet begonnen. Maar de vrouw kwam daarna nog twee keer haar excuses aanbieden en we kregen nog een zakje thee als bedankje. Zo kan het dus ook!En over die mail; ik zou inderdaad geen klacht over een broek sturen. De één vindt zo'n broek hip, de ander vindt zo'n broek niets. Het is inderdaad aan de eigenaar wat hij wil uitstralen.
Misschien moet ik de volgende keer maar gewoon naar de volgende tafel lopen. Ook omdat zo'n blad echt topzwaar is.
Ook met gerechten. Zeker bij grote groepen is dit handig. Ook bij oudere mensen die zijn vergeten wat ze hebben besteld
Dat past toch nooit, haha. 

of wanneer het toch ietsje duurder blijkt dan verwacht.
uitzendkracht of niet, je kan toch wel zien of je eten nog goed is? En haren in het eten, dat hoort niet eens te kunnen..
wij dragen een soort hoedje en daar stop ik meestal m'n knot in. Ik heb heel agressief haar (lees: puntig en wappert alle kanten op als ik me omdraai) dus een knot is wel nodig
) Vervolgens komt ze na een half uur aan het tafeltje naast ons vragen 'of het smaakt', waarop ik heel sarcastisch antwoord (ik was nog jong
Een slechte indruk is zo gemaakt....
) en dát vind ik wel weer gaaf!
Cola, Sinas, 7-up? Of zeg ik nou iets vreemds???